צור קשר

צור קשר

דרכים להגדיל את התנועה האורגנית לאתר – חלק 4 מחקר מילות מפתח

לאחר שלושה מאמרים הגיעה זמנו של המאמר הרביעי שיעסוק במחקר במילות מפתח. יצירת תנועה אורגנית על ידי קידום אתרים מקצועי ימשיך בתהליך בבדיקת מילות מפתח, או מילות זנב ארוך.

מילות מפתח

ראשית מהן מילות מפתח ומדוע חשיבותן כה רבה? מילות מפתח הן אותן מילים הקשורות באופן ישיר לתחום עיסוקך והן אותן מילים שהגולשים מקלידים במנועי החיפוש על מנת לקבל את המידע אותו הם מחפשים. לדוגמא, אם אתר / העסק שלך מוכר פלאפונים סביר להניח שמילות מפתח המתאימות לך יהיו מילין כמו: טלפון חכם, אנדרואיד, IOS, Smart phone, אפליקציות ועוד.  אפשר לדייק יותר במילות המפתח תוך התייחסות למותגים המייצרים מכשירים חכמים כגון, I phone, Samsung ועוד חברות מוכרות. כאשר אתה נעזר המאמר תוכן כפי שכתבתי במאמר הקודם ואתה שוזר את מילות המפתח את מודיע למנוע החיפוש היי שלום אני כאן והמאמר שכתבתי עוסק בנושא טלפונים חכמים ואלו הן מילות המפתח ובמידה וגולש יקליד במנוע החיפוש שאילתא ותוזכרנה אחת ממילות המפתח האתר שלך יעלה בתוצאות החיפוש. השאלה המשמעותית שעומדת כאן היא מה המיקום שתקבל בתוצאות החיפוש. מיקום גבוה משמעו סיכוי גדול שהגולש יכנס לאתר שלך. ככל שהדירוג שלך יקטן כך יקטן גם הסיכוי שהגולש יכנס לאתר שלך בעקבות החיפוש.

מחקר מילות מפתח

לאחר כל הבדיקות הרלוונטיות ולא