מחקר מילות מפתח – חלק ראשון
מה הם מאמרי קידום אתרים, בניגוד לסוגים אחרים של מאמרי תוכן? אמנם יש הצלבה עם סוגים אחרים של מאמרים, אולם מאמרים SEO נכתבו בעיקר כדי לייצר חשיפה מוגברת ב- Google עבור העסק של הלקוח עבור מילות מפתח מסוימות. ישנם כללים שעלייך לעמוד בהם בעת כתיבת תוכן SEO שיכולים לעזור ולשפר את הסיכויים שלך לדירוג טוב יותר. יחד עם זאת, יותר מידי עצות לגבי כתיבת מאמרי SEO ה כמו לקרוא מתכון של לשיקוי של הארי פוטר. לעיתים יש נטייה לסבך ולהקשות, והרבה עצות בתחום סותרות או לא מוכחות. זכור Google היא כלי מאוד חכם, ולכן הדבר הטוב ביותר לעשות הוא להתמקד בהפיכת התוכן שלך רלוונטי ככל האפשר לשוק היעד שלך.
מחקר מעמיק מהן מילות המפתח הנכונות לך
בעת כתיבת מאמר SEO, בדוק ובצע מחקר אודות מילות מפתח המתאימות לך. ראה אילו ביטויים ושאילתות חיפוש אנשים כותבים ב- Google ושים לב למספר הפעמים שבהן נעשה שימוש לתקופה של חודש לפחות. זה מאפשר לך לדעת עד כמה תחרות יש על מילת מפתח. מילות מפתח עם מאות או אלפי חיפושים חודשיים הן תחרותיות מאוד. אתה תתמודד עם אתגר קשה כדי לקבל את הדירוג בדף הראשון עבור מילים אלה. ביטויי זנב ארוך כמילות מפתח, לעומת זאת, בדרך כלל יש פחות חיפושים והן פחות תחרותיות. הן גם עשויות להתאים יותר לעסק שלך, ולכן כדי למשוך קהל גולשים מתאים יותר. ערוך רשימה מגוונת של מילות מפתח רלוונטיות שבהן תרצה להשתמש במאמרים, עם חיפושים חודשיים של בין 10 ל -50 התאמות.
שימוש נכון במילות המפתח שלך
כדאי לשים לב א להשתמש מידי במילות המפתח בקידום אתרים במאמר. יש אנשים שאומרים שאתה צריך להשתמש במילת המפתח בדיוק 3 פעמים. אחרים אומרים שזה צריך להוות 2% עד 3% מכלל כמות המילים במאמר שלך. אין ודאות לכך שזה באמת משנה. אך מה שחשוב באמת הוא כי מילת המפתח שלך תהיה לק מכותרת המאמר שלך, ושתופיע שוב בפסקה הראשונה והאחרונה, זו המלצה אבל גם היא לא ודאית. לפעמים יש מאמרים בהם תוכל לעשות שימוש במילת המפתח יותר פעמים, ובמקרה אחר רק פעמיים.
חשוב עוד יותר הוא כי התוכן של המאמר שלך SEO רלוונטי מילת המפתח שבחרת. אם אתה הולך להשתמש באביב מילות מפתח נטיעת רעיונות קרקע חולית, ולאחר מכן ודא את המאמר שלך הוא למעשה על זה. אל תכתוב תוכן כללי ולנסות להגניב מילת מפתח על ידי התגנבות, כמו זה לא יעבוד. גם אם אתה מצליח להונות את Google, וזה לא סביר, אתה מאוד לא סביר למשוך קהל קוראים רלוונטי.
כמו כן, ודא את מילות המפתח שלך לקרוא באופן אורגני. הרבה מונחי חיפוש אינם מתאימים לשכפול ישיר במשפטים. זה בסדר לערבב את זה קצת מסביב, כך שזה הגיוני. זכור, זה לא הרובוטים החיפוש של Google אשר בסופו של דבר לשמור על העסק שלך לצוף, זה הלקוחות תוכלו למשוך לתוכן שלך, כדי לשמור על ידידותיות למשתמש בראש ובראשונה של השיקולים שלך בעת הכתיבה.
הכי חשוב שתזכור שבתחום קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש, האיכות עולה הכמות. הדיוק שבבחירת מילות המפתח.