צור קשר

צור קשר

מחקר מילות מפתח – חלק שני

מחקר מילות מפתח – חלק שני

[gravityform id="1" title="false" description="false" ajax="false"]

 

מאמר לקידום אתרים חלק שני

לכתוב משהו בעל ערך

אין ספק זו העצה החשובה ביותר שלי. האינטרנט מלא בתוכן איכותי עד כי אתה באמת צריך לכתוב משהו בעל ערך ועניין אמיתי כדי להתבלט ב- Google. האינטרנט הוא בעיקר אמצעי להעברת מידע. לאחר שעשית את מחקר מילות המפתח שלך, תוכל להבחין כי רבים ממילות זנב ארוך שלך הן שאלות – במרומז או במפורש. אלו הן השאילתות בפועל שהלקוחות שלך מקלידים ב- Google בעת חיפוש מידע. הם יחפשו גם שירות מקומי או קבלת מידע על בעיה כזו או אחרת. המאמרים נותנים לך הזדמנות לענות על שאלות אלה הופכים את חיי הלקוחות שלך לקלים יותר. אתה המומחה בתחום שלך, אז כדאי השתמש בידע זה כדי ליצור תוכן בעל ערך. כיצד? מאמרים הם דרך נהדרת להתחיל, הם מספקים מידע מועיל וקל לקריאה בזמן קצר. כשאתה לוקח את אחת ממילות המפתח שלך, חפש דרך להפוך אותה לנושא מעניין ורלוונטי. לדוגמה, מילת המפתח שיווק מקוון עבור עורך דין יכול לשמש נושא עבור כל אחד מהמאמרים הבאים:

  • עצות לשיווק באינטרנט עבור עורך דין.
  • המדריך האולטימטיבי לשיווק מקוון של עורכי דין.

זה יהיה כרוך קצת בידע והבנה של קהל היעד שלך ואיזה סוג של אדם קורא את הבלוגים. נסו לכתוב על הצרכים הבסיסיים שלהם ולתת להם את המידע שהם מחפשים. לדוגמה, תוכן שנכתב עבור מהנדס יהיה שונה מזה הנכתב עבור מנהל רכש. אתה צריך גם לשקול היכן בתהליך הקריאה, יחליט הקורא לעבור לשלב הרכישה. אסור לעמוד עם האקדח על הרכה וצפות שהקורא מייד ימסור את כרטיס האשראי שלו.

שימוש במילות מפתח כדוגמאות

רעיונות עיצוב לחדרי השינה של הילדים, שאילתת חיפוש זו היא מידע בלבד. בכתיבת מאמר, ספק כמה עצות מועילות המבוססת על המומחיות שלך, ובאופן כללי מציע כיצד שירות או מוצר כמו שלך יכול לעזור. אתה שותל את הזרע של הרעיון, לא מבצע ניסיון מכירה תוקפני. עיצוב פנים שאילתה זו מראה כי הקורא קרוב הרבה יותר כדי לקבל החלטה על רכישה. הוא מחפש באופן רציני עסקים למתן שירות ויהיה פתוח לסגירת עסקה.

כתיבת מאמר באורך הנכון

אנשי מקצוע בכתיבת תוכן לקידום אתרים אורגני שפכו הרבה דיו על אורך המאמר הרצוי. מאחר שאף אחד מלבד Google לא ממש יודע איך אלגוריתם החיפוש שלהם עובד, זה כרוך בניחושים המבוססים על מה עובד ומה לא וזה משתנה עם הזמן. פעם בלוגים קצרים נחשבים טובים יותר 350 עד 400 מילים אבל זה כבר לא זה. תוכן מקצועי ומהימן זה מה שקובע היום, ולכן המאמרים המכוונים ביותר הם בדרך כלל לפחות 600 מילים.

אבל ההנחיה החשובה ביותר היא התאם את אורך המאמר שלך לנושא שבחרת. אין טעם לנסות ולכתוב מאמר בן 800 מילים מאחר ויתכן ש 400 מילים יהיה נכון יותר. החשיבה הנכונה היא לקחת בחשבון את שני הגורמים החשובים. מנוע החיפוש והלקוחות. יש אנשים שרואים מאמר ארוך ובורחים ממנו, הם מחפשים את המאמר הקצר והקולע אך אל תסתמך על מאמרים קצרים כדי לקבל דירוג גבוה ב- Google. אתה צריך להפגין את הידע בתחום שלך כדי לעשות את זה נכון. תסתכל על בלוגים מוצלחים בתחום שלך וקבל רושם של מה עובד ומה לא. התוכן הוא עדיין הקובע כשמדובר בתחום קידום אתרים במנועי חיפוש.

צור קשר
חיוג מהיר