כלי לניהול אתרים – Google חלק שלישי
לפני שאמשיך בסקירה אודות הכלי אל תשכך ולו לרגע כי זה רק אחד הכלים החשובים ביותר בניהול תהליך קידום אתרים. כמובן יש עוד כלים, אבל הייחודיות שלו שהוא מבית היוצר של חברת Google, האם יש לזה חשיבות מיוחדת לדעתך? אם כן אז אתה חושב כמוני ואם לא חבל, טעית.
מראה חיפוש
לחיצה על? סמל בצד ימין של אפשרות זו בתפריט מספק פירוט נחמד של אלמנטים שונים של דף תוצאות מנוע החיפוש SERP.
נתונים מובנים
מדגיש הנתונים מאפשר לך לעזור ל- Google לזהות סוגים מסוימים של נתונים מובנים בדפים, ללא צורך בקוד בפועל.
שיפורים HTML
הנה המקום שבו GWT יודיע לך על בעיות עם הכותרת שלך ואת תגי התיאור. מאחר שכותרות ותיאורים צריכים להיות ייחודיים עבור כל דף, והם צריכים להיות בטווחי אורך מסוימים, סעיף זה מציין היכן יש לך בעיות שניתן לתקן. לדוגמה, אם לכל דפי התג שלך יש את אותו התיאור, אז אתה לא אומר למנועי החיפוש הרבה על מה הדפים האלה. לחיצה על כל אחת מהשגיאות האלה תיתן לך סקירה תיאורית יותר של השגיאה ותיתן לך גם רשימה של דפים שבהם זוהתה השגיאה.
קישורים
בכל פעם ש- Google קובעת שהאתר שלך הוא סמכות עבור מילת מפתח מסוימת, הם יציגו אוסף קישורים מתחת לקישור הראשי, ומצביעים על מה שהם מאמינים שהם הקישורים החשובים ביותר בדף זה. מעת לעת הם יראו קישור שאתה לא רוצה במיוחד, וזה המקום שבו תוכל לתקן את הבעיה. אמנם אינך יכול לציין את הדפים בפועל שברצונך להציג בקישורי ה- sitelink שיהיו פתוחים מדי, אך תוכל לציין אילו דפים ברצונך להסיר. פשוט הזן את כתובת האתר של הדף עם קישורי ה- sitelink לא תמיד רק את דף הבית, ולאחר מכן הקלד את כתובת האתר של ה- sitelink שברצונך להסיר. לידיעתך, כתובת האתר השגויה עשויה למנוע את ההצגה של קישורי ה- sitelink למשך פרק זמן מסוים, אך היא עשויה לחזור בשלב כלשהו בעתיד בכל עת לאחר 90 יום מהביקור האחרון שלך לדף sitelink, אם עדיין נראה שהקישור חשוב בדף זה, ייתכן שתרצה לבדוק מעת לעת את ה- sitelink שלך. כמו כן, שים לב ש- Google הציבה כעת מגבלה של 100 על מספר ההופעות שאתה יכול להיות פעיל עבור אתר מסוים.
תנועת חיפוש
כאן תוכל לקבל סקירה כללית של מילות המפתח המובילות שהחזירו דף מהאתר שלך בתוצאות החיפוש. שים לב הנתונים המוצגים כאן נאספים בצורה שונה במקצת מהפורמט שלך לניתוח נתונים, כולל GA, לכן אל תצפה שהמספר ייקבע באופן מדויק. המטרה לתת לך מושג על מילות המפתח המניעות את התנועה עבור האתר שלך, מספר ההופעות והקליקים, ולכן שיעור הקליקים והמיקום הממוצע של הדף שלך עבור אותה שאילתה מסוימת . תוכל גם להציג את אותם נתונים לפי דף ולא לפי מילת מפתח. זה מראה לך את הדף ליצירת תנועה דפים באתר שלך, ואולי עוזר לך לזהות את אלה שאתה צריך להתרכז בתהליך קידום אתרים.
קישורים לאתר שלך
קטע זה מזהה את הדומיינים המקושרים אליך ביותר, יחד עם התוכן המקושר ביותר שלך. אמנם סביר להניח שלא תראה כל קישור ש- Google מצאה עבור האתר שלך, אך תראה יותר מאשר אם ביקרת ב- google.com וביצעת חיפוש אחר "link: yoursite.com".
5 UX שיטות עבודה מומלצות עבור מנוע חיפוש ממוקד האתר שיווק עם כוונה: הכוח המשולב של SEO ותוכן כיצד קטעי מובלט יכול להיות מניפולציה על ידי רשתות הבלוג הפרטי הדרכים היעילות ביותר להגיב ביקורות שליליות.
קישורים פנימיים
כאן תוכל לראות את 1,000 הדפים המובילים באתר שלך ממוינים לפי מספר הקישורים הפנימיים לדפים אלה. אם יש לך מספר קטן של דפים באתר שלך, תוכל לבטל את סדר המיון על ידי לחיצה על כותרת הקישורים. כל הדפים שמראים אפס קישורים פנימיים יתומים ויש לקשר אותם ממקום כלשהו באתר שלך זהו בדיוק חלק מתהליך קידום אתרים אורגני שלא כולם מכירים, או להפנות מחדש לדף המתאים אם הם דפים ישנים מדור קודם.