האם אני יכול לייעל את החנות שלי בעצמי? קידום אתרים SEO יכול להיות די מסובך, אבל אתה בהחלט יכול לפתח אסטרטגיה של מילות מפתח ולטפל בגורמים החשובים והבסיסיים בכוחות עצמך. בין יישום ייעוץ אסטרטגיות במדריך זה וניצול של מספר משאבים ללא תשלום, תוכל לקבל עוד כמה טיפים.

פיתוח אסטרטגיית מילות מפתח
הכול מתחיל עם זה שמישהו מקליד מילת חיפוש לתוך תיבת החיפוש. המילים המרכיבות שאילתה מכונות בדרך כלל מילות מפתח. מאחר שהמטרה הסופית של אסטרטגיית ה- SEO קידום אתרים שלך היא לעזור לאנשים שמחפשים מידע, את העסק או המוצרים שלך, איזה מקום הגיוני להתחיל בו יותר מאשר לבצע מיטוב לאתר שלך כדי שיתאים יותר לחיפושים של הגולשים? מחקר מילות מפתח הוא אחד המהלכים הראשונים החשובים שעלייך לעשות. בחירת מילות המפתח הנכונות ואסטרטגית הצבתם באזורים מרכזיים של הדפים שלך הוא לא סיפור מההפטרה, אבל הוא בהחלט דורש זמן ומסירות. כשתהיה מוכן, המדריך למחקר מילות מפתח יעזור לך לחשוף את דרישת מילות המפתח של השוק שלך ולפתח אסטרטגיית מילות מפתח שמושכת את הלקוחות הנכונים ביותר. בנוסף, תלמד כיצד לעקוב אחר התוצאות, כך שתוכל לקבל מידע נוסף על לקוחות היעד שלך ולבצע שיפורים.
יסודות הצלחת SEO
עתה כאשר אתה מבין את עקרונות קידום אתרים SEO, הגיע הזמן להתחיל באופטימיזציה. למד את כל הצעדים החיוניים כדי לקבל את אסטרטגיית SEO שלך.
התאמה אישית של דפים ותיאורי מטא
חשוב על מה שקורה כשאתה מקליד שאילתה במנוע חיפוש. התוצאות שאתה מקבל בחזרה הן פשוט סדרה של כותרות הדף ותיאורם. זו הסיבה שתגי הכותרת ותיאורי meta הם קריטיים כל כך לקידום אתרים SEO. הם משמשים כדלת הכניסה של העסק שלך עבור קונים פוטנציאליים רבים, ואם זה נעשה היטב, אתה באמת יכול לבלוט ביחס למתחרים.
דפי מוצר
אתה בודאי משקיע זמן באיתור קהל היעד שלך ומנהל מחקר מילות מפתח, כעת תתחיל לחשוף מילות מפתח זנב ארוך שיסייעו לך לזהות את האפשרויות הטובות ביותר למתן שמות ותיאור המוצר או השירות שלך. כיצד אתה מציג את המוצרים שלך הוא קריטי עבור מנועי החיפוש והקונים כאחד. נוסף על כך, האיכות של תיאור המוצר יכול לקבוע האם תהיה מכירה או לא. אמנם אין אף אחד בגודל מתאים לכל תיאור מוצר, אם הם אינם כוללים את המידע הקונה צריך לקבל החלטה, זה יכול למנוע מהם לרכוש ממך. היכולת לשפר את ה SEO ואת שיעור יחס ההמרה שבו הקונים מוסיפים לסל והופכים לקונים. בקיצור, אתה צריך לצייר תמונה אמיתית, ייחודית של המוצר שלך לא רק על ידי תיאור, הוספת כמה תמונות מוצר ברורות וצבעוניות, ואולי אפילו לשלב כמה קטעי וידאו כדי לספק את חווית הקנייה הטובה ביותר האפשרית. אחרי הכול, מנועי החיפוש אוהבים את המשתמשים שלהם מאושרים!
תיאור תמונות מלאות
מנועי החיפוש יכולים לקרוא טקסט, אך הם אינם יכולים לקרוא תמונה. זה המקום שבו "תגי alt", או "טקסט חלופי", נכנסים ועושים את המלאכה.
יתרונות תיאור התמונה
עוזר למנועי החיפוש להבין טוב יותר את התוכן של האתר שלך, מאפשר לתוכנה ללקויי ראייה לקרוא את התוכן שלך, מחליף קישורים שבורים עם טקסט לחוויה טובה יותר ומאפשר לתמונות שלך להידרג בחיפושים של תמונות מה שבעצם מטרתו של קידום אתרים.
תיקון דף תוכן עם בעיות
בעיות תוכן פוגעות באתרים רבים באינטרנט. אתרי מסחר אלקטרוני נמצאים בסיכון מיוחד משום שהם נוטים לארח מאות או אלפי דפי מוצרים, שרבים מהם דומים מאוד. נושאים אלה, אם יוותרו ללא השגחה, יכול להשפיע לרעה על מנוע החיפוש שלך בדירוג. הבעיות הנפוצות ביותר עם דפי מוצר מסחר אלקטרוני הן, תוכן כפול, תוכן רב מדי כלומר, יותר מדי דפים ולא מספיק תוכן.