צור קשר

צור קשר

דרכים להגדיל את התנועה האורגנית לאתר האינטרנט – חלק 5 אופטימיזציה

אנחנו מתקדמים עקב בצד אגודל אך באופן ברור ובטוח, בתחום משמעותי בחיי רבים מכם, קידום אתרים אורגני. אני מוצא כי זו הזדמנות טובה לסיכום ביניים לפני שנעסוק במיטוב האתר או כפי שכולם מכנים זאת אופטימיזציית האתר. דיברתי על חשיבות הקישורים והמשמעות של המצאות קישורים רעים באתר ועל כך שגוגל מענישה אתרים ופוגעת בדירוג שלהם בגלל קישורים רעים. המאמר השני עסק בחשיבות הבלוג ובתחום המדיה החברתית. והמאמר השלישי נגע במלך כפי שנוהגים לכנות אותו, מאמרי התוכן ועד כמה חשוב לכתוב לאנשים באופן מעניין ולא למנועי החיפוש. המאמר החמישי עסק במילות המפתח וביטויי זנב ארוך ועד כמה ההחלטה האסטרטגית לאיזה כיוון ללכת חשובה.

קידום אתרים – שיווק וקידום באינטרמט

בצע אופטימיזציה של נתוני ה- meta והתוכן שלך.

הדבר הראשון ש- Google בוחנת באתר הוא נתוני meta והנוכחות של מילות מפתח בפסקאות הראשונות של התוכן שלך. אם נתוני המטא שלך מכילים מידע על שאילתות המשתמש, לאתר שלך יש סיכויים גבוהים יותר לדירוג גבוה יותר אלה הם חלק מהמשתנים לביצוע אופטימיזציה לתנועה אורגנית טובה יותר. המטא תגים הם חלק חשוב מאוד של קוד ה- HTML של דף האינטרנט שלך. הם נקראים על ידי מנועי החיפוש אך אינם מוצגים כחלק מתוכן דף האינטרנט שלך. בדרך כלל הם כוללים סיכום תמציתי של תוכן דף האינטרנט ואתה צריך לכלול את מילות המפתח הרלוונטיות בהם. רוב תגי ה- meta כלולים בקוד ה- HTML 'header' של אתר אינטרנט. הם כותרת, תיאור, מילות מפתח ותג רובוטים, אבל כרגע שני החשובים ביותר הם כותרת ותיאור. שני אלה מוצגים על ידי מנועי החיפוש בעת הרישום לאתר שלך בתוצאות החיפוש.

בצע מיטוב של כותרות meta, תיאורים ומילות מפתח

ניתן לומר כי הכותרת היא אחד הגורמים החשובים ביותר עבור אופטימיזציה למנועי חיפוש מוצלח של אתר האינטרנט שלך. ממוקם בתוך הקטע head, ממש מעל התג תיאור ומילות מפתח, הוא מספק מידע מסכם על האתר שלך. חוץ מזה, הכותרת היא מה שמופיע במנועי החיפוש בדף התוצאה SERP. תגי הכותרת צריכים להיות בין 10-60 תווים. זה לא חוק, אך זו הנחיה במידה ותוסיף עוד כמה סמלים זה לא יצור בעיה, אתה לא תקבל עונש על תג כותרת ארוך יותר, אבל מנוע החיפוש פשוט יתעלם מהתוספת. ודא את מילת המפתח החשובה ביותר שהחלטת להדגיש עבור תג הכותרת שלך מוקדם ככל האפשר. תג התיאור צריך להיות כתוב בצורה כזו שהוא יציג איזה מידע האתר שלך מכיל או אודות מה האתר שלך. כתוב משפטים קצרים וברורים שלא יבלבלו את המבקרים שלך. תג התיאור צריך להיות קטן מ -200 תווים. לתג meta התיאור גם יש חשיבות רבה לאופטימיזציה SEO של הדף שלך. זה מאוד חשוב למבקר כאשר מסתכלים על מנוע החיפוש דף התוצאה, תג זה מוצג לעתים קרובות שם ומסייע לך להבחין באתר שלך מן האחרים ברשימה. שוב, השתמש באחד או יותר ממילות המפתח החשובות ביותר בתג זה.

מיטוב meta tag עור האלגוריתם

תג זה עוזר לך לציין את האופן שבו האתר שלך יסרק על ידי מנוע החיפוש. ישנם 4 סוגים של Meta Robots Tag

אינדקס, עקוב אחר – הרובוטים של מנוע החיפוש יתחילו לסרוק את האתר שלך מהאתר הראשי האינדקס ולאחר מכן ימשיכו לשאר הדפים.

אינדקס, NoFollow – רובוטים של מנוע החיפוש יתחילו לסרוק את האתר שלך מתוך הדף הראשי האינדקס ולאחר מכן לא ימשיכו לשאר הדפים.

ללא אינדקס, עקוב אחר – רובוטים של מנוע החיפוש ידלגו על הדף הראשי האינדקס, אך יסרקו את שאר הדפים.

ללא אינדקסNoIndex,  – אף אחד מהדפים שלך לא ייסרק על ידי הרובוט ולאתר האינטרנט שלך לא יהיה אינדקס במנועי החיפוש.

אם אתה רוצה להיות בטוח שכל הרובוטים יסרקו את האתר שלך, אני ממליץ לך להוסיף תגית אינדקס, בצע מטא רובוט. לידיעתך, רוב הסורקים של מנועי החיפוש יוסיפו לאינדקס את הדף שלך המופיע בדף האינדקס, וימשיכו לשאר הדפים, גם אם אין לך תג רובוט. לכן, אם אתה רוצה שהדף שלך לא ייסרק או ייסרק אחרת, השתמש בתג הרובוט המתאים.

החשיבות ל מיטוב האתר לקידום אתרים אורגני באה לידי ביטוי גם במיטוב הטכני של האתר, על כך נדון במאמר אחר.

חיוג מהיר
דילוג לתוכן