צור קשר

צור קשר

מילת מפתח שיעזרו בקידום אתרים

מילת מפתח שיעזרו בקידום אתרים

מילת מפתח עוזרת לקידום אתרים

אם אתה מרגיש שאתה צריך לבצע קידום אתרים עבור מילת מפתח ראשונית, אתה יכול למטב אפילו יותר מבחינת כוונה מסחרית שיווקית. מילת המפתח, משקפיים היא כוללנית מידי האם הכוונה למשקפי ראייה או משקפי שמש, מעבר לכך גם אם תציין משקפי שמש הכוונה השיווקית נמוכה, מעורפלת ורחבה. לעומת זאת רכישת משקפי שמש או רכישת משקפי ראייה, הכוונה השיווקית מסחרית גבוהה, ספציפית וממוקדת. רכישת משקפי שמש באופטיקה זוחמיץ, כוונה מסחרית גבוהה במיוחד, מדויקת וממוקדת כמו צלף. עם זאת, חיפוש אחר  רכישת משקפי שמש באופטיקה זוחמיץ מקבל פחות חיפושים מאשר רכישת משקפיים ברוב המקרים, אז אתה צריך לבצע קידום אתרים בהתאם למה שאתה רואה לנכון. חשוב שתבצע המרה גבוהה יותר כאשר תפגע במילות מפתח גבוהות יותר של כוונות שיווקיות, אך החיפושים חייבים להיות גבוהים יותר.

[gravityform id="1" title="false" description="false" ajax="false"]

צפיפות מילות מפתח

בסדר, אז עכשיו אתה מבין איך לבחור את מילת מפתח ולהיות יעיל. אתה רק באמצע הדרך! כל מה שאתה צריך לדעת עכשיו היא איך לקחת את מילת המפתח ולהשתמש בו כדי לשאוב תנועה מאסיבית לאתר האינטרנט שלך, יצירת מכירות וכסף בשבילך! צפיפות מילות מפתח היא התדירות שבה מילת המפתח מופיעה במאמר או בגוף מידע מסוים. כדי שמילת מפתח תהיה מוכרת על ידי מנועי החיפוש, היא חייבת להיות שכיחה בתוך התוכן הכתוב שלך בדף. מילת המפתח שלך צריכה להוות 3-5% מהטקסט הכולל של המאמר שכתבת. פחות מזה יספק מיקוד חלש של המאמר במנועי החיפוש, כך שהם לא רואים בך סמכות בנושא. אם אינך מוצג כסמכות, לא תקבל דרוג גבוה. אם מילת המפתח שלך מוזכרת יותר מ -5% מהמאמר שלך, מנועי החיפוש יראו בך כמפיץ דואר זבל, ויענישו אותך על כך. מה שנכון, לדעתי. אם אתה צריך להזכיר את מילת המפתח שלך כל כך הרבה פעמים, הסיכויים שאתה לא מספק מידע טוב במאמר שלך גדול. מילת המפתח צריכה באופן כללי להיות חלק בלתי נפרד מהמאמר, אם אתה כותב נכון. אם אתה לא מגיע ל- 3-5%, כדאי להוסיף אותו עוד כמה פעמים אך באופן הגיוני.

אל תבחר יותר מ 3 מילות מפתח לכל מאמר או שאתה תיכשל באופטימיזציה. החוכמה להתמקד במילת מפתח אחת בלבד בכל המאמר. זה מאפשר למילת המפתח העיקרית שלך להגיע ל 3-5%, המטרה מבלי לפגוע בקריאות של המאמר. תחשוב על המטרה העיקרית של המאמר והשתמש במילת מפתח אחת לייצג את זה. זכור, אם אינך משתמש במילת המפתח שלך, לא תקבל דירוג עבור מילת המפתח שלך. לפני שתפרסם כל מאמר או הודעה אינפורמטיבית לאתר האינטרנט שלך, ודא כי יש שימוש מספיק במילות המפתח, ועדיין לבדוק את טעויות הדקדוק והאיות. גם אם המאמר שלך מותאם כראוי, אם אנשים מתקשים לקרוא אותו, זה עדיין לא יניע תנועה והמרה לאתר האינטרנט שלך!

KEYWORD כלי

יש הרבה כלים חינמיים לבדיקת צפיפות מילות מפתח זמינים באינטרנט. עם זאת, רובם מאפשרים לך רק לספק את כתובת האתר שלך, ואז הם מושכים את המידע ואת צפיפות מילות מפתח מאתר האינטרנט שלך. הכלי שציינתי להלן מאפשר לך להדביק את הטקסט לתוך תיבת הטקסט, ואז לקבל ניתוח בזמן אמת, ולשנות אותו לפני שתפרסם באתר שלך. בעת שימוש בכתובת URL לניתוח המאמר, אתה לא תקבל תשובה כדי לראות אם המאמר שלך הוא מותאם במיוחד עבור מנועי החיפוש עד שהוא כבר פורסם. קצת לא הגיוני ונוגד את כל חוקי קידום אתרים, נכון?!
seoup.co.il

צור קשר
חיוג מהיר