כלי קידום אתרים של Google
אמנם לעשות לאתר שלך אופטימיזציה כראוי עבור מנועי החיפוש יכול להיות משימה קשה, אך ישנם מספר כלים של Google SEO שיכולים לעזור לך במאמץ זה. אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO הוא בעל חשיבות עצומה לבנייה ושמירה על נוכחות מקוונת חזקה, וכלי Google SEO יכולים לעזור לך להשיג את האסטרטגיה המושלמת עבור אתר האינטרנט שלך. כמובן, תצטרך לעקוב באופן פעיל אחר הקידום.

כלי Google SEO לפתח אסטרטגיות
כאשר אתה מתחיל לפתח אסטרטגית SEO עבור אתר האינטרנט שלך, ישנם מספר כלים של Google SEO שיכולים לעזור לך לאורך הדרך. Google Search Console הוא אחד הכלים החשובים ביותר הזמינים עבורך, והכי חשוב, הוא בחינם, ב- Google Search Console, ישנם מספר כלים שיכולים להועיל לאתר שלך או לעסק המקוון שלך. הגשת Sitemap Google ומנועי חיפוש אחרים מעדיפים קובצי Sitemap של XML על פני קובצי Sitemap של HTML. עם זאת, מומלץ לכלול באתר שלך כקובצי Sitemap של HTML, והן עוזרות למבקרים לנווט באתר שלך בקלות רבה יותר. לאחר שיצרת את קובצי ה- Sitemaps שלך, תוכל להשתמש ב- Google Search Console כדי לשלוח את ה- Sitemap של XML שלך לאינדקס. זהו חלק חשוב בקבלת דירוג דפי האינטרנט שלך עבור מילות מפתח.
קישורים לאתר האינטרנט שלך, תכונה נוספת הזמינה ב- Google Search Console היא מעקב אחר קישורים לאתר שלך, הנקראים גם קישורים נכנסים. עם זאת, תוכל לראות את הדפים המקושרים ביותר שלך, אילו אתרים מקשרים אל האתר שלך הכי הרבה, ואת טקסט העוגן הנפוץ ביותר שלך. קישורים נכנסים באיכות גבוהה הם חשובים מאוד כי הם עוזרים לשפר את הדף של האתר שלך, שיפור נוסף בביצועים שלך בתוצאות מנוע החיפוש.
אחזור, עיבוד ושליחה לאינדקס
כאשר אתה בונה דף חדש או עורך דף קיים, יתכן וייקח למנועי החיפוש זמן מה להכניסם לאינדקס התוכן החדש. באמצעות Google Search Console, תוכל לבצע פונקצית אחזור, עיבוד ושליחה לאינדקס כדי להאיץ את התהליך. זהו תהליך קל יחסית ו- Google Search Console מאפשר לבצע עשר פעמים בכל חודש עבור כל אתר שיש לך.
בדיקת ידידותיות לנייד
מאחר שאתרים ידידותיים לניידים חשובים כל כך, Google Search Console כולל כלי שבו תוכל להשתמש כדי לבדוק האם האתר שלך ידידותי לניידים. אם הוא אינו מותאם, תקבל רשימה של שגיאות לתיקון כדי לשפר את חשיפת האתר שלך.
שאילתות חיפוש
כלי שימושי נוסף ב- Google Search Console הוא רשימה של מונחי חיפוש נפוצים, או שאילתות, שהאתר מציי עבורך. תוכל להשתמש במידע זה כצעד ראשון למחקר מילות מפתח כדי לשפר עוד יותר את אסטרטגיית ה- SEO ולדרג מילות מפתח נוספות.
חשיבות האופטימיזציה של האתר שלך עבור Google
חברת גוגל היא ללא ספק מנוע החיפוש הנפוץ ביותר ברחבי העולם. למעשה, גוגל שולטת על הרוב המכריע של משתמשי מנוע החיפוש, סביב 70%. מנועי חיפוש אחרים, כמו בינג ויאהו, שולטים בחלקים קטנים בהרבה של נתח השוק, אבל זה יועיל לאתר שלך לבצע מיטוב עבור מנועי החיפוש הנוספים גם כן. למרבה המזל, האלגוריתמים המשמשים את מנועי החיפוש כוללים בדרך כלל פריטים דומים, למרות שהם עשויים לתת משקל שונה בהתאם למנוע החיפוש.
חברת Google מציעה הרבה שירותים מיוחדים, לדוגמה, דפי Google לעסק שלי נועדו לסייע להגברת החשיפה המקוונת לעסקים קטנים וגדולים כאחד. כאשר הדף שלך ב- Google לעסק שלי מותאם בצורה נכונה, האתר שלך יופיע ברשימת מפות Google. זה יכול להיות מועיל מאוד עבור המבקרים המנסים למצוא את העסק שלך. כמו כן, Google לעסק שלי מעניק לך את היכולת להציג ביקורות מלקוחות קיימים בניגוד ללקוחות הפוטנציאליים. זה לא רק יכול לעזור לשפר את המוניטין המקוון של העסק שלך, אלא הביקורות יכולות גם לעזור לשפר את דירוג מילות המפתח, ככל שיהיו בדף Google לעסק שלי ביקורות חיוביות יותר, כך Google כסמכות יציג את האתר שלך עבור מילת המפתח הנדונה. גוגל היא לא רק מנוע חיפוש המציע כלים, לאחר שפיתחת אסטרטגיית קידום אתרים SEO צריך לדרג את תוצאות החיפוש של גוגל.