מה לשאול וממי להיזהר? שימו לב בבקשה
מה לשאול וממי להיזהר ? היזהר מחברות קידום אתרים ומיועצי אינטרנט השלוחים לך דוא"ל ואינך מבין מדוע וכיצד הגיעו אלייך. למרבה האירוניה, גם אנחנו מקבלים את הודעות הדוא"ל האלה.
מה לשאול ? ממי להיזהר ?
אף אחד לא יכול להבטיח דירוג במקום הראשון במנוע החיפוש של Google. לכן היזהרו ממקדמי אתרים המבטיחים דירוגים, או טוענים יש להם קשרים ב- Google. למעשה, הדרך היחידה להוסיף אתר ל- Google באופן ישיר היא באמצעות הדף הוסף כתובת אתר או על ידי שליחת Sitemap ואתה יכול לעשות זאת בעצמך ללא עלות כלשהי. היזהר מחברה המתנהלת בחשאיות תר ולא מספקת הסברים לגבי מה הם מתכוונים לעשות. בקש הסברים אם משהו לא ברור. אם מנהל קמפיין קידום אתרים יוצר תוכן מטעה או מטעה בשמך, כגון דפי כניסה או דומיין, ניתן להסיר את האתר שלך לחלוטין מהאינדקס של Google. בסופו של דבר, אתה אחראי על האתר שלך ועל הפעולות של כל חברה שאתה שוכר, אז עדיף להיות בטוח שאתה יודע בדיוק איך הם מתכוונים "לעזור" לך. הימנע מהעסקת מקדמי אתרים המאדירים את כוחם של קישורים חינמיים. הנגשת האתר שלך לאלפי מנועי חיפוש, אלה הם בדרך כלל תרגילים חסרי תועלת כי הם לא משפיעים בפועל על הדירוג שלך בתוצאות של מנועי החיפוש הגדולים לפחות, ובודאי לא באופן שבו אתה תשקול זאת באופן חיובי. בחר בחכמה. אמנם אתה שוקל אם ללכת למהלך של קידום אתרים, ודאי תרצה לעשות מחקר ובדיקה מקדימה. גוגל היא אחד הדרכים לעשות זאת, כמובן. אתה יכול גם לחפש מידע כולל מאמר זה על SEO אגרסיביים במיוחד. בעוד גוגל מקפידה שלא להגיב אודות חברות ספציפיות, נתקלנו בחברות שר קוראות לעצמם חברות לקידום אתרים אך הן פועלות בשיטות שאינן ברורות או שאינן מקובלת.
הקפד להבין היכן הכסף יושקע
בעוד גוגל לעולם לא תמכור את הדירוג הטוב יותר בתוצאות החיפוש שלנו, ישנם כמה מנועי חיפוש אחרים המשלבים תשלום לפי קליק או תשלום עבור מילות החיפוש הרגיל שלהם באינטרנט. מקדמי אתרים מסוימים יבטיחו לדרג אותך גבוה מאוד במנועי החיפוש, אבל ימקמו אותך באזור מודעות הפרסום ולא בתוצאות החיפוש. כמה מהם אפילו ישנו את הצעת ההימור שלהם בזמן אמת כדי ליצור את האשליה שהם בשליטה על מנועי חיפוש אחרים. הונאה זו אינה פועלת ב- Google משום שהפרסום מתויג בבירור ומופרד מתוצאות החיפוש. ישנם כמה סימני אזהרה כי ייתכן שאתה מתמודד עם SEO בעיתיים. זו איננה רשימה מקיפה, אז אם יש לך ספקות, אתה צריך לסמוך על האינסטינקטים שלך. בכל האמצעים, אל תהסס ללכת אם קידום אתרים אורגני שבבעלותו דפי צל, מכניס קישורים ללקוחות אחרים שלהם על דפי הנחיתה, מציע למכור מילות מפתח בסרגל הכתובות, אינו מבחין בין תוצאות חיפוש בפועל לבין מודעות שמופיעות בדפי תוצאות חיפוש, אינו מוכן להתחייב לדירוג, מילות מפתח ארוכות ולא רלוונטיות, קבלת תנועה מזויפת ממנועי החיפוש, תוכנות ריגול, ודומיינים שהוסרו מהאינדקס של Google או שאינם מופיעים ברשימה עצמה ב Google.