צור קשר

צור קשר

כל הדרכים לייעל את דף הפייסבוק לקידום אתרים

כל הדרכים לייעל את דף הפייסבוק לקידום אתרים

דרכים לייעל את דף הפייסבוק לקידום אתרים

בחר את השם הטוב ביותר עבור דף ה- Facebook שלך

זה אולי נשמע כמו לא כזו חוכמה. עם זאת, זהו הצעד הראשון והבסיסי ביותר כשמדובר באופטימיזציה המותג שלך בפייסבוק, והוא גם  החשוב ביותר.  תמיד  יש את  הפיתוי  לדחוף בשם הדף את  כל מילות  המפתח. כמו  " איציק טלפונים סלולאריים, מטענים, אביזרים, כיסויים, תיקונים מעבדה במקום". למעשה, שם כזה יכול לפגוע בקצב הצמיחה ויראלי שלך בפייסבוק. אם הדף שלך נראה יותר מדי ספאמי, סביר להניח שהעוקבים שלך יהיו פחות מעורבים בדף שלך, שלא לדבר על שיתוף פוסטים ועדכונים עם החברים שלהם. למעשה, אנשים יכולים אפילו להסתיר את העדכונים שלך בעדכון החדשות שלהם. גם לא כדאי להיות גנרי מדי, אם כי. הכוונה של פייסבוק היא ייצוג מותגים, אנשים ועסקים אמיתיים מאחורי הדפים. מצד שני על ידי בחירה בשם כללי מדי, כמו פלאפונים, טלפון חכם, תיקון וכו', אתה מסתכן בצמצום היכולת שלך לפרסם עדכונים ולהגיע לקהלים חדשים. עצה קטנה, המילה הראשונה בדף שלך מקבלת את המשקל הרב ביותר ב- Google.

[gravityform id="1" title="false" description="false" ajax="false"]

 

צור כתובת אתר מותאם אישית

לאחר שהדף שלך מכיל 25 סימוני אהבתי, Facebook מעניק לך את היכולת ליצור כתובת אתר ייחודית או שמות משתמשים כפי שהם נקראים על ידי Facebook עבור הדף. מאחר שכתובות האתרים משוקללות במידה ניכרת על ידי מנועי החיפוש, חשוב שכתובת האתר של הדף שלך תשקף את העסק שלך. אתה יכול לבדוק כמה אפשרויות שם משתמש  אשר פייסבוק מציעה לפני בחירת אחד עבור הדף שלך.

השתמש במילות מפתח במיקומים אסטרטגיים בדף שלך

בדיוק כמו אתרי אינטרנט מסורתיים, אופטימיזציה של מילות מפתח היא הצורה הבסיסית ביותר של קידום אתרים SEO באתר. הסעיפים החשובים ביותר לשים אליהם לב הם, המשימה, ותיאור החברה, שכן אלה הם שימשכו למעשה מתוך הדף שלך כמו אלמנטים SEO. כדי לייעל את הדף שלך לחיפושים מקומיים, חשוב מאוד לכלול את הכתובת, העיר, המדינה והקידומת שלך. עבור חיפושים הקשורים למוצר, יש לעיין בשדות הסקירה, המשימות והמוצרים של החברה במידע המתאים. עצה קטנה, בדיוק כמו נתוני meta של האתר שלך, מומלץ לשקול להשתמש בתיאור קצר בן 140 תווים עבור הדף שלך, כך שכל ההודעה שלך תופיע בתוצאה של מנוע החיפוש.

כלול את מספר הטלפון והכתובת שלך

מפתיע ככל שזה ישמע, יש כמות עצומה של עסקים באינטרנט, ללא מידע על הדף שלהם. כשם רוב המכירות שלך עשויות לבוא מן התנועה באינטרנט, יתכן וזה לא יראה לך כל כך חשוב לכלול זאת. אבל זכור, אינדקס המותג שלך עבור תוצאות החיפוש המקומי הוא חיוני כדי להגדיל את הדף שלך בפייסבוק. בנוסף, Google מייחסת חשיבות רבה יותר לדפים עם מידע ספציפי, כגון מספר טלפון וכתובת של העסק שלך. לכן, דפים הכוללים סוג זה של נתונים יכולים להגדיל ביעילות את קידום האתר הכולל של המותג שלך.

קישור לדף שלך בערוצים קיימים

ככל שהקישורים הנכנסים לדף שלך יהיו גבוהים יותר, כך הדף שלך יהיה אמין יותר על פי Google, ואתה תדורג גבוה יותר. אותו עיקרון חל גם על דף ה- Facebook שלך. לכן, במקום המתאים, כלול קישור לדף המעריצים שלך מערוצים דיגיטאליים אחרים, כגון האתר שלך, הבלוג ופרופיל Twitter.

אופטימיזציה של דף סטאטוס בפייסבוק

בעת פרסום עדכונים על הקיר שלך בפייסבוק, זכור כי העדכון הראשון 18 תווים של פוסט פייסבוק ישמש תיאור meta. אז, נצל את האפשרות כאשר פייסבוק מבקש ממך "לכתוב משהו …" טקסט זה ייחשב כותרת קידום אתרים עבור עדכון זה. כולל קישורים ישירים לאתר שלך. עצה קטנה, המתייחסת לשם הדף שלך, Google מייחסת חשיבות רבה יותר למילה הראשונה בעדכון שלך, לכן מומלץ לשקול להפוך אותה למילת מפתח.

השורה התחתונה עבור הדף

אל תשכח כי המטרה הכוללת של קידום אתרים באמצעות פייסבוק להוסיף ערך של המותג הכולל שלך. חשוב לשים לב להשוואה בין התנועה הגולמית לבין רמת ההתחייבות. תוך שימוש בשיטות ייעול יכול לעזור לשפר את הדירוג SERP שלך, החלק החשוב ביותר הוא שזה עולה בקנה אחד עם מוצר מדהים ומעורבות מדהימה.

צור קשר
חיוג מהיר