קידום אתרים דגשים חשובים
עד כמה אתה מעניין את הקוראים זוהי בעצם נקודת ההתחלה. מקצועיות ועניין הם שם המשחק כדי להצליח בקידום אתרים. לכן עלייך להתמודד ראשית עם היכולת לכתוב באופן כזה שהגולשים ירצו לחזור ולקרוא חומרים נוספים שלך.
החשיבות של כתיבת מידע בעל ערך
זה ללא ספק אחד הדגשים החשובים ביותר שאוכל לתת לך. האינטרנט כל כך מלא במידע ולא מעט ממידע זה הוא גיבוב של שטויות ודואר זבל. וזאת למרות המאמצים שעושה גוגל בנדון אך לא הכול באחריותה. אתה באמת צריך לכתוב משהו בעל ערך אמיתי ואיכותי כדי להתבלט ב- Google. האינטרנט הוא בעיקר אמצעי תקשורת של מידע. לאחר שעשית את מחקר מילות המפתח שלך, תוכל להבחין כי רבים ממילות המפתח שלך הן מילות זנב ארוך. הן שאלות של הגולשים במרומז או במפורש. אלו הן בעצם השאילתות בפועל שהלקוחות שלך מקלידים ב- Google בעת חיפוש מידע. הם גם יחפשו שירות מקומי או אפשרות לקבלת מידע על בעיה. המאמרים שלך נותנים לך הזדמנות לענות על השאלות האלה באופן שהופך את חיי הלקוח שלך לקלים יותר. אתה המומחה בתחום העסק שלך, אז עלייך להשתמש בידע זה כדי ליצור תוכן בעל ערך. מדוע מאמרים הם דרך נהדרת להתחיל, כשם שהם מספקים מידע מועיל וקל לקריאה בזמן קצר. כשאתה לוקח את אחת ממילות המפתח שלך, חפש דרך להפוך אותה לנושא מעניין ורלוונטי. לדוגמה, מילת מפתח לשיווק מנעולן באינטרנט יכול לשמש כנושא עבור כל אחד מהמאמרים הבאים:
- עשר עצות לשיווק מנעולן באינטרנט.
- המדריך האולטימטיבי שלך לשיווק מקוון מנעולנים.
- כיצד מנעולן יכול להשיג לקוחות חדשים.
ידיעת הגישה, ורמת הפירוט להשתמש ואת הזכות לאמץ נושאים יהיה תלוי בלקוחות שאתה מנסה למשוך. זה יהיה כרוך בהכרת קהל היעד שלך וסוג הלקוחות שיקראו את הבלוגים שלך. נסה לדון בצרכים הישירים שלהם ולתת להם את המידע שהם מחפשים. לדוגמה, תוכן שנכתב עבור מהנדס יהיה שונה מתוכן אשר נכתב עבור מנהל שיווק במלל ובהגה. אתה צריך גם לשקול היכן בתהליך תגיע ההחלטה של הקורא לבצע רכישה או השארת פרטים בהתאם ליעד שלך. אל תצפה שהגולש יהיה מוכן מיד למסור את כספו. גם כאן, מילות המפתח יספקו רמז על כוונתו של הגולש. מי מחפש לבצע רכישה או מי מחפש מידע בלבד.
כתיבת מאמר באורך הנכון
אנשי מקצוע בתחום קידום אתרים SEO חלוקים בדעתם לגבי מה צריך להיות אורכו של המאמר. מאחר ואף גורם מלבד Google לא ממש יודע איך אלגוריתם החיפוש שלהם עובד, זה כרוך בניחושים המבוססים על מה עובד ומה לא וזה משתנה עם הזמן. פעם הבלוגים הקצרים יותר נחשבו איכותיים יותר, מאמרים סביב 350 עד 400 מילים אבל זה כבר לא עדכני. גוגל מעריכה תוכן מקצועי, ולכן המאמרים המכוונים ביותר הם בדרך כלל בעלי לפחות 600 מילים. אבל ההנחיה החשובה ביותר היא לכתוב את המאמר שלך באורך המתאים עבור הנושא שבחרת. אין טעם לנסות לנפח מאמר ל -800 מילים כאשר אתה יכול לכסות את הנושא ב- 400 מילים. בלוגים קצרים יותר מקובלים גם כחלק מתערובת מאוזנת של תוכן, שכן לא לכולם יהיה זמן או סבלנות לקרוא מאמר ארוך. אך אל תסתמך על מאמרים קצרים כדי לקבל דירוג גבוה ב- Google. אתה צריך להפגין את הידע בתחום שלך כדי להצליח לעשות את זה. תסתכל על כמה בלוגים מוצלחים בתעשייה שלך ותקבל תחושה של מה עובד ומה לא. התוכן הוא עדיין המלך כשמדובר בקידום אתרים.