צור קשר

צור קשר

מילת מפתח שיעזרו בקידום אתרים

אם אתה מרגיש שאתה צריך לבצע קידום אתרים עבור מילת מפתח ראשונית, אתה יכול למטב אפילו יותר מבחינת כוונה מסחרית שיווקית. מילת המפתח, משקפיים היא כוללנית מידי האם הכוונה למשקפי ראייה או משקפי שמש, מעבר לכך גם אם תציין משקפי שמש הכוונה השיווקית נמוכה, מעורפלת ורחבה. לעומת זאת רכישת משקפי שמש או רכישת משקפי ראייה, הכוונה השיווקית מסחרית גבוהה, ספציפית וממוקדת. רכישת משקפי שמש באופטיקה זוחמיץ, כוונה מסחרית גבוהה במיוחד, מדויקת וממוקדת כמו צלף. עם זאת, חיפוש אחר  רכישת משקפי שמש באופטיקה זוחמיץ מקבל פחות חיפושים מאשר רכישת משקפיים ברוב המקרים, אז אתה צריך לבצע קידום אתרים בהתאם למה שאתה רואה לנכון. חשוב שתבצע המרה גבוהה יותר כאשר תפגע במילות מפתח גבוהות יותר של כוונות שיווקיות, אך החיפושים חייבים להיות גבוהים יותר.

קידום אתרים מקצועי בגוגל

צפיפות מילות מפתח

בסדר, אז עכשיו אתה מבין איך לבחור את מילת מפתח ולהיות יעיל. אתה רק באמצע הדרך! כל מה שאתה צריך לדעת עכשיו היא איך לקחת את מילת המפתח ולהשתמש בו כדי לשאוב תנועה מאסיבית לאתר האינטרנט שלך, יצירת מכירות וכסף בשבילך! צפיפות מילות מפתח היא התדירות שבה מילת המפתח מופיעה במאמר או בגוף מידע מסוים. כדי שמילת מפתח תהיה מוכרת על ידי מנועי החיפוש, היא חייבת להיות שכיחה בתוך התוכן הכתוב שלך בדף. מילת המפתח שלך צריכה להוות 3-5% מהטקסט הכולל של המאמר שכתבת. פחות מזה יספק מיקוד חלש של המאמר במנועי החיפוש, כך שהם לא רואים בך סמכות בנושא. אם אינך מוצג כסמכות, לא תקבל דרוג גבוה. אם מילת המפתח שלך מוזכרת יותר מ -5% מהמאמר שלך, מנועי החיפוש יראו בך כמפיץ דואר זבל, ויענישו אותך על כך. מה שנכון, לדעתי. אם אתה צריך להזכיר את מילת המפתח שלך כל כך הרבה פעמים, הסיכויים שאתה לא מספק מידע טוב במ