צור קשר

צור קשר

מחקר מילות מפתח – מדריך מסכם

מחקר מילות מפתח – מדריך מסכם

[gravityform id="1" title="false" description="false" ajax="false"]

 

מחקר מילות מפתח

בעבר כבר כתבתי מאמר על השימוש בביטויי זנב ארוך. תזכורת קצרה, רובנו מכירים את עקומת הפעמון המייצגת התפלגות נורמאלית, כאשר קו האמצע בפעמון מייצג את הממוצע והחלק המרכזי מייצג כ- 75% ושולי הפעמון מייצגים ביחד 25%.

בדרך כלל בקידום אתרים אנחנו מתמקדים במילות חיפוש חזקות המייצגות את המטרה שלנו, זה יכול להיות נעליים, מחשבים, טלפונים ועוד. מילות מפתח אלו הן מילים מדויקות שאמרות להפנות את הגולש המבצע חיפוש במנוע החיפוש לאתר שלך. מנגד, יש גולשים המחפשים מידע או המלצות באופן שונה, על ידי כך שהם מקלידים שאלה או ביטוי של יותר משלוש ארבע מילים. ביטויים אלה נקראים ביטויי זנב ארוך. חזרה לעקומת הפעמון, ביטוי זנב ארוך אלו הם הביטויים בקצוות הפעמון שהם אותם 25% מכלל החיפושים. מאחר וקשה מאוד להתמודד על המילים המדויקות נעשה הבה ונתחכמה לו. אם נצליח למשוך לקוחות לאתרנו מאותם 25% תוך  התמקדות בביטויי זנב ארוך זו יכולה להיות אסטרטגיה טובה, במיוחד כאשר נאבקים בשוק תחרותי מאוד ונגד אתרים ותיקים.

בדיקות קבועות של מילות מפתח!

אתה צריך להפיק דוחות מילות מפתח באופן עקבי. אם יש לך הגדרה ברורה לגבי המוצר או השירות שאתה מוכר באתר שלך, אתה צריך לדעת מהם מילות המפתח הקשורות למוצר או השירות. כדי לבוא עם מילות המפתח הנכונות אתה צריך לחשוב כפי שחושבים הלקוחות הפוטנציאליים שלך, הם הלא לא מחפשים רק אותך ברוב המקרים, הם מחפשים מוצר או שירות ומה שעולה בתוצאות הראשונות אליו הם נכנסים. חשוב, אילו מונחים הם יחפשו? היכן הם יחפשו? עליך להכין רשימה של כל מילות המפתח שאנשים יכולים לחפש בהקשר .

כלי מחקר למילות מפתח

זו מלאכה קשה להכין רשימה כזו. למרבה המזל, ישנם כמה כלים אשר יכולים להפוך את מחקר מילות המפתח שלך קצת יותר קל.

Google AdWords מתכנן מילות מפתח

השתמש במתכנן מילות המפתח של Google AdWords כדי למצוא מילות מפתח חדשות, כלי זה עוזר לגבש רשימה אך לא להחליט מהן מילות המפתח הטובות ביותר לשימוש על ידי קהל היעד שלך.

Google Trends

כלי זה מאפשר לך להשוות את נתוני תנועת הגולשים לאתר עבור קבוצות של מילות מפתח. אתה יכול אפילו לראות את ההבדל על פי אזורים גיאוגרפיים. חשוב מאוד להשתמש בכלי זה במידה ואתה יודע שהמוצרים שלך הם עונתיים ובהתאם לכך תהיינה מילות המפתח, או מוצרים הקשורים לחג, כגון חנות מקוונת לתחפושות וכו'.

 סיכום

כלים אלה למחקר מילות מפתח צריכים להקל עלייך את העבודה ליצירת רשימה של מילות מפתח רלוונטיות. אתה צריך לוודא שדפי הנחיתה שלך ממש טובים אם אתה רוצה להגיע לראש רשימת החיפוש. מעבר לכך אל תשכח את העיקר שהוא האתר, דאג לאתר אטרקטיבי, מעניין ומקצועי. אל תתפשר להשלים את הכול עם תהליך של קידום אתרים אורגני ומקצועי.

צור קשר
חיוג מהיר