צור קשר

צור קשר

מגמות שהוצבו בקידום אתרים

תחום קידום האתרים למנועי חיפוש התפתח במהירות הבזק. היו התפתחויות רבות בתחום במשך 10 החודשים האחרונים. הרבה מגמות בולטות של 2017 ימשיך בשנת 2018. כפי שהאלגוריתם של גוגל מתעדכן כל הזמן ושומר על בעלי עסקים דרוכים, כך גם המגמות האחרות הצפויות להתרחש בשנת 2018.

פרסום באינטרנט - קידום ממומן וקידום אתרים אורגני seoup

אופטימיזציה עבור כוונת המשתמש

למרות שמילות המפתח חשובות, הקלדת מילים פשוטות מניבה תוצאות פשוטות. הגולשים כיום יודעים בדיוק מה הם מחפשים, ומנועי החיפוש מזהים הרבה יותר טוב את כוונת הגולשים. לכן, מי שנכנס כעת לשאילתות או ביטויים מלאים במנועי החיפוש, אשר אוספים נתונים על מנת לספק תוצאות בצורה יעילה יותר. בשנת 2018, המותגים יצטרכו להציב ערך על אופטימיזציה של התוכן הדיגיטלי שלהם על בסיס הכוונה ולא על בסיס מילות מפתח ספציפיות. עבור אסטרטגיית קידום אתרים, זה יהיה קריטי מאחר והאלגוריתם עבר שינוי מהותי והשתפר.

מה מחפשים משתמשים שמחזיר אותם לדף שלך? אילו שאלות הם רוצים שהתוכן שלך יענה?

בצע מיטוב. לאחר שאספת את נתוני הבדיקה שלך ומצאת תחומים שזקוקים לשיפור, בצע את השינויים הדרושים כדי לשפר את הדירוגים. בהתבסס על הבדיקה שלך, העבר את המידע לצרכן על שינוי התוכן כדי לשקף את החוויה של הקורא. התעדכן בניתוח כדי לראות מה עובד ומה לא ניתן לעדכן בהתאם.

תשובות וקטעים עשירים יותר

כולנו פונים אל Google לקבלת תשובות. בתגובה לשאילתות שלנו, Google