מיתוג וניהול המוניטין ממשיך להתפתח בעידן האינטרנט המודרני. זו איננה הפתעה, כי SEO, בניית אסטרטגיות קישורים ושיווק תוכן התפתחו, כמו גם קידום אתרים אורגני.
מיתוג מוניטין בשנה החדשה
הרבה השתנה מבחינת האינטרנט, משתמשי האינטרנט ומנועי החיפוש במהלך השנים האחרונות. האינטרנט מלא תוכן אפילו יותר ממה שניתן לתאר. אם המותג שלך היה בנמצא במשך זמן מה קצר או ארוך, מישהו, איפשהו היה לו כנראה משהו לומר על זה באינטרנט לטוב או לרע. עם זאת, משתמשי האינטרנט, כלומר, הלקוחות שלך, הם לא מבוגרים באים בימים. הצרכן המקוון של היום הוא צעיר יותר, בעל ידע הייטקי יותר, ויותר הבחנה כשמדובר במידע מקוון. הדור האדיר של המילניום אינו אחד שייפול בפח של חדשות מזויפות, לא באותה מידה שבה היו הוריהם נופלים. זה טוב במובן זה שביקורת רעה על ידי לקוח קנאי ניתן להתעלם, רע במובן זה שניהול המותג שלך צריך להיות על המשמר מפני בעיות משמעותיות יותר יחסי הציבור. למנועי החיפוש יש גם את היכולת יותר להתמצא, האלגוריתמים שוקל בזהירות סמנטיקה ומספק תוצאות חיפוש עשירות יותר עבור מותגים ומוצרים. ביקורות, שעות ומיקומים, דפי אתר מרובים, עדכוני Twitter ועוד, כעת מופיעים באופן שגרתי בחיפוש כללי של נוכחות עסקית מקוונת ממוטבת היטב, עובדה שיכולה לעזור למזער את ההשפעות של סקירה גרועה.
אסטרטגיות SEO עבור מותגים
הצעד הראשון לניהול המוניטין שלך באינטרנט לקחת ברצינות את קידום האתרים לטובת המותג. כל אסטרטגיה צריכה להתחיל עם קידום אתרים SEO עבור מילות מפתח המותג. הסיבה לכך היא שהדבר הראשון שהלקוח הפוטנציאלי החדש עושה לאחר ששמע ברדיו או ראה מודעה הוא חיפוש ב Google אחר שם המותג שלך. מה שהם מוצאים יכריע אם תתבצע המרה או לא..
אופטימיזציה של אתרים
אסטרטגיית המותג שלך SEO צריכה להתחיל עם אתר האינטרנט שלך. בנה אתר שנותן למנועי החיפוש, לעיתונאים ובלוגרים שפע של אפשרויות כאשר מקשרים חזרה לתוכן הספציפי למילות המפתח של המותג שלך. זה צריך להתחיל עם דפי התוכן הבסיסיים הבאים. כלול היסטוריה מלאה של החברה, אנשי הצוות, אבני דרך וכו' כולל תוכן זה עבור מילת המפתח של המותג שלך. בדף יצירת קשר, ספק את פרטי הקשר לכל מי שיצטרכו ליצור איתך קשר, כלול שוב את מילות המפתח שלך. דף מדיה יכול לסייע בנטרול תוצאות החיפוש השליליות הללו על ידי הזרמה של הודעות חיוביות לעיתונות.
רשימת בתי עסק
חיפוש מבוסס מיקום גדל הרבה בשנים האחרונות, במובנים מסוימים עושה את החלק הזה של העבודה יותר קל.
מדיה חברתית פורטלים
הפורטל של מדיה חברתית נשאר החזר ROI גדול עבור קידום אתרים משתי סיבות, אתרי מדיה חברתית הם חלק מהאתרים המובילים בעולם. אתה שולט במידה רבה בתוכן של פרופילי המדיה החברתית שלך. פרופילים חברתיים חזקים ברשתות החברתיות הרלוונטיות ביותר לנישה העסקית שלך יכולים להשפיע חזק על קידום אתרים SEO שלך, כמו גם על אינטראקציות הלקוחות שלך. אתה יכול לכתוב מאמר עם עצות אסטרטגיות עבור כל רשת חברתית. בפייסבוק, כמעט כולם נמצאים בפייסבוק, כולל אפילו העסקים הזעירים ביותר. הפק את המרב מדף העסק שלך על ידי הכנסת כתובת אתר מותאמת אישית של Facebook המותאמת למותג, יצירת מספר עוקבים של למעלה מ -1,000, ומילוי הפרופיל שלך, כולל פרטי קשר ומיקום. טוויטר, כמו בפייסבוק, כמעט כל אחד יכול ליצור משתמש טוויטר. השלם את הפרופיל שלך ובשר על העדכון בציוץ שלך על הבלוג החדש שלך הודעות ובחר מילות מפתח ממוקדת. הגדל את מספר העוקבים שלך על ידי ציוץ על כנסים ופרסים על השתתפות בהגרלות. אינסטגרם, מוצר, שירות, מסחר, קמעונאות, מזון, עסקים סגנון חיים יכול להפיק תועלת רבה מחשבון האינסטגרם. זהו עוד חשבון קל ליצירה, ולאחר מכן פרסם תמונות וכיתובים מופיעים גבוה בתוצאות החיפוש של Google. יוטיוב, עסקים המשתמשים ביעילות ב- YouTube יכולים באמת לקצור הישגים. הסרטון אינו מתאים לכולם, והוא אינו מתאים לקווים מסוימים של עסקים, אך ההתאמה הנכונה יכולה לגרום למיליוני צפיות ולדירוגים מובילים בחיפוש אחר תוכן למותג.