צור קשר

צור קשר

כל הדרכים להגדיל את התנועה האורגנית לאתר האינטרנט – חלק 2 בלוג

מאמר זה הינו השני בסדרת מאמרים מעמיקה המסייעת בשיפור התנועה האורגנית אשר יכולה לפעמים להיות מאתגרת, אבל אם אתה מיישם את אסטרטגית קידום אתרים SEO הנכונה, אז העבודה הקשה בסופו של דבר תניב פירות. המאמר הנ"ל יעסוק בהוספת בלוג ותגובות לשאלות הגולשים באתרך. יש חשיבות רבה לתנועה במנועי החיפוש משום שהיא רלוונטית וממוקדת. עבור רוב אתרי האינטרנט, תנועה אורגנית תמיר לקוחות לעסקאות הרבה יותר טוב מאשר תנועת מדיה חברתית או מקורות אחרים. יתרון נוסף הוא הביקורים של מנועי החיפוש הם הרבה יותר עקביים. אם אתה רוצה להגדיל את התנועה האורגנית, אלה הם הדברים החשובים ביותר להתחיל בהם.

קידום אתרים בגוגל seo-google

 

הוסף בלוג המגיב לשאלות ובעיות של המשתמשים שלך.

הוסף בלוג המגיב לשאלות ובעיות של המשתמשים שלך.

אם יש לך עסק מקוון, בוודאי תקבל הרבה שאלות ופניות מפוטנציאל הלקוחות שלך או הלקוחות הקיימים. גם אם יש לך אתר מבוסס תוכן, לאנשים יהיו שאלות ואתה צריך להשיב להם. במקום לתת תשובה קצרה לכל שאלה בדוא"ל, מומלץ לכתוב מאמר מפורט המכסה את השאלות, הבעיות והחששות של הגולשים באתר שלך. למה? מאחר אנשים נוטים להקליד את אותן שאלות ב- Google באופן כזה או אחר, זה יהיה נהדר אם האתר שלך יעלה בתוצאות החיפוש הראשונות עם פתרון לבעיות של הגולשים. זוהי דרך נהדרת למקד תנועה אורגנית.

אם כך נתחיל בשאלה מהו בלוג עסקי? זו היא טקטיקה שיווקית המשתמשת בבלוגים כדי לתת לעסק שלך יותר נראות באינטרנט. בלוג עסקי הוא ערוץ שיווקי בדיוק כמו מדיה חברתית, דיוור ישיר, שיווק בדוא"ל וכו' המסייע לתמוך בצמיחה העסקית של האתר שלך.

תחשוב כמה דפים כבר יש באתר שלך. כנראה לא הרבה, נכון? וחשוב על התדירות שבה אתה מעדכן דפים אלה. כנראה שלא לעתים קרובות, נכון? ובכן, בלוג יעזור לך לפתור את שתי הבעיות הללו. בכל פעם שאתה כותב פוסט בבלוג, זה עוד דף שנוסף לאינדקס אתר האינטרנט שלך, מה שאומר שזה הזדמנות נוספת בשבילך להופיע במנועי החיפוש ולהוביל תנועה לאתר שלך קידום אתרים אורגני. זה גם רמז נוסף ל- Google ולמנועי חיפוש אחרים כי האתר שלך פעיל והם צריכים לבדוק אותו לעתים קרובות כדי לראות את התוכן החדש שמתפרסם בו. בלוג גם יעזור לך לקבל תנועה באמצעות המדיה החברתית. בכל פעם שאתה כותב פוסט בבלוג, אתה יוצר תוכן שאנשים יכולים לשתף ברשתות חברתיות – Twitter, LinkedIn, Facebook, Pinterest – שעוזר לחשוף את העסק שלך בפני קהל חדש שעדיין לא מכיר אותך. תוכן הבלוג גם מסייע לשמור על נוכחות המדיה החברתית שלך, במקום לבקש ממנהל המדיה החברתית שלך ליצר תוכן מקורי חדש עבור מדיה חברתית או ליצור תוכן זה בעצמך, הבלוג שלך יכול לשמש כמאגר התוכן. אתה מחזק את ההישג החברתי שלך באמצעות תוכן הבלוג ומניע מבקרים חדשים באתר לבלוג שלך באמצעות הערוצים החברתיים שלך. מערכת יחסים סימביוטית.

אז, היתרון הראשון של בלוגים? זה עוזר תנועה חדשה לאתר שלך ועובד בשיתוף פעולה הדוק עם מנועי החיפוש מדיה חברתית לעשות את זה.

חיוג מהיר
דילוג לתוכן