צור קשר

צור קשר

הטעויות הנפוצות בקידום אתרים בגוגל

 

טעויות בקידום אתרים במנועי חיפוש

קידום אתרים אורגני בגוגל הפך להיות מאתגר יותר בתקופה האחרונה. בעיקר בעקבות ההתפתחויות והשיפורים בגוגל, יש פחות ופחות מקום לטעויות, במידה ואתה רוצה להופיע בדף הראשון כמובן.

 

העניין הוא, שגם אם אתה כנראה יודע ומכיר SEO כמו את כף היד שלך, אתה מומחה אבל התוצאות כבר לא מה שהיו קודם. אז מה אתה באמת אתה עושה לא בסדר? התשובה היא בעצם די פשוטה. תן לי להציג בפניך את הטעויות הנפוצות ביותר ב – SEO ותבין לבד.

דירוג מילות המפתח המקומיות ודיווח הלקוחות שלך שגויים

אתה בוודאי יודע כי  Googleהסירה את האפשרות של המיקום בהגדרות החיפוש. לא ניתן עוד לשנות את העיר שממנה אתה מחפש כדי לאמת את הדירוגים. כן, רוב הפרמטרים במעקב הדירוג הם די מדויקים והוא יכול להסביר את הנתונים בעיר היעד שלך אבל כלי בקרת הדירוג שלך לא יכול לקחת בחישוביו חיפושים מקורבים. חיפוש מקורב הוא כאשר מישהו מחפש עסק או שרות מקומי ובמידה והוא לא מוצא תוצאה המשביעה את רצונו הוא מבקש את הפתרונות הסמוכים להגדרתו הראשונית. לדוגמא, חדר כושר, בית קפה, חנות צעצועים, אם תסתכל על דוגמאות החיפוש האלה תראה שהן אינן כוללות מיקום גיאוגרפי כמו עיר, אך  Google מתוכנן קח שברירת המחדל שלו לערוך חיפוש מקורב, הכוונה לחיפוש בקרבת מקום. גוגל מעריך כי אתה רוצה משהו הקרוב למיקום שלך בפועל. בהנחה כי יש באופן הגיוני יותר מ – 10 בתי קפה בעיר, כאשר אתה מבצע חיפוש מקורב, גוגל יציג בפנייך את האפשרויות הקרובות ביותר שיש, וזה לא בהכרח SEO המקומי הטוב ביותר. מטבע הדברים, הלקוחות יבקשו הוראות נסיעה או לקיים שיחת טלפון מהטלפון החכם שלהם לבית הקפה הקרוב ביותר או לכל יעד אחר שהם התעניינו בו ולהגיע לשם.

העניין הוא כי בית הקפה הקרוב ביותר לא יצוץ בתוצאות החיפוש של Google עבור עיר בצירוף מילת מפתח. אז למעשה אתה יכול לאבד כך תנועה, שיחות טלפון, ולקוחות חדשים אפילו מבלי להבין את זה. ואם אתה לא מבין את זה, אז הלקוח הפוטנציאלי שלך בודאי לא יבין וכך אתה תאבד את החשבון ואת הכסף קל.

מה לעשות?

מעבר לעובדה כי דיווח מקומי של SEO צריך לכלול ניתוח ישירות ממסך השליטה של​​'Google  לעסק שלי. מרכז השליטה של Google  לעסק שלי מתעד את הפרטים הבאים לגבי הרישום המקומי שלך במפות, מספר החשיפות שלך בתוצאות החיפוש במפה. מספר ההקלקות לאתר שלך. מספר שיחות הטלפון שבוצעו מהחיפוש. מספר השאילתות להנחיות נסיעה ליעד המבוקש. על כן השתמש ב- Google Analytics כלי של גוגל ללא תשלום כדי למדוד תוצאות אמיתיות. בנוסף וודא כי הלקוחות שלך מבינים כיצד פועל חיפוש מקורב.

אתה לא מתייג  תמונות ומיקומים

אבל כמו מומחים מקומיים של SEO גם אתה מתעצל לעתים קרובות ולפעמים שוכח את הכוח של התיוג הגיאוגרפי או תיוג תמונות. על ידי תיוג תמונות גיאוגרפית שאתה יוצר אתה עושה דברים רבים כדי להגדיל את SEO המקומי, אתה מאשר ל- Google את הכתובת הנכונה של העסק שלך באמצעות תמונה. ודא שהתמונות המשויכות לעסק המקומי שלך בחיפוש תמונות יהיו אלה שאתה בחרת.

לאחר ביצוע מספר בדיקות, הגעתי למסקנה כי עדכון העסק בגוגל פלוס עם הודעות, בדומה לדף פייסבוק, יכול לעזור ולתת לך דחיפה נוספת לדירוג. מה שאתה לא יודע הוא שגוגל מתייחס לעובדה שאתה מנהל באופן פעיל את העסק שלך ישירות על הפלטפורמה שלהם פעילות הם כמובן מעריכים ואתה תתוגמל בעליה קלה בדירוג. וזה בדיוק מה שנחשב קידום אתרים בגוגל.

חיוג מהיר
דילוג לתוכן