צור קשר

צור קשר

Google Trends – בדיקת מדד המגמה

Google Trends – בדיקת מדד המגמה

Google Trends

אם טרם הכרת את הכלי Google Trends רב הערך עבור משווקים הזקוקים למידע על המוצרים, האירועים והשירותים החשובים ביותר לקהלים שלהם, זה הזמן. כדי לדעת לעשות קידום אתרים באינטרנט משווקים מנוסים יודעים שאין מדובר רק בכיצד, מתי ואיפה אנשים מחפשים. אלא בתובנות עמוקות יותר שאך ורק חיפושים קשורים יכולים לחשוף. יש כמות מדהימה של מידע שניתן לקבל מכלי כמו ה Google Trends. בעוד שכלי תכנון של מילות המפתח של Google משמש בדרך כלל למילות מפתח ולנושאים, בשל פשטותו, הוא אינו מספק את הפירוט המקומי שמציע Google Trends. כלי זה משמש לעתים קרובות כדי להבין את חוזק המותג ולפקח על שינויים בצורכיהם של הצרכנים לאורך מדדים תחרותיים וגורמים כגון עונתיות. כל זה נהדר, אבל זה רק ההתחלה כשמדובר במידע שאתה יכול לחלץ עם התובנות שאתה יכול ליצור על ידי פילוח נתונים אלה עוד יותר. וכאשר מדובר בקבלת מידע על התנהגות הצרכנים המקומית, Google Trends נמצא בראש הרשימה שלי. אחת הסיבות לכך שאני מעדיף להשתמש ב- Google Trends כמקור מידע מקומי, במקום הסקרים הסטנדרטיים או קבוצות המיקוד, היא העובדה שהשימוש במאגר המידע הגדול ביותר בעולם, האינטרנט. המידע אמין, מהימן ולא מושפע או מוטה. אנחנו יכולים לקבל תשובות לשאלות שמעולם לא שאלנו מאנשים שמעולם לא חשבנו עליהם. נוסף על כך, אנחנו יכולים לקבל מידע על התנהגות בעבר, אתה לא יכול לשאול לוחות שנה איך הם הרגישו לפני שש שנים! היום, נתמקד בכמות מדהימה של מידע על ההתנהגות המקומית שאתה יכול לקבל מ- Google Trends.

מה זה Google Trends?

נתוני מגמות, הנובעים מנתוני החיפוש של Google, הם ייצוג מספרי היסטורי של נפח החיפושים היחסי שבוצע ב- Google. הוא יוצר אינדקסים המציגים מגמות במקום נפח בפועל, הבדל גדול בין מגמות לתכנן מילות מפתח. נתונים אלה יכולים להיות בעיה עבור תובנות הניתנות לפעולה שאתה פשוט לא יכול לקבל ממתכנן מילות המפתח. השימוש ב- Google Trends הוא פשוט ביותר. אתה מתחיל על ידי הזנת מונח חיפוש או נושא בתיבת השאילתה, לדוגמה, נשווה את מגמות החיפוש עבור Facebook, MySpace ו- Twitter. לאחר מכן תוכל לבחור מתוך מספר אפשרויות סינון.

[gravityform id="1" title="false" description="false" ajax="false"]

 

אזור

מאפשר לך להגדיר את החיפוש שלך ברחבי העולם, המדינה, או אפילו העיר.

מסגרת זמן

מאפשר לבחור מגוון של פרקי זמן מוגדרים מראש שבעה ימים אחרונים, שנה, חודש וכדומה. או להגדיר תקופה מותאמת אישית. הנתונים מתחילים בשנת 2004, מה שהופך את זה מקור מעניין להפליא כפי שהוא מכיל את עליית האינטרנט, את האבולוציה ואת הירידה של Myspace, ושינויים היסטוריים מהנים אחרים.

קטגוריות

ניתן להגביל את התנאים ואת נפח החיפוש לקטגוריה מסוימת. בעקבות המאפיין הזה אנו יכולים להסתכל על מגמות ספציפיות ולגלות נושאים חיפושים חדשים.

מנועים

אפשרות זו מאפשרת לך לבחור בין חדשות, סרטוני אינטרנט וקניות בחיפוש, המציעים גמישות רבה בהתאם למותג. זה מאפשר לך להתמקד בכוונה הנכונה למידה באמצעות חיפוש וידאו או ביצוע קנייה דרך קניות, למשל.

התוצאות נחלקות לשני גרפים נפרדים, מגמות היסטוריות, לאורך זמן והתנהגות מקומית, אזורית.

כולנו יודעים כי קידום אתרים באינטרנט מצריך הבנה עמוקה של הצרכן הוא מפתח של מה מקדם את העסק ומאפשר למשווקים ליצור את המסרים הנכונים עבור הקהל הנכון. חלק מזה הוא הבנה ומינוף ניואנסים מקומיים ומגמות. אחת הדרכים העיקריות לעשות זאת היא להסתכל על מגמות מקומיות. עכשיו שאתה מבין אילו צרכנים מותגים אחרים בשוק שלך מעריכים בהתבסס על נפח החיפוש, אתה יכול להסתכל על מודלים בודדים שהם מחפשים והתחלת בניית ההודעות שלך סביב תחומי עניין אלה.

קניות מגמות

אחד ההיבטים היפים של Trends הוא שאתה יכול לבצע שאילתת נתונים ממנועים ספציפיים, אחד מהם יכול להיות קניות של Google. על ידי סינון התוצאות לחיפושים של קניות ב- Google, תוכל להבין בבירור את כוונת הרכישה עבור קטגוריות מוצרים שונות.

ומה המשמעות בפועל?

אם יש לך תקציב מוגבל ומבצעים אופטימיזציה נגד תגובה ישירה או מכירה, ייתכן שתרצה לתת עדיפות ולהתמקד בשווקים שבהם תוכל לקבל את הערך הגבוה ביותר עבור הוצאות המדיה שלנו. לדוגמה, אם אנו יודעים שיש כוונת רכישה גבוהה למוצרי בריאות בחודש זה בשוק ספציפי, היינו מתאימים את המיקוד שלנו כדי ללכוד את הקהל הזה.

זוהי רק תחילת מכרה הזהב של Google Trends, אבל לדעתי אתה יכול לראות מדוע הפירוט והגמישות האלה הם הסיבה לכך ש- Trends הוא מקור הנתונים המועדף עלי.
seoup.co.il

צור קשר
חיוג מהיר