צור קשר

צור קשר

איך עוזרים מאמרים לקידום אתרים ?

איך עוזרים מאמרים לקידום אתרים ?

מאמרים לקידום אתרים

מה הם מאמרי קידום אתרים SEO, בניגוד לסוגים אחרים של מאמרי תוכן כתוב? אמנם יש הצלבה עם סוגים אחרים של מאמרים, כמו מאמרים שיווקים, מאמרי SEO נכתבו בעיקר כדי להשיג חשיפה מוגברת במנועי החיפוש כמו Google עבור העסק של מזמין המאמר, עבור מילות מפתח חשובות. ישנם כללים מסוימים ומותאמים לכתיבת מאמר תוכן לקידום אתרים היכולים לעזור להגדיל את הסיכויים שלך לדירוג טוב יותר. עם זאת, הרבה מהעצות הנוגעות בכתיבת מאמרי קידום אתרים SEO הם כמו לקרוא לחשים של הארי פוטר. הן אומנם לא מסובכות אך בהחלט דורשות מיומנות .יש נטייה לסבך דברים, והרבה מן העצות סותרות או לא מוכחות. ההצעה שלי היא לעקוב אחר הטיפים הבסיסיים שאפרט בהמשך המאמר ולהתמקד בהן. האלגוריתם של גוגל הוא חכם למדי, ולכן הדבר הטוב ביותר לעשות הוא להתמקד בהפיכת התוכן שלך לרלוונטי ככל האפשר לקהל היעד שלך ולא לרובוט כך תפיק את המרב והמיטב.
 
[gravityform id="1" title="false" description="false" ajax="false"]

 

שלב ראשון מחקר מילות המפתח הנכונות

בעת כתיבת מאמר SEO, עליך להתחיל עם מחקר מילות מפתח. גלה באילו ביטויים ושאילתות חיפוש אנשים משתמשים ב- Google בהתאם לתחום הפעילות שלך. שים לב למספר הפעמים שבהן נעשה השימוש על בסיס חודשי לפחות. תנודתיות על בסיס יומי הינה הימור לא חכם ויכולה לקרות בגלל משתנים שאינם קשורים או תלויים בך בניגוד לבדיקה על בסיס חודשי. כמו כן זה מאפשר לך לדעת עד כמה תחרותית מילת המפתח. מילות מפתח עם מאות או אלפי חיפושים חודשיים הם תחרותיים ביותר. אתה תתמודד עם אתגר קשה אם תקבל את תוכן הדף הראשון עבור מונחים אלה. למילות מפתח, מסוג זנב ארוך לעומת זאת, בדרך כלל יש פחות חיפושים והם פחות תחרותיות. הן גם עשויות להיות ספציפיות יותר לתחום העיסוק שלך, ולכן כדי למשוך קהל קוראים רלוונטיים יותר. ערוך רשימה מגוונת של מילות מפתח רלוונטיות שבהן תרצה להשתמש במאמרים, עם חיפושים חודשיים של בין 10 ל – 50 התאמות. זה מקום טוב להתחיל בו. חשוב לציין שכדאי לבצע בקרה תוך כדי וליישם התאמות ותיקונים קלים בהתאם לצורך.

שלב שני שימוש נכון במילות המפתח שלך

אל תדאג יותר מדי למיקום מילות המפתח במאמרי הקידום. יש אנשים הסבורים שאתה צריך להשתמש במילת המפתח בדיוק, שלוש פעמים. אחרים אומרים שזה צריך להיות 2% עד 3% מכלל ספירת המילים של המאמר שלך. אין שום הוכחה לגבי מי צודק. מה שחשוב הוא כי תשלב את מילת המפתח בכותרת המאמר שלך,  בפסקה הראשונה והאחרונה. במספר מאמרים אתה בהחלט יכול להשתמש במילת המפתח יותר פעמים בהתאם לצורך, ובמקרה אחר רק פעמיים. עלייך להיות אורגני לא לכפות את מילות המפתח בכוח. שימוש רב במילות מפתח בהתאם לצורך במאמר מקצועי לעיתים אף נדרש. חשוב עוד יותר הוא כי התוכן של מאמר ה- SEO יהיה רלוונטי למילות המפתח שבחרת. אם אתה כותב מאמר על מחשבים השתמש במילות מפתח בהתאם, ולאחר מכן וודא כי המאמר שלך למעשה קריא. אל תכתוב תוכן כללי ותדחוף את מילות המפתח, זה לא יעבוד. גם אם אתה מצליח להונות את Google, וזה לא סביר, מאוד לא הגיוני שתצליח למשוך קהל קוראים רלוונטי עם מאמרים כגון אלה. כמו כן, ודא כי מילות המפתח שלך נקראות באופן אורגני. זכור, הכתיבה איננה עבור רובוט החיפוש של Google הגולשים הם אלה אשר בסופו של דבר יקיימו את העסק שלך, הלקוחות הם אלה שצריכים להיות בראש השיקולים שלך בעת כתיבת מאמר קידום אתרים.

צור קשר
חיוג מהיר