מה לשאול וממה להיזהר תחום הקידום
קידום אתרים אורגני, ההחלטה לשכור חברה לקידום אתרים, היא החלטה גדולה שיכולה לשפר את האתר שלך ולחסוך זמן, אבל אתה יכול גם להזיק לאתר שלך ולפגוע במוניטין. בדוק היטב את היתרונות והחסרונות. חברות לקידום אתרים מספקות שירותים שימושיים לבעלי אתרים, הכוללים, סקירת תוכן ומבנה האתר שלך, ייעוץ טכני לגבי אתר האינטרנט: לדוגמה, אירוח, הפניות, דפי שגיאה, שימוש ב- JavaScript, פיתוח תוכן, ניהול קמפיינים מקוונים, מחקר מילות מפתח ומומחיות בשיווק. זכור כי דף תוצאות החיפוש של Google כולל תוצאות חיפוש אורגניות ופרסום בתשלום לעתים קרובות מסומן כמודעה. לפרסום עם Google לא תהיה כל השפעה על נוכחות האתר שלך בתוצאות החיפוש. אנחנו יכולים לספק לך מידע רב על האופן שבו ניתן למטב את האתר שלך באמצעות קידום אורגני.
שאלות לחברת SEO
האם ניתן לראות דוגמאות של הפרויקט האחרון ?
האם החברה פועלת לפי הכללים של Google למנהלי אתרים?
האם אתה מציע סל שירותי שיווק מקוון או ייעוץ משלים לקידום אתרים אורגני?
לאיזה תוצאות אתה מצפה, ובאיזו מסגרת זמן? וכיצד מודדים את ההצלחה שלך?
מהן טכניקות SEO החשובות ביותר לדעתך?
כמה זמן אתה כבר בתחום קידום אתרים?
האם תשתף איתי את כל השינויים שתבצע באתר שלי, ותספק מידע מפורט על ההמלצות שלך ועל ההיגיון שמאחוריהם?
הונאה נפוצה אחת היא יצירת דומיין "צל" המזרים משתמשים לאתר באמצעות הפניות מטעות. קישורי צל לעתים קרובות יהיה בבעלות SEO אשר מתיימר לעזור לגולש. עם זאת, ה- SEO עשוי לקשר לאתר בתחום אחר, או אפילו לתחום של מתחרה. תרגיל לא חוקי נוסף הוא להציב דפי "נחיתה" עמוסים במילות מפתח באתר הלקוח במקום כלשהו. הבטחת SEO זה להפוך את הדף רלוונטי יותר עבור שאילתות נוספות. זוהי טעות שגויה, שכן דפים בודדים אינם רלוונטיים למגוון רחב של מילות מפתח. יותר גרוע מכך, הוא כי דפי חיתה אלה לעיתים קרובות מכילים קישורים מוסתרים ללקוחות של SEO אחרים.
אם אתה מרגיש שהוליכו אותך שולל על ידי קידום אתרים בדרך כלשהי, ייתכן שתרצה לדווח על כך לגורמים הרלבנטיים.