צור קשר

צור קשר

חשיבות קידום אתרים לאתר האינטרנט שלך

חשיבות קידום אתרים לאתר האינטרנט שלך

חשיבות קידום אתרים לאתר האינטרנט שלך

החשיבות של קידום אתרים לאתר האינטרנט שלך מתחיל ראשית בהבנה של כיצד זה עובד ומהי אופטימיזציה למנועי חיפוש. המטרה העיקרית של SEO היא לגרום למנועי החיפוש למצוא ולהבין את אתר האינטרנט שלך באופן טוב יותר. ואם העסק שלך מסתמך על אתר האינטרנט שלך, אז אתה צריך לוודא שאתה מפתח ומתחזק את אתר האינטרנט בהתאם להמלצות של גוגל ולוודא כי מבנה האתר על כל הנתונים הדרושים נותן לעסק שלך יתרון על פני המתחרים. בצד הטכני, קידום אתרים כולל את האלמנטים של האתר כגון כותרת הדף, כותרות המשנה, מילות מפתח, תיאורי meta, קישורים, היררכית האתר, ועוד. אופטימיזציה למנועי חיפוש מתבצעת על כל הפרמטרים של האתר. הפרמטרים נופלים תחת שני תחומים עיקריים, הפרמטרים שבשליטת מנהל האתר מה שמכונה Off page הפרמטרים שבשליטת המערכת הגלובאלית המכונים On page.
 
[gravityform id="1" title="false" description="false" ajax="false"]

 

קידום אתרים Off-Page

ראשית עלייך ללמוד על קידום אתרים Off-Page . זה כולל את כל הפרמטרים שיכולים להשפיע על הדירוג של האתר. אלה הם רכיבים שמנהל האתר אינו יכול לשלוט בהם, כגון שיתוף חברתי למשל, טוויטר, פייסבוק, גוגל+ ועוד רבים אחרים, קישורים נכנסים ועוד.

קידום אתרים On-Page

בקידום אתרים On-Page הפרמטרים משפיעים ישירות על הדירוג של האתר, ולמנהל האתר יש שליטה מלאה עליהם. חלק מהדוגמאות כוללות דפים, תיאורי meta ופוסטים בבלוגים.

בעת שימוש ב- WordPress, קידום אתרים Off-Page אינו רלוונטי. אין שום דבר שאתה יכול לעשות בקשר לזה. מצד שני, יש לך שליטה מלאה בקידום אתרים בדף על הפלטפורמה. באמצעות שיטות העבודה המומלצות עבור אופטימיזציה למנועי חיפוש, האתר שלך יהיה מדורג גבוה ויכול להגיע לדף הראשון של תוצאות מנוע החיפוש.

נתוני האתר ומבנהו

הדבר הראשון שאתה צריך לשקול באופטימיזציה למנועי חיפוש עבור הדף שלך הוא המרכיבים העיקריים של האתר שאינם ערוכים בדרך כלל. מה שמכונה שגר ושכח. צבעים וגודל פונט הם חשובים ביותר מאחר והגולש עוד לפני שהחל בקריאה הוא מקבל מבט ראשון כללי על האתר. נניח שהאתר צבוע באדום והכתב בלבן, אומנם יש ניגודיות בצבעים וניתן להבין בבירור מה כתוב אך הצבע האדום זועק ומציק לעין שלא לדבר על התת מודע. גודל הפונטים גם הוא חשוב שלא יהיה גדול מידי וגם לא קטן מידי, כותרות מסוימות צריכות להיות גדולות מאחרות בהתאם לצורך. כמו גם הוספת תמונות וסרטוני וידאו. המשמעות של תמונה איננה רק במראה החזותי הפשטני לעיתים העין קולטת דברים הרבה יותר מהר בתמונה מבלי הצורך להתרכז ולקרוא. תמונה של טלפון מבהירה לגולש שהוא איננו באתר הקשור בבנייה. ותמונה של המבורגר תבהיר כי האתר איננו פיצרייה.

שם אתר

אחד הדברים שאתה צריך לערוך הוא שם האתר. בעת השימוש ב- WordPress, עבור אל הגדרות ולאחר מכן אל כללי של מרכז השליטה. שם תמצאו את השדה עבור כותרת האתר. אם זה אתר אינטרנט של החברה, ולאחר מכן קלט את שם החברה. אם אתה פרילנסר, אתה יכול לבחור להשתמש בשם המלא שלך. זה לא מומלץ להשתמש במילות מפתח בשם האתר כי זה לא הגיוני. השלב הבא הוא להזין את שורת התגים של האתר. שורת התגים היא תיאור קצר של מה שהופך את האתר ייחודי משאר. אתה צריך לחשוב על ביטוי המתאר בצורה הטובה ביותר את מה שיש לך להציע. זה בתחום שורת התגים שבו אתה יכול להשתמש בטריקים שאתה מכיר בקידום אתרים. עליך לכלול מילות מפתח הרלוונטיות לעסק שלך. השימוש במילות המפתח חייב להשתלב באופן טבעי. כלומר, הטקסט צריך להיות הגיוני כאשר הוא נקרא על ידי הקוראים, המבקרים של האתר.

צור קשר
חיוג מהיר