צור קשר

צור קשר

כלים של גוגל לקידום אתרים

חלק מכל הכלים של גוגל לקידום אתרים

חברת גוגל מספקת מספר כלים לטובת קידום אתרים SEO שלך. הכלי הבולט ביותר הוא Google Analytics, כלי זה מציע חבילת ניתוח מעמיקה כדי לעזור למשתמש הבסיסי ביותר להבין ולשפר את התנועה לאתר שלהם. אבל כלי מנהלי האתרים של Google מעניקים למומחה המתקדמים מבט נוסף על תכנון והערכת מאמצי החיפוש שלו. הנה מבט על השימוש ב- Google Webmaster Tools כדי להפיק את המרב ממסע הפרסום שלך ב- SEO.

חברת קידום אתרים seo-google

מהם כלי ניהול האתרים של Google

כלי ניהול האתרים של Google חיוניים לכל מאמץ קידום אתרים SEO. כדי להבין את מלוא הפוטנציאל שלהם, כדאי לחשוב על התפקיד של Google Webmaster Tools עבור מנהלי אתרים, הוא עוזר לך לראות את האתר שלך כפי שהאלגוריתם של Google רואה אותו. ערכת הכלים נותנת לך תובנות לגבי הדפים שהוספו לאינדקס באתר שלך, אילו קישורים מפנים אליו, מילות המפתח הנפוצות ביותר שלך, ועוד. אתר הפעיל בכלי מנהלי האתרים בעל יכולת טובה יותר להיות ממוקד לחלוטין ולדרג היטב. יש גם מספר תובנות עמוקות יותר של Google Webmaster Tools אשר יכול להפוך טקטיקת קידום אתרים SEO לזהב. אם עדיין לא הגדרת את האתר שלך בכלי מנהלי האתרים של Google, תחילת העבודה פשוטה. לאחר שנרשמת לחשבון, היכנס למרכז השליטה של ​​Google Webmaster Tools. משם, תוכל להוסיף את האתר שלך. תחילה עליך לאמת שאתה הבעלים של הדומיין. בהתאם למארח שלך, Google עשויה לספק אימות באמצעות תהליך קל המאפשר לך להתחבר ולאמת זאת במספר צעדים פשוטים. אפשרויות אחרות כוללות הזנת תג מטא שסופק על ידי Google לדף הבית שלך, העלאת קובץ HTML לתיקיית הבסיס של האתר או אישור בעלות באמצעות Google Analytics אם הוא כבר מותקן באתר שלך. לאחר שבוצע האימות לאתר שלך, הוא בדרך כלל יתחיל לקלוט נתונים בתוך 24 עד 48 שעות.

תכונות של Google Webmaster Tools

לאחר שהאתר שלך מוגדר, הגיע הזמן להיכנס ולהכיר את הממשק. אם אתה צריך הדרכה, הנה סקירה קצרה אך מספיקה שתעזור לך. הליבה של Google Webmaster Tools מתייחסת לערכים, מה מקושר לאינדקס, ובעבור מה אתה מקבל תנועה. עלייך לסרוק את הנתונים בדרכים שונות ולהסתכל על זה וללמוד דברים ספציפיים יעזור לך להפיק את המרב מהמידע. מתוך נתונים אלה, אתה יכול במהירות לגבש תוכנית אודות הצעדים הבאים שאתה צריך לבצע. אזור שאילתות חיפוש מספק לך מידע על תנועה ומילות מפתח. שאילתות חיפוש מחולק לחמישה אינדיקאטורים עיקריים שאילתה, המספקת לך פרטים לגבי מילות המפתח שהאתר שלך מסווג כרגע. זוהי אחת הדרכים המהירות ביותר לפענח אם המאמצים שלך עבור מילת מפתח מסוימת פועלים. חשוב לזכור כי המטרה של כל התהליך היא להידרג ראשון ב- SERPs. ולא למשוך תנועה. תכונה זו יכולה לעזור לך לזהות במהירות מילות מפתח רלוונטיות, אך דרושה להן דחיפה מקישור או מיטוב תוכן נוסף. הופעות, אם תהית אי פעם כמה אנשים רואים את האתר שלך עבור חיפוש מסוים של מילות מפתח, תוכל לקבל את המידע הזה. ערך זה נותן לך מושג טוב לגבי מספר האנשים שראו חלקים ספציפיים מהתוכן שלך. זוהי דרך נוספת לאמת את הערך של מילת מפתח, בנוסף לנתוני תנועה ממודול מילות המפתח של Google וכלים אחרים. קליקים, חשוב לדעת את הנתון מהאנשים שרואים את האתר שלך, כמה מהם לוחצים? מידע זה מאפשר לך לדעת כמה מחפשים רואים את האתר שלך ונוקטים בפעולה לוחצים על תוצאת החיפוש שלך. שיעור קליקים, שיעור הקליקים, הוא האחוז של אנשים שלחצו על האתר שלך בתוצאות החיפוש. אם שיעור הקליקים שלך נמוך, בדוק אם תוכל לשפר את תיאור המטא עבור דף זה. האם התוכן יכול להיות רלוונטי יותר לשאילתות שמניבות את ההופעות הרבות ביותר עבור דף זה, או שתוכל להוסיף קריאה חזקה לפעולה בתג הכותרת או במטא? כדאי גם לשקול את נוף החיפוש הרחב יותר: האם פעילות PPC מניעה את התנועה מהתוצאות הממותגות שלך בחיפוש, לדוגמה? מיקום ממוצע, ערך זה מציין לך היכן האתר שלך מדרג בדרך כלל עבור כל מילת מפתח. מאחר שהרוב המכריע של התנועה מגיע לאתרים בשתי המיקומים העליונים עבור מונח נתון, כדאי לראות את הביצועים שלך ואת ההשפעה שיש לך על התנועה שלך.

 

חיוג מהיר
דילוג לתוכן