צור קשר

צור קשר

HTTPS, AMP, אתר מותאם לנייד

4 עובדות חדשות לקידום אתרים

תחום קידום האתרים נמצא בתהליכי שינוי מתמידים, ולאלה המתחרים על דירוג העליון במנועי החיפוש הוא נראה כמטרה נעה כל הזמן. לכן, חשוב מאוד להישאר מעודכן בכל ההתפתחויות רלוונטיות של קידום אתרים. מה יותר חשוב, ככל שהחיפוש אורגני הופך להיות כזה בעל משמעות ביצירת תנועה עבור אתרי אינטרנט רבים, וכאשר לוקחים בחשבון את ההתפתחות והדומיננטיות של גוגל, חשוב במיוחד לשמור על הבנת כל ההתפתחויות. במאמר זה, אחשוף ארבע עובדות הקשורות ל – Google ולקידום אתרים שאתה צריך לדעת. אסביר את השינויים המתרחשים וכיצד תוכל להגיב ביעילות.

קידום אתרים במנועי חיפוש ב seo-google

HTTPS יכול להיות גורם דירוג חזק יותר

מדובר בגרסה המאובטחת של HTTP, Hyper Text Transfer Protocol Secure HTTPS, פרוטוקול יישום השולח נתונים מהדפדפן שלך לאתר אליו הוא מחובר. מאובטח, בהיבט זה הכוונה שהנתונים שנשלחו מוצפנים. דפי HTTPS מופיעים עם סימן מנעול בשורת הכתובת. האבטחה היא דאגה משמעותית בקרב משתמשים ומנועי החיפוש כאחד, וקשרי HTTPS מעודדים. למרות שקיום הרבה יותר בולט, מחקר שנערך בשנת 2016 מצא כי רוב האתרים המובילים לא אימצו את פרוטוקול HTTPS. יתר על כן, ברבים מהאתרים התוסף לא היה מתפקד כראוי. למרות זאת, גוגל דחפה ללא הרף לכיוון ה- HTTPS, כפרוטוקול בעל חשיבות ומשמעות, HTTPS רק ימשיך להתחזק עם הזמן. מלבד שיפור דירוג החיפוש שלך, יש יתרון נוסף של ביצוע המעבר ל-  HTTPS. זה גם מספק אבטחה נוספת לאתר, חשוב במיוחד לך ולמבקרים אם אתה מנהל תשלומים או מידע אישי. לבסוף, בהתאם לסוג והגודל של האתר שלך והמשאבים הנחוצים, ייתכן שתחליט לפעול כעת, או לבחור בגישה של המתנה. עם זאת, בהתחשב בדחיפה הגדולה ש- HTTPS כבר קיבל, סביר להניח שאתה צריך להפוך את המתג במוקדם ולא במאוחר.

 

מודעות קופצות במכשירים ניידים יגררו ענישה

במילים פשוטות, מודעות קופצות הידועות גם בשם חלונות קופצים, דפי פרסום המוצגים לפני או אחרי דף התוכן הצפוי, בעוד שיש להם את היתרונות שלהם, לעתים קרובות לחלוטין הן כסות את המסכים של הניידים, דבר אשר משפיע על חוויית המשתמש. כדי להילחם בזה, הודיעה גוגל באוגוסט 2016 כי מינואר 2017, דפים שמציגים מודעות קופצות במכשירים ניידים לא ידרגו עד כדי יענשו. מסתבר שגם Google רוצה לוודא שיהיה קל למשתמש למצוא את התוכן שהוא חיפש. וזה כנראה לא המקרה כאשר הוא נחסם על ידי מודעה במסך מלא. עם זאת, פופ-אפים מסוימים פטורים מהוראה זו. לדוגמה, הודעות על קובצי cookie ואישורי גיל המייצגים תגובה להתחייבויות או להמלצות משפטיות, ולכן הן פטורות מההנחיות. כמו כן, מודעות באנר שאינן מעכבות את התוכן הראשי נחשבות מקובלות ולא כפופות לעונשים. הנוהג הטוב ביותר כדי להבטיח לך להימנע מכל ההשלכות יהיה להסיר את המודעה הקופצת שלך מהמכשירים הניידים. אם אתה משתמש בכלי כמו הפלאגין האישי שלנו מסוג בלום לדוא"ל, תהיה לך אפשרות להשבית חלונות קופצים לניידים במספר קליקים פשוטים.

