מאמר זה הינו המאמר השלישי בסדרת מאמרים מקצועית המסייעת ביצירת תנועה אורגנית מוגברת יישום תהליך קידום אתרים SEO מקצועי ואיכותי, יביא בסופו של דבר לתוצאה המבוקשת. המאמר עוסק בכתיבת מאמרים מקצועיים, תוכן מעניין ואמין שהגולשים מחפשים כל זאת מאחר ויש חשיבות ליצירת התנועה במנועי החיפוש. הגדלת התנועה האורגנית, תביא לקוחות שהינם פוטנציאל רכישה באתר. לאחר שסקרנו את נושא הקישורים הבלוגים בשני המאמרים הקודמים עתה הגיעה זמנו של מאמר התוכן. מצא את דרכך לתרום באופן מקצועי ומכובד בתחום שלך.
מאמר תוכן
עיקר התנועה האורגנית מגיעה מגולשים המחפשים מידע. המידע יכול להיות שלב מקדים לרכישה או מידע שאיננו קשור ברכישה כלל. כאשר לקוח מעוניין רכוש מוצר מסוים על פי רוב יבצע סקר שוק בנוגע למחיר והאיכות של המוצר. כך נהגו לעשות בעבר כעשר קוששו רגליים מחנות לחנות ולעיתים מעיר לעיר. כך גם היום מגוון המוצרים רחב והיכולת למצוא את המוצר המתאים במחיר המתאים הוא רק במרחק נגיעת במקלדת. יתרה מכך המוצר יגיע אלייך עד לפתח הבית מבלי שתצטרך להתאמץ כלל. הדרך שלך כמוכר שרות או מוצר להגיע אל הגולשים הוא בשני אפיקים. האפיק הקצר והאפיק ארוך התווך. האפיק הקצר הוא ניסיון ללכוד את תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי מבין כל האתרים המתחרים כרגע בזמן ניסיון הרכישה. האפיק הארוך הוא כמו כל השקעה פרסום מאמרים מקצועיים ומעניינים ליצור קהילה קבועה המבקרת באתר ומפיקה ממך רווח שאיננו רווח חומרי, ובבוא היום לכשהלקוח הזה יגיע לעמדה שהוא מעוניין לבצע רכישה הוא כבר לא ירעה בשדות זרים הוא יכנס לאתרך ויבצע בו את הרכישה במקרים הקיצוניים אפילו מבלי לבדוק את המחיר והכול על בסיס האמון שנוצר עם הזמן. על מנת לתחזק לאורך זמן את האתר עלייך לפרסם מאמרים על בסיס קבוע וזאת בהתאם לבקשת הגולשים בבלוג. מעתה אתה סמכות מקצועית והגולשים מעריכים את דעתך. בשלב הבא תהפוך לאתר בר סמכות גם בפני אתרים אחרים שיבקשו לשלב אותך בקישורים שלהם. כפי שאתם קוראים הנושאים בהם נגעתי בשני המאמרים האחרונים משלבים בתוכנית קידום האתרים באופן מושלם. לעיתים תזדקק לבצע מהלכים נוספים כדי להשאיר את הגולשים נאמנים, תוכל להזמינם לערב עם הרצאה פרונטאלית, כוס קפה ועוגה. תמורת קבלת מידע נוסף עליהם שליחת שי צנוע.
איך כותבים נכון
נטיית ליבי לצאת בהצהרה כי לא ניתן ללמוד לכתוב. אך זה לא כל כך מדויק. מאחר ויש בכל זאת דרך לכתוב נכון. אך ברור כי ניתן לזהות את הפער באיכות המאמר בין מי שניחן בכישרון כתיבה למי שלמד לכתוב באופן טכני. היתרון של כשרון הכתיבה בא לידי ביטוי ביכולת לעניין ולרתק את הקורא בראש ובראשונה. אוצר המילים הנכון והמתאים לקהל היעד גם הוא חשוב. הבנת התחום עליו כותבים את המאמר והתייחסות לעגה המקצועית ולמונחים בתחום. כתיבה לקידום אתרים היא מעט שונה מכתיבת מאמר לעיתון או לכתיבת ספר. במאמר תוכן לקידום אתרים עלייך לשלב את מילות המפתח הנכונות תוך דגש ברור כי אסור לך לדחוף את המילים ללא הקשר מתאים. המאמר חייב להיכתב לעיניו של הקורא ולא כדי לרצות את מנועי החיפוש. בדרגה שנייה בחשיבותה לאחר התוכן יש להתייחס לויזואליות של המאמר, כלומר לכותרות, לאורך המאמר ולרעיון העיקרי. לא נכון לדחוף נושא גדול למאמר קצר והטח לא ההיפך כדי למרוח מילים ולספר סיפורים. לסיכום כתיבת מאמר הוא עניין מקצועי ככל עניין וכדאי שרק מומחה יעשה זאת