צור קשר

צור קשר

כלי לניהול אתרים Google Web Master Tools או Google Search Console – חלק שני

כלי לניהול אתרים – Google חלק שני

זהו המשך המאמר אודות כלי ניהול אתרים של שגוגל. אחד הכלים שהחברה שלנו משתמשת בו לקידום אתרים.

הגדרות

לחיצה על סמל גלגל השיניים בפינה השמאלית העליונה מעניקה לך גישה לכלים ששהו בעבר בפריט התפריט.

מאמר שני המתאר שימוש בגוגל סרץ' קונסול

העדפות של כלי מנהלי האתרים

כאן תוכל לציין האם תרצה לקבל תקציר יומי של ההודעות שלך, ואת הדוא"ל שאליו אתה מעוניין לשלוח.

הגדרות אתר

כאן תוכל " לספר " ל- Google כמה דברים על האתר שלך, אם אין לך את היכולת לעשות זאת בדרכים אחרות. לדוגמה, אם יש לך אתר הממוקד במקום מסוים, אך אין יותר מדי תנועה למנועי החיפוש. בכרטיסייה זו תוכל להגדיר ולשנות את היעד הגיאוגרפי שלך בהתאם, וזה יודיע ל- Google על כוונותיך לאתר זה. תוכל גם להגדיר את הדומיין המועדף שלך אם ברצונך שהאתר יופיע בתוצאות החיפוש באמצעות www או ללא www. רוב האתרים יפנו מאחד לשני, או יכילו תגים קנוניים, אשר ימנעו את הצורך בהגדרה זו כאן, אך אם אין לך את היכולת הזו, זוהי הדרך שלך להעביר את המידע ל- Google. אפשרות קצב הסריקה מאפשרת לך להאט את קצב הסריקה של עכביש Google. היית עושה זאת רק אם היית עד לבעיות בשרת עקב הסריקה של Google, על פי רוב אתה מעוניין לתת ל- Google להבין מהו שיעור הסריקה הנכון עבור האתר שלך, על סמך התדירות שבה אתה מוסיף ומעדכן תוכן.

שינוי כתובת

אם, במקרה תעשה זאת, תחליט להעביר את האתר כולו לדומיין חדש, זהו המקום שבו תעדכן את Google. לאחר שהגדרת את האתר החדש שלך, הפנת מחדש את התוכן מחדש מהאתר הישן שלך אל האתר החדש שלך באמצעות הפניה מחדש מסוג 301, נוס