בעל אתר ידידותי לניידים חשוב יותר מתמיד

המכשירים הניידים כיום נפוצים יותר מאי פעם, ואנו משתמשים בהם כדי לבצע יותר ויותר משימות כולל חיפושים באינטרנט. לפני כשנתיים גוגל הוסיפה עוד פרמטר לדירוג, ידידותיות לנייד. אך לשדרוג זה לא הייתה השפעה זהה לזה של העדכון הקודם. לפני שנה, Google השתמשה בתווית ידידותית לניידים עבור אתרים כשירים, עם זאת, מאחר ויותר מ -85% מהדפים בתוצאות החיפוש לנייד עומדים כעת בקריטריונים, היא הסירה לאחרונה את התווית. מה עוד, השיווק הסלולארי ממשיך לגדול, עם יותר ממחצית החיפושים הבאים ממכשירים ניידים. ברור מדוע אתר ידידותי לנייד חשוב יותר מאי פעם. אם אינך בטוח אם האתר שלך ידידותי לנייד, Google מציעה בדיקה מקוונת מהירה ופשוטה. אם אתה עדיין בשלב העיצוב ומחפש ליצור אתר ידידותי לניידים, הקפד לבחור עיצוב מתאים. אם אתה עדיין נתקל בבעיות בהפיכת האתר המותאם לנייד לידידותי, התיעוד הספציפי של Google WordPress צריך להיות המילה האחרונה לגבי האופן שבו עליך ליישם את התקן.

האצת דפים ניידים מקבלים דחיפה

פרויקט האצת דפים ניידים, AMP, הוא יוזמה של קוד פתוח המעודדת את בעלי האתרים לעצב תוכן מותאם לנייד, הטען במהירות בכל מקום. לעת עתה Google משתמשת בסמל ברק לציון דפים תואמים. סמל AMP היה מוגבל לתוצאות חיפוש בניידים, אך לאחרונה החל להופיע גם בתוצאות אורגניות. אמנם ידידותיות למשתמש הוא גורם דירוג, אך AMP כרגע לא במקום הזה. אבל זה צפוי לקרות בעתיד. למעשה, עם היוזמה הגדלה והולכת של AMP גוגל הודיעה לאחרונה בכנס שהתקיים במרץ 2017 על הכללת התוסף. למרות שזה עדיין לא משפיע על הדירוג שלך, סמל AMP צריך להגדיל את שיעור הקליקים שלך בתוצאות החיפוש הנייד. הוא מספק גם חוויה טובה יותר עבור המשתמשים שלך לנייד, ומגדיל את מספר הצפיות בדף ובמודעות. זה בהחלט משהו בעלי אתרים רבים ירצו לשקול, אבל לא יכול להיות מתאים לכל אתר.

סיכום

גם אם החיפוש האורגני אינו מקור התנועה העיקרי שלך, דירוג גבוה יותר בדפי תוצאות מנוע החיפוש כדאי לך. מעקב ועדכון חדשות קידום אתרים רלוונטיות לא רק לשיפור הדירוג שלך, אלא גם לעזור לך ליצור חוויית משתמש כוללת טובה יותר. במאמר זה, הסברתי ארבעה דברים חשובים שקורים ל- Google ו- SEO, כדי לעזור לך לתכנן ולבצע את אסטרטגייתSEO  השנה הבאה ביעילות.

חיוג מהיר
דילוג לתוכן