מהם הערכים שגוגל משתמשת בהם לדירוג קידום אתרים
רבים תוהים מדוע Google לא מגלה לנו מה האלגוריתם המדויק של האופן שבו הם מדרגים אתרים. לעיתים הם מספקים רמזים לגבי הערכים שבהם הם משתמשים, אך במקרים מסוימים הצהרות אלה יכולות להיות מבלבלות או סותרות.
הם מצהירים כל הזמן כי, לבעלי האתר אין בעצם ממה לדאוג בנושא קידום אתרים מאחר וזו האחריות העיקרית שלהם לספק אתרים איכותיים לגולשים שלהם. אבל מאמצי SEO הם על מנת לוודא כי גוגל לא מתקשה לזהות את האתרים האיכותיים.
וזה אומר לזהות את הערכים שבהם Google משתמשת באלגוריתם שלה כדי לדרג, כך שאתרי האינטרנט יוכלו להתמקד גם כן באותם ערכים. אבל רק בגלל שגוגל לא מגלה את הערכים שהם משתמשים כדי לדרג אתרים זה לא אומר כי מומחי קידום אתרים בגוגל ובכלל לא יכולים להבין או לפענח לפחות חלק מהערכים הללו. אם אתה עושה SEO משלך, ייתכן שתרצה להתמקד בערכים הבאים כדי להגדיל את הדירוג שלך SERPs.
מילות מפתח קשורות
זהו הערך החשוב ביותר להערכות של Google, וברור מדוע. אחרי הכול, אתה לא יכול להתמקם בתוצאה העליונה עבור מסעדת בשרים. אם יש לך רק בלוג קטן ובכלל אתה מדבר שם על אהבתך לפלאפל.
כדי להגיע לתוצאה העליונה כנראה ששם האתר צריך להיות קשור לתחום כמו למשל " מסעדת בשרים ", ואת האתר תתבל בהרבה בהסברים על מאכלי בשר. כולל תמונות של מנות ומאמרים המסבירים על חלקי הבשר, תוספת של סרטונים להכנת מנות פשוטות ועוד. לכן, אם אתה רוצה לדרג מילות מפתח מסוימות, עליך לוודא שהתוכן שלך מתמקד בשימוש במונחים רלוונטיים הקשורים למילות מפתח אלו.
אותות חברתיים
בעוד שגוגל הצהירה מספר פעמים כי לאותות החברתיים אין כל השפעה, מחקרים שונים מציגים תמונה שונה. למעשה, מבין 10 המדדים החשובים ביותר שיש להם את המשקל הרב ביותר באלגוריתם של Google, 7 מהם הם סימנים חברתיים.
זה אומר שאתה באמת צריך נוכחות חברתית חזקה באינטרנט, ואתה צריך להשתמש ברשתות החברתיות. עובדה מקובלת היא כי נתח עצום של משתמשי אינטרנט בכל עת מבלים את זמנם ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, טוויטר ו- YouTube. וכאשר כל האנשים האלה מדברים על האתר שלך, גוגל לא יכולה פשוט להתעלם מהאיתותים אלה.
אלה הם אותות ברורים כי האתר שלך הוא רלוונטי ושימושי עבור כל כך הרבה אנשים. אלה הם קישורים באתרים אחרים אשר יובילו חזרה לאתר האינטרנט שלך. ככל שיש לך קישורים טובים יותר, והם חייבים להיות אתרים בעלי דירוג גבוה בעצמם. משמעות הדבר היא כי אתרי אינטרנט אלה צריכים להיות מדורגים באופן בולט בחיפושים הקשורים לתחום שלך. אתה יכול אפילו להיענש אם קישורים נכנסים מגיעים מאתרים שאינם קשורים לחלוטין לתחום שלך.
בתחום קידום אתרים, ידוע או נראה כי ידוע שיש בערך 200 ערכים המשמשים את האלגוריתם של Google, אך ברור שאינך יכול להתייחס אליהם ביעילות כל הזמן. הרשימה הזו, היא בסיס שבאמצעותה תוכל לפחות להתמקד בגורמים שנראים הכי חשובים ל- Google לדעתי בכל אופן.