צור קשר

צור קשר

טיפים ב SEO כדי להיות ראשון בגוגל

טיפים ב SEO כדי להיות ראשון בגוגל

[gravityform id="1" title="false" description="false" ajax="false"]

 

טיפים ב SEO – להגיע גבוהה כמה שיותר בגוגל

טיפים ב SEO ? נתחיל בכתיבת פוסט בבלוג, כמו כל כתיבה אחרת, היא מיומנות. כדי לשמור את הקוראים שלך, אתה צריך לחשוב על מבנה טקסטים מושך. אתה יכול לעזור לקוראים שלך להבין את הרעיון העיקרי של המאמר שלך על ידי הוספת כותרות, כותרות משנה וחלוקה לפסקאות ברורות. אם אנשים יבינו את הטקסט שלך, הם ישתפו אותו, כמו, ציוץ וקישור לפוסט שלך. וזה יגדיל את הדירוגים שלך. לכן, כדי לשפר את הדירוג שלך ב- Google, אתה בהחלט צריך לנסות למקסם את כישורי הכתיבה שלך! עבור חלקנו, כתיבה למטרות SEO וכתיבה כדי למשוך ולשבות את הקהל שלך הן שתי מטרות מנוגדות. אכן, אם אתה רוצה לכתוב מעניין אבל גם מאמר קידום אתרים או בלוג ידידותי, המילים שאתה רוצה להשתמש בהן כמילות מפתח צריכות להיות בתחילת המאמר אמצעו ובסופו. אבל, מילות המפתח שלך לעתים קרובות פוגעת ברצף הלוגי של הטקסט שלך. אז, אתה בהחלט לא צריך לדחוף אותן בכוח. במאמר זה, אני רוצה לתת מספר המלצות לכתיבת SEO מעניין. אני חושב ששתי המטרות אינן סותרות זו את זו ובתנאי שאתה יודע ואוהב לעשות זאת.

טיפים לכתיבת מאמר טוב

למד לעשות מחקר אחר מילות המפתח הרלוונטיות, חפש אחר נושאים המעניינים את הקוראים העשר את אוצר המילים שלך וכתוב את תוכן המאמר באופן ידידותי ומעניין.

שימוש בפסקאות

כולם משתמשים בפסקאות, אך הקפד להשתמש בפסקאות הגיוניות. אל תתחיל משפט חדש בשורה חדשה, רק בגלל שזה נראה יפה או כדי לתת נפח למאמר חלילה. צריכה להיות סיבה ליצירת פסקה חדשה. פסקה חדשה תפתח לטובת רעיון או נושא חדש. שאל את עצמך מה הרעיון המרכזי של כל פיסקה. אתה אמור להיות מסוגל לתפוס את הרעיון המרכזי במשפט הראשון.

שימוש בכותרות

כותרות חשובות לקריאה, אבל גם עבור קידום אתרים. הכותרות מסייעות לאלגוריתם של Google להבין את הנושאים העיקריים של המאמר, ולכן הן יכולות לסייע בדירוג שלך. אם אתה רוצה שאנשים יתעניינו במאמרים שלך, אתה צריך להשתמש גם בכותרות משנה. כותרות משנה יובילו אנשים, יעזרו להם לרפרף בדף שלך, ולהבהיר את מבנה המאמר. הקפד להשתמש במילות המפתח שלך בכמה מכותרות המשנה. ובודאי שלא בכולם.

שימוש במילות קישור

מילות קישור עוזרות לאנשים לרפרף בטקסט שלך ולעזור להבין את הרעיון המרכזי. נניח, למשל, כי יש שלוש סיבות לאנשים לקנות את המוצר שלך. אתה צריך להשתמש במילים כמו: "קודם כל", "שנית" ו"סוף-סוף". הקוראים יקבלו מיד את המסקנה כי אחרי מילים כמו "כתוצאה מכך", "כך" או "מסיבה זו" תבוא גם תשובה או הסבר ולכן חשוב מאוד מבנה הטקסט שלך.

העזר בחוות דעת נוספת

לפני פרסום המאמר, תן למישהו אחר לקרוא אותו. שאל ונסה לברר האם הקורא מבין את הרעיון המרכזי של המאמר שלך. במידת הצורך תקן שגיאות הקלדה ומשפטים שאינם מנוסחים כראוי.

קישור לתוכן הקודם

אם כתבת מאמר קידום אתרים על נושא הפוסט הנוכחי, אל תשכח לקשרו לפוסטים אלה. זה יהפוך את המאמר שלך רציני יותר, מאחר ואתה מפגין מומחיות בנושא.

צור קשר
חיוג מהיר