צור קשר

צור קשר

יצירת תנועה לאתר באמצעות אתרי שיתוף קבצים

יצירת תנועה לאתר באמצעות אתרי שיתוף קבצים

[gravityform id="1" title="false" description="false" ajax="false"]

 

איך יוצרים תנועה לאתר? נסה אתרי שיתוף קבצים

אני רוצה לשתף אותך בסוד קטן, אבל קודם הרשה לי לשאול אותך, האם אתה יכול לייצר תנועה על ידי פרסום מאמרי תוכן לאתרי צד שלישי? כמובן שלא, והיום אני מתכוון להראות לך את הדובדבן שבקצפת של הדור החדש המייצר תנועה. ואני מדבר על תחום השיווק של קידום אתרים אורגני באמצעות יצירת תנועה, אתרי שיתוף קבצים.

אתרים כמו, Scribd.com, Docstoc.com, Slideshare.net, Calameo.com ועוד. אתרים אלה מאפשרים למשתמשים להעלות קבצים במגוון פורמטים, Word doc ו – PDF. רוב האנשים משתמשים באתרי שיתוף קבצים, גם לטובת שיתוף קבצים בין חברים ובני משפחה, או לחיפוש אחר מידע ועבודות מחקר לעבודה או לאוניברסיטה. חשוב על אתרי שיתוף קבצים אלה כעל אחסון ענן ציבורי עבור קבצים בסיסיים מבוססי טקסט. עם הזמן, אתרי שיתוף קבצים אלה גדלו עד מאוד, והם מיצרים הרבה קישורים נכנסים. משמעות הדבר היא שיש להם PageRank  גבוה, ולעתים קרובות יהיה דירוג טוב מאוד במנועי החיפוש עבור ביטויי מפתח. מה שאני בעצם מציע לך הוא שאתה יכול להעלות את מאמרי התוכן מבוססי מילות המפתח שלך לאתרי שיתוף קבצים, ובזכות זאת לזכות לדרוג גבוה מאוד במנועי החיפוש.

היתרונות בפרסום מאמרים באתרי שיתוף קבצים

אתה יכול לקבל אינדקס בגוגל במהירות רבה.

הוספת תמונות ואיורים למאמרים שלך זה יכול להקפיץ משמעותית את כמות החשיפות.

העלה את המסמך למספר אתרי שיתוף קבצים.

הוסף קישורים למאמרים שלך.

שיתוף קבצים אתרים תוכן כפול

ציינתי כי אתה יכול לכתוב מאמר, ולפרסם אותו במספר אתרי שיתוף קבצים. לדוגמא מאמר ששמו " גל גדות וונדר וומן הישראלית " מאמר כזה יכול לקבל דירוג די טוב בעמוד הראשון של גוגל על ​​יותר משיתוף באתר  אחד. זאת בשל האופן שבו מנועי החיפוש מנתחים את הקבצים באתרים כמו Scribd ו- DocStoc הם לא שמים דגש על המאמר עצמו, בגלל האופן שבו המאמר מוצג בפורמט מיוחד. במקום זאת, מנועי החיפוש נוטים לבחון את התיאור, התגים, הכותרת, וכל ההערות הנלוות. הכוונה שאתה יכול לכתוב מאמר אחד, ולהגיש אותו לשלושה אתרי שיתוף קבצים, ולהשתמש בכותרת שונות, תיאור שונה, ותגים שונים.

אומנם עדיין צריך לבצע אופטימיזציה של מילות המפתח כראוי, שכן מנועי החיפוש לומדים לקרוא את הקבצים המוצגים, וכן את מילות המפתח.

אתרי שיתוף קבצים וקישורים נכנסים

תחום אחד שבו אתרי שיתוף קבצים נכשלים הוא במתן קישורים נכנסים. מאחר ומנועי החיפוש לא יכולים לקרוא כראוי מאמר שפורסם באתר כמו Scribd, כל הקישורים שאתה יוצר בחזרה לאתר שלך לא ייספרו. בסופו של דבר יש יתרון קטן של קידום אתרים על ידי מאמרים באתרי שיתוף קבצים, והמטרה שלך צריכה ליצור תנועה רבה לאתר שלך או קישורים שיתופיים.

שיתוף קבצים יותר תנועה יותר מכירה

הנה מספר המלצות לקבלת תנועה גדולה יותר באמצעות אתרי שיתוף קבצים. שמור את שם הקובץ כמילת המפתח שלך. ניסוי עם סוגי קבצים שונים, לפעמים תגלה כי קבצי PDF נוטים לדרג טוב יותר מאשר קבצי DOC, או להיפך. כתוב תיאור מפורט וארוך של הקובץ, לפחות 50 מילים, וכולל את מילת המפתח העיקרית שלך. זכור כי זה המקום בו מנועי החיפוש מבצעים את ניתוח המאמר, כדי להבין מה המסמך שלך מכיל. הכנס קישורים לאורך המאמר שלך, לא רק בפיסקה האחרונה. אתה צריך להוסיף קישור או שניים בתחילת המאמר, באמצעו ובסופו.

צור קשר
חיוג מהיר