מאמר זה הינו הראשון בסדרת מאמרים מעמיקה המסייעת בשיפור התנועה האורגנית אשר יכולה לפעמים להיות מאתגרת, אבל אם אתה מיישם את אסטרטגית קידום אתרים SEO הנכונה, אז העבודה הקשה בסופו של דבר תניב פירות. המאמר הנ"ל יעסוק בזיהוי קישורים טובים ורעים והסרתם מהאתר שלך. יש חשיבות רבה לתנועה במנועי החיפוש משום שהיא רלוונטית וממוקדת. עבור רוב אתרי האינטרנט, תנועה אורגנית תמיר לקוחות לעסקאות הרבה יותר טוב מאשר תנועת מדיה חברתית או מקורות אחרים. יתרון נוסף הוא הביקורים של מנועי החיפוש הם הרבה יותר עקביים. אם אתה רוצה להגדיל את התנועה האורגנית, אלה הם הדברים החשובים ביותר להתחיל בהם.
- זיהוי קישורים טובים ורעים באתר שלך והסרתם.
- הוסף בלוג המגיב לשאלות ובעיות של המשתמשים שלך.
- מצא את דרכך לתרום באופן מקצועי ומכובד בתחום שלך.
- בצע מחקר מילות מפתח וצור מסד נתונים שלהם.
- בצע אופטימיזציה של נתוני ה- meta והתוכן שלך.
- צור תוכן איכותי על בסיס קבוע.
- צור מערכת קישורים פנימית חזקה.
- עודד את הקוראים לקשר את האתר שלך.
- עקוב אחר התקדמות תהליך קידום אתרים ואחר הקישורים הנכנסים.
כאשר מציגים את זה כרשימת מכולת זה בהחלט נראה קל ופשוט, נכון? אך כל סעיף שכזה תומן בחובו עבודה רבה ומדויקת. רק כך ניתן להגיע לתוצאות טובות ואמיתיות. מקצועיות זה שם המשחק. ועכשיו לחלק הביצועי של הגדלת התנועה האורגנית.
זהה את הקישורים הטובים והרעים באתר שלך.
במהלך השנים האחרונות, קישורים נכנסים היו מרכיב חיוני בקידום אתרים. ואני מניח כי על פי ההצהרות הם גם ימשיכו להשפיע גם בעתיד. אתה בודאי יכול לקבל תנועה מ- Google, גם ללא קישורים רבים, אבל האמת היא שלעולם לא תוכל להתחרות באתרים סמכותיים בתחום שלך, ללא יצירת קישורים נכנסים איכותיים. אם אתה מעוניין לשפר את התנועה האורגנית עבור אתר באופן משמעותי, אתה צריך לדעת במה הקישורים הנכנסים עוזרים לך עם SEO ואת אלה שמהווים איום על הדירוג שלך. אני מניח שאתה כבר יודע כי לא כל הקישורים הנכנסים הם טובים, אופטימיזציה למנועי חיפוש איננה עוסקת במספר הקישורים שיש לך אלא באיכות. כדי לקבל תוצאות טובות קידום אתרים SEO ולשפר באופן קבוע את התנועה האורגנית שלך, אתה צריך לנתח את כל הקישורים באתר שלך ולהשוות את הערך שלהם. ברגע שזיהית את הקישורים הנכנסים הטובים ביותר שלך, עלייך לפעול על מנת לקבל יותר קישורים מאותו מקור.
אלה הם כמה מן האלמנטים החשובים ביותר של קישור טוב
- וודא כי הקישור הוא אכן מאתר רלוונטי בתחום העיסוק שלך.
- קישורים בהקשר הנכון הם הטובים ביותר עבור קידום אתרים וגם עבור יצירת תנועה לאתר שלך.
- קישורים ממאמר ארוך ומפורט הם בעלי ערך גדול יותר.
- הקישור האחורי הוא חשוב ביותר עבור יצירת התנועה האורגנית, רק קישורים אחוריים נחשבים.
- הקישור האחורי נוצר על ידי עורך ולא הוכנס באופן אוטומטי.
- הקישור הוא מאתר איכותי ובעל דומיין מוכר או ממקור מהימן.
הסרת קישורים רעים.
אתה יכול לשפר את הדירוג שלך ב- Google על ידי כך שתיפטר מקישורים נכנסים רעים. אם באתרך יהיו קישורים רעים, יהיה קשה יותר להגדיל את הדירוג של האתר ולקבל יותר תנועה אורגנית. יותר מדי קישורים באיכות נמוכה יכולים אפילו לגרום לעונשים על ידי Google. לאחר שעברת את הצעד הראשון וביצעת ניתוח לכל הקישורים, אתה יכול לתייג את אלה אשר אתה מחשיב אותם לרעים. אלה הם השלבים שעלייך לבצע כדי לנקות את הקישורים הרעים מהאתר שלך.
לאחר ניתוח הקישורים הנכנסים, אתה צריך לתייג את הקישורים הרעים, וכעת עלייך להסיר אותם. יש באפשרותך לתייג אותם כקישורים נכנסים על ידי לחיצה על סמל קטן בצד שמאל של כל שורה. לאחר מכן לחץ על ערוך. חלון חדש יפתח, ושם תוכל לתייג את הקישור ולחץ על שלח. כדאי לתייג את הקישורים הרעים עם המילה "רע", כדי שתוכל למצוא אותם בקלות מאוחר יותר.
לאחר שתייגת את כל הקישורים הרעים, תוכל למצוא אותם באמצעות הלחצן מסננים. לחץ על תגים ובחר בתג שבו השתמשת עבור הקישורים שברצונך להסיר לדוגמא התג רע.
כעת, לאחר שיצרת רשימה של הקישורים הרעים שלך, יהיה עליך להסיר אותם. שלח בקשה למנהלי אתרים כדי להסיר את הקישור לאתר האינטרנט שלך. כך תוכל להסיר קישורים נכנסים הפוגעים בדירוג שלך. לא קבלת תגובה מידית, או אם לא תצליח להסיר את רובם, דבר הקורה לעתים קרובות. תחת קישורים נכנסים באופן אוטומטי יבדוק את מצב הקישורים שלך מדי יום וישלח לך התראת דוא"ל כאשר כל אחד מהם ימחק. לכן, לא תצטרך לבדוק באופן ידני אם הקישורים הוסרו.
במידה ויש קישורים נכנסים שלא הצלחת להסירם, צור דוח ושלח אותו ל- Google Disavow Tool.
אלו הן ההמלצות שלי בתחום הקישורים כאשר אתם מבצעים קידום אתרים .