בסדר, אם אתה חדש בתחום ה- SEO אז אתה ממש צריך ורוצה את המידע הזה. אבל מצד שני גם אם אתה לא חדש, המידע הזה יכול להביא לך תועלת בקידום אתרים. אנו מתכוון לעסוק במילות מפתח, צפיפות מילות מפתח, כוונות מסחריות גבוהות וחיפוש ביטויים, מילות מפתח פופולאריות וכדומה. התחום מכוסה היטב באינטרנט אך מי שרגיל לקרוא את המאמרים שלי בשפה ברורה לא יחמיץ גם מאמר זה. התפישה הרווחת היא כי צריך לחפש מילים אך לא אומרים לך שמדובר ממש במדע. כן, מדע, אתה לא יכול פשוט ללכת אחרי מילת מפתח נפוצה ולקוות לך שדירוג הדף יהיה גבוה בתוצאות ולקבל את כל התנועה של האנשים המחפשים. אתה צריך לקחת בחשבון הרבה גורמים נוספים כאשר אתה מנסח וכותב מאמרים ופוסטים עבור אתר האינטרנט שלך. אבל אל דאגה, אתה תקבל את התנועה. אתה רק צריך את המידע הנכון! כשזה מגיע למילות מפתח של אתר על טקסט בדף, תצטרך לחקור שני דברים, מילת מפתח פופולאריות, כמה חיפושים במסגרת זמן נתונה עושה מילת מפתח לקבל את מנועי החיפוש? זה מאפשר לך לדעת לכמה תנועה אתה יכול לצפות בתוך מסגרת זמן נתונה אפילו אם אתה לא בדירוג. ומהו השימוש בדירוג של מילת מפתח ללא חיפושים בחודש?
תחרות מילות
כשעושים קידום אתרים תחרות מילות מפתח זה מאוד חשוב ואנשים נוטים להתעלם מזה רוב הזמן. כאשר אני נותן הצעה ללקוח עבור שירותי SEO שלי, אנשים באים אלי לעתים קרובות עם מילות מפתח לא מציאותיות כי הם רוצים להידרג מייד בזמן קצר. זו לא אשמתם, הם פשוט לא יודעים מה נכון. למה הכוונה? מילת המפתח פירות, בסופו של דבר יש שתי בעיות אמיתיות עם מילה זו. עדיף להבין את הבעיות לפני שאתה מנסה לייעל את זה, ולבזבז שעות רבות כדי להבין שזה לא יעבוד.זוהי מילת מפתח כללית מאוד. אנשים באינטרנט המחפשים פירות, עשויים לחפש מידע על פירות, לקנות פירות, לגדל פירות משלהם, מחפשים מתכונים עם פירות, פירות הגדלים באופן טבעי באזור שלהם, או היסטוריה של פירות. הבנת הבעיה עדיין אינה פותרת ואיננה מייצרת יחסי המרה. התחרות עבור מונח זה היא גבוהה ביותר.
הפתרון
אם מוכר התפוחים, תפוזים, אגסים, הבננות רוצה לקבל יותר מכירות עבור התפוחים שלו, הוא צריך לייעל את זה. הוא צריך לעשות את אותו הדבר עבור בננות ואותו הדבר עבור הפירות והירקות האחרים. הסיבה לכך היא מילת המפתח. אנשים המחפשים לקנות פירות אולי רוצים קיווי אך הוא לא קיים במלאי של חנויות אחרות. הוא לא ימיר את המונח הזה כי הוא לא יכול. אם אנשים מחפשים בננות, הם רוצים בננות. אנחנו מקבלים איפשהו עכשיו, אבל בואו נחפור בזה קצת יותר. אם אנחנו מייעלים את המונחים בננות, תפוחים, תפוזים ואגסים, עשינו את זה קצת יותר ספציפי מאשר פירות, אבל אנחנו עדיין בבעיה. אנשים המחפשים בננות עשויים שלא לחפש אותם. בואו נהיה ספציפיים יותר, ונוסיף את המילה לקנות לפני מילות המפתח. זה מוודא שאנחנו נותנים למחפשים מה שהם רוצים. הם מחפשים לקנות בננות ויש לנו אותם. הנה אופטימיזציה קידום אתרים עבור לקנות בננות. אופטימיזציה עבור מילת מפתח עם כוונה מסחרית גבוהה. כלומר, כאשר לקוח פוטנציאלי מחפש קנה משהו, הם מחפשים לעשות בדיוק את זה. הם רוצים לקנות את זה ממך. לאחר ההסבר, ניתן לראות את האופטימיזציה של מילת המפתח בעלת הכוונות המסחריות הגבוהות! ככל שהכוונה המסחרית גבוהה יותר עבור מילת המפתח, כך אתה ממיר מחפשים ללקוחות.