צור קשר

צור קשר

קידום אתרים באמצעות כלים של גוגל – הפוך למקצועי

אם התחלת לאחרונה תהליך קידום אתרים ואתה רוצה לראות עד כמה הוא יעיל, עלייך לבדוק את יעילות מילות המפתח הבודדות שבחרת, וזאת באמצעות Google webmaster tools query, כדי להבין את הביצועים של מילת מפתח מסוימת, לחץ על מונח זה כאשר אתה נמצא בקטע שאילתת החיפוש. כניסה לתוך הנתונים עבור מילות מפתח בודדות נותנת לך תובנות לגבי הדפים שבהם הדירוג עבור אותן מילים. לא רק זה יעזור לך להבין טוב יותר את ההצלחה הכוללת של תהליך SEO שלך, זה מבחן במיוחד אלמנטים שונים של אסטרטגיית התוכן שלך. הוא מאפשר לך לדעת אם תוכן שאתה מפתח ממקד ביעילות את המונחים שבחרת. הוא גם מסייע לך לזהות קשרים שאולי לא ראית קודם לכן בין שאילתות תוכן ושאילתות קיימות. מילות מפתח בודדות עם פוטנציאל יכולות גם להיות ממוקדות יותר כאשר אתה מפתח תוכן חדש, כגון פוסטים בבלוגים, סרטונים ועוד.

קידום אתרים ושיווק באינטרנט

מציאת הזדמנויות לאופטימיזציה עם דפים מובילים

באמצעות Google webmaster tools top pages בטאב שאילתות חיפוש, תהיה לך הזדמנות לראות את הדפים המובילים. מדד זה מציין לך איזה תוכן באתר שלך מקבל את מספר ההופעות והקליקים הגבוה ביותר. לדוגמה, אם יש לך תוכן שמקבל שיעור קליקים גבוה אבל הוא מדורג בדף השני של תוצאות החיפוש, אתה יכול לבנות כמה קישורים לדף זה כדי להקפיץ אותו לדף הראשון. אם אתה עובד קשה כדי לייעל את מאמרי התוכן. המפתח כאן הוא להבין שלפעמים הקהל שלך מתמקד במשהו בלתי צפוי, ועל ידי גילוי מידע זה אתה יכול לבנות את האסטרטגיה שלך כדי להפיק את המרב מהאתר.

שיפור אסטרטגיית הדף שלך

בעת בניית האתר שלך, סביר להניח שבחרת מילות מפתח ספציפיות למיקוד לכל דף או קטע תוכן באתר שלך. כלי מנהלי האתרים של Google מאפשרים לך לבצע את התהליך הזה בהיפוך, ולזהות את מילות המפתח של כל דף של התוכן שלך. סביר ל