צור קשר

צור קשר

קידום אתרים אורגני מעניין לדעת

קידום אתרים אורגני מעניין לדעת

קידום אתרים אורגני מעניין לדעת

לא כל אחד יכול לכתוב מספר מאמרי תוכן מעניינים על הערך מיץ טבעי במשך שבוע, אבל יש לך את האפשרות לכתוב על תזונה מאוזנת. שינוי התפיסה של הארגון להתמקד בעקביות ביצירת תוכן גדול הוא קשה, אבל זה הכרחי כדי לשמור על מידע רלוונטי.

[gravityform id="1" title="false" description="false" ajax="false"]

 

פיתוח עיצוב

אם בטון הוא הביס היוצר את העמודים להחזיק בניין, עיצוב אתר ופיתוח הוא היציבות עבור בסיס משתמשים מרוצים. ארכיטקטורת המידע מאפשרת לאנשים ולמנועי החיפוש להבין טוב יותר את מבנה התוכן באתר. על ידי מחקר וארגון מידע באופן אינטואיטיבי, אתה תהיה מתוגמל עם מעורבות רבה יותר של המשתמש ושביעות הרצון. למרבה הצער, אתרי אינטרנט רבים מכילים מידע רלוונטי עבור משתמשי החיפוש, אך הם חסרים את המבנה הנכון ואת הניווט להציג אותו בצורה אינטואיטיבית, אשר בסופו של דבר שולח את המשתמשים בחזרה ל- SERPs. עיצוב תגובה מספק חוויית משתמש איכותית בכל מסך. עיצוב תגובה כבר שמש כתקן בכל הפרויקטים במשך זמן מה, אבל אם אתה תקוע עם אתר שולחן העבודה בלבד, היכנס לניתוח האינטרנט שלך עבור בדיקת המציאות. ידידותיות לנייד היא היבט רב עוצמה של קידום אתרים SEO, ואתה יכול להיות בחסר מול המשתמשים בחיפוש על ידי הנייד, הדרך המומלצת לפתור בעיה זו היא באמצעות עיצוב תגובה. מנועי חיפוש אינם מתבדחים עם בעיה זו, וכל תכונות החיפוש החדשות של Google נוצרות כעת עם חשיבה ראשונית לנייד, האם זו יד המקרה?!

שיטות עבודה מומלצות מאפשרות לנו לתקשר עם מנועי החיפוש בשפה שהם יכולים להבין. למרבה המזל, למנועי חיפוש ולחוקרים יש רשימות הידור  בהתבסס על סימון משותף גורמים חשובים לדירוג. אם אנחנו יודעים איך לדבר איתם, מנועי החיפוש יכולים לתת לנו את החופש להתאים את רוב התוכן שמופיע על SERPs, מתוך כותרות לתיאורים כדי לחפש תיבות לידע לוחות גרף. אנחנו יכולים גם לספק מידע נוסף על כל פיסת תוכן כדי לאפשר למנועי החיפוש לדעת את העדיפות היחסית שלה, כמו גם מידע נוסף על מדיה אחרים כמו תמונות, וידאו, קבצי אודיו וכן כל אלה בהחלט גורמים חשובים בקידום אתרים.

מהירות האתר, מן הקצה הקדמי אל הקצה האחורי, הוא לעתים קרובות נעילה שטח של פיתוח אינטרנט, כי יש גם השלכות קידום אתרים SEO. בעידן של וידאו, מודעות נרחבות, plugins חסון, משתמשים ניידים ו 88.5% מאוכלוסיית העולם ללא גישה לאינטרנט בפס רחב קבוע נשכחים לעתים קרובות. טעינה מהירה של דף משפר את חוויית המשתמש על ידי כך שאנשים מקבלים את המידע שהם מחפשים מהר יותר והוא אחד הגורמים לדירוג שמנועי החיפוש לוקחים בחשבון. זו הסיבה מדוע מהירות האתר צריכה להיות מדאיגה למקדמי אתרים, מפתחים ומעצבי UX. בין אם הוא משקיע בשרת אינטרנט מהיר יותר, יוצר אתר ב- React או עובר ל- HTTPS, מה שהופך את טעינת האתר שלך מהר יותר משפר את הסיכויים שלך להופיע בדף הראשון.

מיקוד ממוקד

בין אם אנחנו אוהבים את זה או לא, קידום אתרים SEO הוא לא פשוט, זה לא לעשות מספר פעולות פשוטות ולקבל מיד תוצאה, ובודאי שזה לא באופן אוטומטי שומר על מיקום הדירוג. אתה תופתע, עם זאת, כי את ההחזר על ההשקעה אתה יכול לקבל מכמה שעות של התמקדות כל חודש. בטוויסט מוזר, גוגל היא חכמה מספיק כדי להבין את הנושא העיקרי שאתה כותב על, אבל אתה צריך לעשות קצת עבודה כדי לחלוק את זה עם אחרים כדי לקבל קצת הוכחה חברתית. ההוכחה החברתית הזו באה לידי ביטוי בצורת קישורים ודיונים בתקשורת חברתית. שימוש באיתות ל- Google שהתוכן שלך הוא סמכותי ושימושי. אז איך אתה יוצר את ההוכחה החברתית? השתמש בערוצים בבעלות, הכוללים רשימות דוא"ל משלך, פרופילים חברתיים ואנשי קשר אישיים, כדי להפיץ את התוכן לאנשים הנכונים. התחל על ידי זיהוי אנשים שכותבים על נושאים דומים או שיתפו תוכן הדומה לשלך, וקשר אתך. הם עשויים להיות מוכנים לשתף את התוכן שלך עם הקהל שלהם.

צור קשר
חיוג מהיר