החיפושים במנועי החיפוש הם אלה שמניעים את האינטרנט. סדר גודל של שני שלישים מהמבקרים באתרים מקורם בחיפוש אורגני. תנועת חיפוש זו, האורגנית מייצגת הזדמנות עצומה להציג את המוצר או השירות שלך ללקוחות המחפשים באופן פעיל פתרון לבעיה או תשובה לשאלה. פעולה זו היא מוטיבציה למעשה כי החיפוש הוא לעתים קרובות אחר האתר על הדירוג הגבוה ביותר ויחס המרות.
לעתים קרובות, כאשר אנחנו רוצים לשפר את האתר על ידי קידום אתרים SEO, אנו נופלים בפח הלא מקצועי של תיקונים שטחיים, בדיוק כמו שאנחנו עושים מיד אחרי חג מנסים דיאטת כסאח ואחרי שבוע נופלים. כמו עם הבריאות הפיזית שלנו, כף גם בריאות האתר, שיפור ושינוי על בסיס קבוע קידום אתרים כאורח חיים SEO ולא מעשה חד פעמי. יש להתחיל בשינוי מהותי בחשיבה שלנו, לאחר מכן לטפל ביסודות, כמו גם בנושא הבריאות, אנחנו יכולים לנסות לרמות את המערכת על ידי כל מיני קיצורי דרך, אבל מנועי החיפוש מתוחכמים למדי, אם אתה מתחיל לשחק משחקים, תקבל עונש מידי על ידי Google.
אסטרטגיית מותג ותוכן
כמו כל תהליך חשוב, הזמן במקרה שלנו הוא גורם חשוב מאוד אתה יודע מה מצב התנועה לאתר שלך אך אתה לא יודע מתי זה ישתנה בעקבות התהליך ועד כמה זה ישתנה. אבל דבר אחד בטוח זה יקרה. תוכן ואסטרטגיית המותג יוצרים כיוון ברור, קול וטון כדי להדריך את כל התנועה אל האתר שלך. הם יוצרים את היסודות המבטיחים שהתוכן שלך בנוי סביב רעיון הליבה של המותג שלך, עקביות זו עוזרת לחזק את המוניטין של האתר שלך כמקור מהימן. בניית האמינות שלך סביב נושא מסוים הוא גורם חשוב בפני מנועי החיפוש ובעל ערך רב. עם המותג כבר חזק ומבוסס וייצרת אסטרטגיות תוכן, הצעד ההגיוני הבא הוא יצירת תוכן באיכות גבוהה. זה דורש מומחות בשני תחומים כתיבה ותחום ההתמחות של האתר שלך, כמו גם היותך סמכותי ואמין. התוכן צריך להיות מקיף ועדכני כדי לחזק את האתר שלך כמקור מהימן ואמין בנושא מסוים. תשובות קצרות לא מועילות יותר. על פי הגישה הישנה קידום אתרים התמקד במילות מפתח. מאידך הגישה החדשה של קידום אתרים מתמקדת בשיעורי קליקים גבוהים, קליקים ארוכים, רעננות והגברה, כולם סימנים לכך שמשתמשים מצליחים למצוא את התשובות שהם מחפשים בתוכן שלך. התוכן שלך יכול למקד לכל קהל, אך אם הוא אינו מספק את המידע שהקהל מחפש, אין לך מזל. משווקים קוראים את ההתנהגות של הקפצה לתוך ומחוץ של תוצאות חיפוש מרובות pogo-sticking, וזו התנהגות המציינת למנועי החיפוש כי האתר שלך לא עושה עבודה טובה בכדי לספק תוכן רלוונטי עבור שאילתת החיפוש של הגולשים. זה לא התוכן או מילת מפתח שמשנה, כלומר זה לא משהו נקודתי אבל אסטרטגיית תוכן ממוקד תעזור לך לזהות קהלים ונושאים כי צריך להנחות את בחירת מילות המפתח שלך. מילות מפתח המשולבות בתוכן שלך ללא אסטרטגיה עשויות להיות יעילות בהתחלה, אבל הן תפסקנה לתת תפוקה עד מהרה. המפתח האמיתי לשימוש במילים הנכונות באתר שלך הוא לזהות את רעיונות הליבה כי לזרז את המילים האלה מלכתחילה. כן, מנועי החיפוש מחפשים התאמות בטקסט, בין דברים רבים אחרים, אך מנועי החיפוש הם גם חכמים היום יותר מאי פעם. התקדמות לרמה הבאה פירושה עדכון שוטף ויצירת תוכן חדש ואיכותי. לעיקרון זה סיבה כפולה בעיקר כאשר מדובר בתחום כמו רפואה, משפטים או כספים.