צור קשר

צור קשר

דרכים להגדיל את התנועה האורגנית לאתר – חלק 4 מחקר מילות מפתח

דרכים להגדיל את התנועה האורגנית לאתר – חלק 4 מחקר מילות מפתח

כל הדרכים להגדיל את התנועה האורגנית לאתר – חלק 4 מחקר מילות מפתח

לאחר שלושה מאמרים הגיעה זמנו של המאמר הרביעי שיעסוק במחקר במילות מפתח. יצירת תנועה אורגנית על ידי קידום אתרים מקצועי ימשיך בתהליך בבדיקת מילות מפתח, או מילות זנב ארוך.
 
[gravityform id="1" title="false" description="false" ajax="false"]

 

מילות מפתח

ראשית מהן מילות מפתח ומדוע חשיבותן כה רבה? מילות מפתח הן אותן מילים הקשורות באופן ישיר לתחום עיסוקך והן אותן מילים שהגולשים מקלידים במנועי החיפוש על מנת לקבל את המידע אותו הם מחפשים. לדוגמא, אם אתר / העסק שלך מוכר פלאפונים סביר להניח שמילות מפתח המתאימות לך יהיו מילין כמו: טלפון חכם, אנדרואיד, IOS, Smart phone, אפליקציות ועוד.  אפשר לדייק יותר במילות המפתח תוך התייחסות למותגים המייצרים מכשירים חכמים כגון, I phone, Samsung ועוד חברות מוכרות. כאשר אתה נעזר המאמר תוכן כפי שכתבתי במאמר הקודם ואתה שוזר את מילות המפתח את מודיע למנוע החיפוש היי שלום אני כאן והמאמר שכתבתי עוסק בנושא טלפונים חכמים ואלו הן מילות המפתח ובמידה וגולש יקליד במנוע החיפוש שאילתא ותוזכרנה אחת ממילות המפתח האתר שלך יעלה בתוצאות החיפוש. השאלה המשמעותית שעומדת כאן היא מה המיקום שתקבל בתוצאות החיפוש. מיקום גבוה משמעו סיכוי גדול שהגולש יכנס לאתר שלך. ככל שהדירוג שלך יקטן כך יקטן גם הסיכוי שהגולש יכנס לאתר שלך בעקבות החיפוש.

מחקר מילות מפתח

לאחר כל הבדיקות הרלוונטיות ולאחר ההחלטה לצאת למהלך של קידום אתרים, מגיע שלב המחקר, מחקר מילות מפתח. בדיקת המילים אשר רלוונטיות לגביך היא חשובה כי גם במידה ואתה בטוח במילה מסוימת, לא בהכרח היא תהיה המילה המשמעותית. מחקר מילות מפתח הוא אחד החשובים ביותר, ובעל ערך החזר גבוה ביחס לפעילויות בתחום השיווק והחיפוש. דירוג מילות המפתח הנכונות יכול להרים פרויקט או להכשילו. על ידי בדיקת הביקוש של מילת המפתח שלך בשוק, אתה יכול ללמוד אילו מונחים וביטויים למקד בקידום אתרים וגם ללמוד עוד על הלקוחות שלך בכללותם. התועלת שאתה יכול להפיק ממחקר מילות המפתח הוא על מה בעצם מבקש הגולש לחפש, לקנות או לקבל מידע.

ביטוי זנב ארוך

אתחיל הפעם בדוגמא ואז אסביר במקרה זה קל יותר לעשות זאת בדרך זו. יש לך אתר ואתה מוכר בו ביגוד ונעלי ספורט. אם תשתמש במילת מפתח רגילה כמו נעלי כדורגל, או נעלי ריצה, היה בטוח כי אלפי חיפושים נערכים על המילים הללו והסיכוי שלך להידרג ראש הרשימה הוא קטן בתחילת תהליך קידום אתרים אורגני. כאן נכנס הרעיון של ביטוי זנב ארוך, ביטוי בעל יותר משתי מילים כמו נעלים נוחות לריצה בכביש, או נעליים גבוהות למשחק כדורסל. ביטויים כגון אלה מהווים 30% מחיפושי הגולשים ולכן במידה ותשתמש גם בהם תוכל לגרוף לאתרך תנועה רבה. ביטוי זנב ארוך מכיל מאות מיליוני חיפושים ייחודיים שעשויים להתבצע כמה פעמים בכל יום נתון, אך כאשר מקבצים אותם יחדיו הם מהווים את רוב נפח החיפוש בעולם.

 

 

צור קשר
חיוג מהיר