הדרך לבחור חברה לקידום העסק שלך
במידה והגעת לידי החלטה, ובמאמר מוסגר אוסיף כי במוקדם או במאוחר כולנו נעשה זאת, כאשר SEO חינמי בלבד לא משיג לך את התוצאות הרצויות, אולי הגיע הזמן לעבוד עם חברה מקצועית. היה ואתה יכול לעשות את זה בכוחות עצמך, נפלא אבל עלייך להפנים כמה עבודה וכמה זמן נדרש, אין ספק שזה אפשרי אבל למרות שיש לך את הכישורים, לא יהיה לך את הזמן להפעיל מערך קידום אתרים אורגני בעצמך.
חברה לקידום אתרים אורגני
במקרה זה, הפתרון הטוב ביותר עבורך הוא לשכור את שרותיה של חברה לקידום אתרים. אמנם התהליך אינו שונה מאוד מתהליך של שכירת חברת SEO, יש כמה פרטים שאתה צריך לקחת בחשבון. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לבחור חברה שכזו.
הצלחות מוכחות
בקש לראות תוצאות מתהליכי קידום קודמים המוכיחים את ההצלחות של החברה שאתה רוצה לבחור. ודאי, אם תראה תוצאות מאכזבות, מן הראוי שלא תבחר אותם. קבל נתונים כמו מה ההחזר על ההשקעה, כיצד בוצעו התהליכים והאם יש להם תוכנית עבודה מסודרת. נכון שלא יגלו לך סודות ושיטות עבודה, אבל כדאי שיראו שאתה מבין ומתעניין.
בדיקת רקע
נתוני העבר שלהם מראים הצלחות או לפחות קח הם מספרים לך אבל זה לא מספיק. בקש מהם הפניות וחיפושים באמצעות Google ובדוק בפורומים מה הלקוחות שלהם מספרים עליהם. אמנם זה לא ודאי אך במידה ותגלה הרבה משובים שלילים, רוב הסיכויים שהם לא מקצועיים. כמובן, ייתכן שהמשוב השלילי אינו אותנטי כלומר, ידיעות שתולות על ידי המתחרים שלהם המבקשים לפגוע בהם. אבל אם אתם מוצאים חוות דעת שליליות או חיוביות אמיתיות, קחו אותם ברצינות.
למה החברה מתחייבת
כשמדבר בקידום אתרים, בדוק את מגוון השירותים שהחברה מציעה. האם הם מסוגלים לתת לך מענה לכל בקשותיך? במידה והתשובה שלילית, אך החברה מקצועית וברמה גבוהה בתחומה אל תשלול אותה עדיין. אמנם זה נטל די רציני לעבוד מול שתי חברות, אך אם החברה שאתה רוצה לשכור היא הטובה ביותר במה שהיא מציעה, אין לך הרבה ברירות שכור את שרותיהם עבור חלק מהעבודה בלבד וחפש את השירותים האחרים במקום אחר.
בדוק כיצד מדורג האתר שלהם
בתקווה שהסנדלר איננו הולך יחף, את מעוניין לראות איך החברה שאמורה לקדם אותך עושה זאת לעצמה. עלייך לבדוק כמובן, מספר קישורים נכנסים ואיכותם, את הדירוג האורגני שלהם אם הוא מעולה. עם זאת, בכל מקרה, אם האתר שלהם הוא לא הדירוג היטב, וזה לא סימן טוב. תוכל להשתמש בחלק משירותי הדירוג, כדי לקבל מושג טוב יותר לגבי הביצועים שלהם.
חברה זולה או יקרה
המחיר לא צריך להיות הקריטריון החשוב ביותר לגבי החלטתך, אך עדיין הוא בעל משקל. אם המחיר אינו נכון (כלומר, נמוך מדי או גבוה מדי), זה צריך להדליק נורה אדומה. מחיר נמוך מדי, מדאיג לגבי איכות. עבור איכות טובה משלמים מחיר גבוה. מצד שני, אם המחיר גבוה מדי, אין זה ערובה לאיכות . בחירה שגויה יכולה להזיק לך יותר מאשר לשפר את הדירוג, שלא לדבר על הסיכון להפסיד כסף. לכן זה הגיוני לנקוט משנה זהירות.