צור קשר

צור קשר

שימוש בכלים של גוגל בכדי למקסם את תהליך הקידום

גוגל מספקת מספר כלים שישמשו אותך לקידום אתרים אורגני. הכלי הנפוץ ביותר הוא Google Analytics, המציע חבילת ניתוח מעמיקה כדי לעזור לך המשתמש הבסיסי להבין ולשפר את תעבורת הגלישה לאתר שלך. אבל כלי מנהל האתר של Google מעניק לבעלי המקצוע ידע מעמיק יותר לתכנון והערכת מאמצי החיפוש שלו. כך תשתמש ב- Google Webmaster Tools כדי להפיק את המרב מתהליך קידום האתרים.

 

כלי מנהל האתר של Google

כלי מנהל האתר חיוני לתהליך ה- SEO. כדי להבין את היכולת שלו, נחשוב מה בעצם התפקיד של הכלי? הוא עוזר לך להסתכל על האתר שלך דרך המשקפיים של Google. ערכת הכלים נותנת לך תובנות לגבי הדפים באתר שלך, אילו קישורים מפנים אליו, מהם מילות המפתח הנפוצות ביותר שלך, ועוד. אתר שמופעל בו כלי מנהל האתר הינו בעל יכולת טובה יותר להיות ממוקד לחלוטין ולהידרג במקום טוב יותר. אם עדיין לא הגדרת באתר שלך את כלי מנהל האתר של Google, זה קליל ופשוט. לאחר שנרשמת, היכנס למרכז השליטה של ​​Google Webmaster Tools, ותוכל להוסיף את האתר שלך. תחילה עליך לאמת שאתה הבעלים של הדומיין. בהתאם למארח שלך.

תכונות של Google Webmaster Tools

לאחר שהאתר שלך הוגדר, זה הזמן להיכנס לממשק. הליבה של Google Webmaster Tools מתייחסת לערכים, מה מקושר לאינדקס, כלומר מה מקבל תנועה. לעשות מניפולציה על הנתונים בדרכים שונות להסתכל על זה לעומק יעזור לך להפיק את המרב מן המידע. מתוך נתונים אלה, אתה יכול במהירות לגבש תוכנית ולכלכל את הצעדים הבאים שאתה צריך לנקות.

שאילתות חיפוש

חשוב לדעת כחלק מתהליך קידום אתרים אורגני את העובדה שנושא שאילתת החיפוש מספק לך פרטים לגבי מילות המפתח באתר שלך. זוהי אחת הדרכים המהירות ביותר להבין אם המאמצים שלך נושאים פרי. אם תהית אי פעם כמה אנשים רואים את האתר שלך בחיפוש ספציפי של מילות מפתח, התוצאה לחיפוש הזה ייתן לך מושג טוב לגבי מספר האנשים שנחשפו לתוכן שלך. זוהי דרך נוספת לאמת את הערך של מילת מפתח, בנוסף לנתוני תנועה על מילות מפתח של Google.

קליקים

ניתוח הנתון כמה מהאנשים שנחשפו לאתר שלך, מקליקים ונכנסים? מידע זה מאפשר לך לדעת כמה מהגולשים נוקטים בפעולה ולוחצים על תוצאת החיפוש כדי להיכנס לאתר שלך.

מיקום ממוצע

ערך זה מציין לך היכן האתר שלך מדרג בדרך כלל ביחס לכל מילת מפתח. מאחר ורובו המכריע של התנועה מגיע לאתרים משתי המיקומים העליונים עבור מילת חיפוש או ביטוי, כדאי לראות את הביצועים שלך ואת ההשפעה שיש להם על התנועה שלך.

חיוג מהיר
דילוג לתוכן