הנה סוד גלוי לכל מי שמתחיל קידום אתרים, Google אוהב ומצ'פר אתרים המבצעים קידום אתרים SEO. זה מקל על העבודה שלהם. הם מספקים מדריכים חינם למתחילים ב- SEO. הם מספקים מדריך מאוד מפורט ושיטות עבודה מומלצות לאתר. והטוב מכולם, הם מספקים חינם כלי SEO שאתה יכול להפעיל כדי לשפר את אתר האינטרנט שלך. אם אתה מתחיל ומחפש SEO כלים למתחילים בהצלחה.
אין צורך לקנות ולהשקיע בתוכנות יקרות. אין צורך לקבל הכשרה מעמיקה קורסים באלפי שקלים. יש הרבה כלים מצוינים ברחבי האינטרנט אך יש צורך במעט ידע, אתה יכול להתחיל לקבל תנועה החיפוש לאתר שלך עם כלים חינמיים של Google. הנה הסבר עליהם וכיצד להשתמש בהם.
חפש
תוצאות החיפוש של Google הן ליבו של קידום אתרים SEO. ראשית, תוכל להשתמש ב- Google Instant כדי למצוא מילות מפתח. כשתעבור אל Google ותתחיל את החיפוש שלך, Google תנסה להציע מונחי חיפוש במהירות הבזק עם מונחים שאנשים אחרים כבר מחפשים. כאשר אתה מחפש, תכונה זו היא נוחה. אך כאשר אתה מחפש שפה ועיצוב של מילת מפתח לשימוש עם הפוסט בבלוג שלך או בדף אינטרנט חדש, הנתונים קריטיים. השימוש ב- Google Instant לא רק עוזר לך להבין את השפה שבה אנשים משתמשים, אלא גם מאפשר לך גישה אל מילות זנב ארוך התואמות את החיפוש שלך. לדוגמה, אם יש לך בלוג חדש, אתה לא תוכל לקבל תנועה ממונח כמו נעלי ריצה. אבל אתה יכול להשתמש ב- Google Instant כדי למצוא מילות מפתח ספציפיות יותר שניתן להשתמש. יש לך מספר רעיונות למילות מפתח. כעת אתה יכול להשתמש בחיפוש Google כדי לבדוק את התחרות על מילים אלה. השלב הבא הוא פשוט להסתכל על תוצאות החיפוש כדי לראות אם הבלוג שלך או אתר האינטרנט יכנס לתוצאות החיפוש.
כדאי לציין במיוחד כי Google מחזירה תוצאות ישנות, פוסטים בפורום או אתרי תשובות בכמות גדולה. אם אתה רואה תוצאות באיכות נמוכה, פירוש הדבר ש- Google נואשת וזקוקה לתוכן בנושא זה.
מתכנן מילות מפתח
תוכל למצוא את הכלי לתכנון מילות מפתח על ידי הגדרת חשבון AdWords בחינם בכתובת adwords.google.com. לתכנון מילות המפתח יש המון שימושים מדהימים, אבל עלייך להשתמש בו לרעיונות ולהשיג נפח חיפוש משוער לחודש עבור מילות מפתח שונות. פשוט הקלד מילות מפתח פוטנציאליות או את קטגוריית המוצרים שלך בשדה אחת בכל שורה ולאחר מכן חפש. מיקום סינון לפי עיר תכנון מילות מפתח ניתן גם לסנן ולמיין כדי לקבל רעיונות נוספים.
מגמות
אבל מה אם אתה רוצה לקבל מראש את מילות המפתח, ולכתוב על מגמות. אילו שפה ונושאים הופכים להיות חשובים יותר? כאן נכנס לפעולה ה Google Trends. זהו כלי מרתק עבור סקרנים, אבל הוא סופר שימושי ככלי קידום אתרים SEO למתחילים. בעיקרון, הוא משתמש בנתוני החיפוש של Google. מדובר בכלי SEO מעולה למתחילים לקבלת נתונים תוכל להשתמש בו כדי לגלות נושאים מגמתיים ולהשוות מגמות בין נושאים ומילות מפתח שונות. ידוע כי Google Trends מנתח גם מגמות לפי ערים ואזורים ונותן לך להציץ אל נושאים חדשים שבהם תוכל להשתמש כדי לקבל את מילות המפתח ולברר אילו נושאים ספציפיים מקבלים הרבה תשומת לב.
Analytics
זהו ה – Google Analytics הכלי החינמי של Google לניתוח אתרי אינטרנט. עליך להירשם לקבלת חשבון בחינם ולהתקין את הקוד באתר שלך כדי לקבל את הנתונים. כלי חובה לכל מי מפעיל אתר אינטרנט, מאחר והוא נותן לך נתונים על המבקרים באתר שלך וכיצד הייתה האינטראקציה עם האתר שלך זהו כלי בעל חשיבות אדירה בקידום אתרים.
כלי מנהלי האתרים
Google Search Console, כמו Google Analytics, הוא שירות חינם. כדי לקבל את הנתונים, עליך לאמת את האתר שלך על ידי חשבון Google Analytics שלך, העלאת קובץ אימות או על ידי יישום תג באתר שלך.