מדוע מומלץ להיכנס לתהליך של קידום אתרים אורגני כאשר מנגד אנו יכולים לעשות קידום אתרים ממומן?
בקידום אתרים ממומן אנו משלמים על כל קליק של גולש הנכנס לאתר שלנו ממנוע החיפוש. אמנם לשלם עבור כל קליק נשמע יעיל יותר ויכול להניב תוצאות מהירות, אבל בסופו של דבר זה יכול להיות יקר יותר. כדי לשמור על מיקום בראש הדף כל יום. שימוש בקידום אתרים ממומן יכול להיות אידיאלי כאשר עושים בו שימוש לצד SEO. שימוש ב – PPC יכול לסייע במסע פרסום לקראת אסטרטגיית SEO. אסור לבעל עסק להזניח SEO לטובת קמפיין קידום אתרים ממומן.
על פי רוב, בעלי עסקים רבים מתפתים ומתחייבים ל- PPC ורק אח"כ מחפשים להוסיף SEO, רק כדי לחזק את הביצועים. כדאי לשקול שיווק משולב אשר יעיל מאוד בהגדלת המודעות למכירות בתוספת קידום אתרים אורגני.
עד כמה יעיל תהליך SEO עבור עסקים?
זוהי אפשרות יעילה ביותר עבור כל סוגי העסקים ובכל הענפים ובעיקר לאלה המוכרים באינטרנט. עסקים נאבקים כדי לייצר מכירות על מנת להחזיר את ההשקעה בפרסום ברחוב הראשי או דרך חזית החנות, אך לעתים קרובות ניתן למצוא את המענה באמצעות השיווק המקוון. קידום אתרים אורגני הוא אחד מן האפשרויות הללו, עושה רושם כי השיווק היעיל ביותר עבור כל עסק מסחרי מקוון או לא מקוון נמצא היום ב- SEO. זכור, האפקטיביות של SEO תהיה תלויה במקצועיות של החברה עימה החלטת לצאת לתהליך, למסע הזה. זול היא איננה מילת גנאי, הוא יכול להיות די יעיל לעתים אך גם עשוי להיות כרוך בסיכון. שינוי ושיפור באמצעות קידום אתרים הוא הרבה יותר מאשר רק לעצב אתר מבחינת נראות, עיקר הדברים הוא מציאת מילות המפתח הנכונות ויצירת מאמרים איכותיים.
מדוע אתה צריך להופיע בעמוד הראשון ב- Google עבור מילות מפתח רלוונטיות?
אם אתר האינטרנט של החברה שלך אינו ממוקם בעמוד הראשון של התוצאות החשיפה שלה בבעיה, כלומר, הסיכוי שיכנסו לאתר שלך כתוצאה מחיפוש בגוגל הוא קטן באופן משמעותי. לשווקים שונים יש נתונים סטטיסטיים שונים עבור שעורי רכישה, כלומר יש הרבה אתרי קניות והסיכוי שכתוצאה מהחיפוש יכנסו דווקא לאתר שלך נמוך אם אתה בעמודים האחרונים של החיפוש בגוגל. במידה והאתר שלך לא ממוקם במקום בולט בעמוד הראשון העסק שלך צפוי לאבד את ההכנסות.
השורה התחתונה, העסק שלך זקוק לחשיפה בעמוד הראשון ב- Google ובמנועי החיפוש הגדולים, מפני שדרושה יותר תנועה לאתר, כתוצאה מכך יש יותר מתעניינים, יותר מכירות מוצרים.
אם כן אז איך אתה מתחיל ב – SEO?
למען האמת זה די קל, רק צריך ליצור התקשורת עם חברה מקצועית, ובעלת מוניטין, או לחפש בגוגל ולראות אילו מן החברות נמצאות בראש החיפוש כך ודאי תוכל לראות אם הן גם יודעות לעשות את עבודתן נכון. עלייך להיפגש עם החברה, לשמוע רקע להבין למה הם מתחייבים, ולאחר מכן לשבת ולחור ביטויי מפתח ומילות מפתח לטובת המאמרים המקצועיים שיכתבו עבורך באופן אישי.