אנו בודקים את מנועי החיפוש המובילים במנועי חיפוש SEO עבור מילות מפתח, ניטור מיקום, סריקת אינטרנט ועוד על מנת לסייע מנהלי אתרים לאסוף נתונים ולגרום לדירוג גבוהה יותר.
אופטימיזציה למנועי חיפוש באמצעות קידום אתרים הוא באמת כל העניין, בדרך כלל אתר כולל דפים, לרובם יש גם דפים המוקדשים לתוכן ממוקד. מחקר מילות מפתח, נעשה הרבה יותר מסובך בגלל נטייה של Google להוסיף כללים כל מספר חודשים וזה בדיוק המקום שבו כלי קידום אתרים באים לידי ביטוי.
חשוב. אין דרך אחת לעשות זאת לפחות לא באופן אורגני. אם אתה רוצה לקנות מקום במודעת חיפוש בתשלום, Google AdWords ימחו לגבות ממך תשלום. ובכן, SEO מחולק כעקרון לשלוש קטגוריות עיקריות, מחקר מילות מפתח, ניטור מתמשך מיקום, וסריקה. כאשר חושב שאתה יודע מהם מילות המפתח או ביטויי החיפוש שעבורו אתה חושב שהתוכן שלך בעל פוטנציאל גבוה, היכולת להריץ שאילתה ולחקור אותה מיד הוא המפתח. חשוב עוד יותר, הכלי צריך לתת לך מספיק נתונים, הדרכה והמלצות כדי להחליט אם כן או לא לאשר מילת מפתח מסוימת, או מילת מפתח קשורה או ביטוי מפתח.
גורמי ההצלחה של SEO
קיימים שלושה סוגים של סריקה, שכולן מספקים נתונים שימושיים. כלי סריקה בדרך כלל עושים זאת עם הרובוטים האוטומטיים הממשיכים לסרוק את האינטרנט. כמו במקרה של רוב כלי SEO אלה, עסקים רבים משתמשים בתכונות דיווח פנימיות ביחד עם כלי בינה עסקית משולבים כדי לזהות תובנות עמוקות עוד יותר. אתר ספציפי לסורקים, או תוכנה לסריקת אתר מסוים אחד בכל פעם, סורקי אתרים יכולים לסייע לעסק שלך לשפר את חוויית המשתמש באתר תוך זיהוי אזורי שיפור עיקריים כדי לעזור לדפים לדרג טוב יותר.
מהם קישורים נכנסים?
הסוג השלישי של כלי הסריקה שהתגלו במהלך הבדיקה הוא כלי מעקב. קישורים נכנסים הם אחד מאבני היסוד של SEO טוב. ניתוח האיכות של קישורים נכנסים לאתר שלך וכיצד הם מזינים את הדומיין שלך. הניתוח יכול לתת למנהל תהליך קידום אתרים שלך תובנה, החל מהדפים הנצפים ביותר באתר שלך כדי לחפש את החשיפה של מילות מפתח מסוימות מול מותגים מתחרים.
חיפוש בגוגל
מומחה SEO יכול כנראה להשתמש בשילוב של AdWords עבור הנתונים ההתחלתיים, Google Search Console למעקב אחר אתרים, ו- Google Analytics לנתוני אתר פנימיים. ואז להפוך ולנתח אותו באמצעות הכלי הרלוונטי. אך הבעיה עבור רוב המשתמשים העסקיים שזה פשוט לא יעיל מבחינת זמן ומשאבים. כלים אלה קיימים כדי לאסוף נתונים באופן ידני וממוקד, לחקור תהליכי עבודה מתוך SEO. תהליך זה הינו הליבה להצלחה עסקית מודרנית נגיש יותר בקלות למישהו שאינו איש קידום אתרים אורגני או מומחה.
כאשר כלי Google החינמיים יכולים לספק ערך משלים הוא למעשה בדיקה. אם אתה בודק יותר מאחד הכלים האלה, תוכל להבין במהירות כי זה איננו מדע מדויק. אם העסק שלך אינו בטוח לגבי אופטימיזציה של מילת מפתח מסוימת, תוכל לבדוק את הנתונים ישירות מתוך חשבון AdWords בחינם ו- Search Console. טריק נוסף, הפעל מצב גלישה בסתר בדפדפן שלך יחד עם תוסף כמו סרגל הכלים של Moz בחינם, ואתה יכול להפעיל חיפושים לפי כל מצב על מילות מפתח ספציפיות כדי לקבל נקודת מבט בדף תוצאות החיפוש של היעד שלך. לסיכום, קידום אתרים בצורה נכונה, לרוב דורש שימוש בכלים איכותיים שלא בהכרח עולים כסף לשימוש.