תוכן שימושי ומעניין באתר משפיע על דירוג האתר
מנועי החיפוש כל הזמן שואפים לשפר את הביצועים שלהם על ידי מתן התוצאות האפשריות הטובות ביותר. הטוב ביותר, היא דעה סובייקטיבית, למנועים יש הבנה טובה מאוד לגבי טיב תוכן הדפים והאתרים המספקים את הגולשים שלהם. בדרך כלל, לאתרים אלה יש כמה תכונות משותפות. הם קלים לשימוש, לניווט ולהבנה. הם מספקים מידע קונקרטי ורלוונטי לבקשת החיפוש. מעוצבים באופן מקצועי ונגיש. מספקים תוכן איכותי, ואמין.
השפעת השימושיות וחוויית המשתמש על דירוג מנוע החיפוש
יש מספר משתנים שמנועי החיפוש יכולים לקחת בחשבון באופן ישיר, בכללן, מילות מפתח, קישורים ומבנה האתר. עם זאת, באמצעות דפוסי קישור, ערכי מעורבות משתמשים ולמידה ממוחשבת, המנועים יוצרים מספר רב של תובנות על אתר נתון. השימושיות וחוויית המשתמש הם משפיעים מסדר עדיפות שני על דירוג ההצלחה במנוע החיפוש. הם מספקים יתרון עקיף אך מדיד לפופולאריות החיצונית של האתר, אשר המנועים יכולים לפרש זאת כאיכות גבוהה יותר.מקידום אתרים בגוגל ועד יצירת חוויית משתמש מתחשבת המסייעת להבטיח למבקרים באתר שלך חוויה חיובית, תוך עידוד שיתוף, סימניות, ביקורים חוזרים וקישורים נכנסים כל הנתונים זורמים אל מנועי החיפוש ותורמים לדירוג גבוה.
איתותים של תוכן איכותי
ערכי מעורבות, כאשר מנוע חיפוש מציג דף תוצאות לפעולת חיפוש, הוא יכול למדוד את הדירוגים על ידי ניתוח הפעילות עם תוצאות אלה. אם תלחץ על הקישור הראשון, ומיד תלחץ על הלחצן הקודם כדי לנסות את הקישור השני, זה מציין שאתה לא מרוצה מהתוצאה הראשונה. מנועי החיפוש מחפשים את הלחיצה והשהייה שבה משתמשים לוחצים על תוצאה מבלי לחזור מיד לדף החיפוש כדי לנסות שוב. נאספו במצטבר מעל מיליוני שאילתות מדי יום, כדי שהמנועים יוכלו לבנות מאגר נתונים איכותי ואמין כדי לשפוט את התוצאות שלהם.
למידה ממוחשבת, בשנת 2011 הציגה Google את העדכון, Panda, לאלגוריתם הדירוג שלה, ושינתה באופן משמעותי את האופן שבו היא בחנה אתרים מבחינת איכות. בתחילה גוגל השתמשה במעריכים אנושיים כדי לדרג באופן ידני אלפי אתרים, בחיפוש אחר תוכן באיכות נמוכה. גוגל שילבה אז את מכונת הלמידה כדי לחקות את המעריכים האנושיים. ברגע שהאלגוריתם יכול לחזות במדויק בני האדם שיבחנו אתר באיכות נמוכה, האלגוריתם הוצג על פני מיליוני אתרים המשתרעים על פני האינטרנט. התוצאה הסופית הייתה שינוי עולמי שארגן מחדש יותר מ -20% מכל תוצאות החיפוש של Google.
קישור דפוסי, מנועי החיפוש גילו בשלב מוקדם כי מבנה הקישור של אתר האינטרנט יכול לשמש כבוחן של קולות ופופולאריות, אתרים איכותיים יותר הרוויחו יותר קישורים מאשר אחרים. כיום, אלגוריתמים לניתוח הקישורים התקדמו במידה ניכרת, אבל עקרונות אלה עדיין קיימים. כל תשומת הלב וההתרגשות החיוביות סביב התוכן המוצע על ידי האתר החדש מתורגם לאוסף של קישורים. העיתוי, המקור, טקסט העוגן ומספר הקישורים לאתר החדש, כולם ממומשים בביצועים הפוטנציאליים שלו כלומר, דירוג עבור חיפוש מותאם במנועים.
תוכן יצירתי להצלחה במנוע החיפוש
לכתוב תוכן מצוין זה עצה החוזרת על עצמה הרבה פעמים כאשר מדברים על קידום אתרים בגוגל. מעבר לאמירה כי זו הקלישאה, זו עצה נבונה וטובה. תוכן שימושי הוא חיוני לאופטימיזציה . לכל חיפוש המבוצע במנועים יש כוונה למצוא, ללמוד, לפתור, לקנות, לתקן, לטפל או להבין. מנועי החיפוש מדרגים את דפי אינטרנט בהתאם לתוצאות על מנת לתת מענה לבקשת החיפוש בצורה הטובה ביותר. יצירת תוכן מתאים, המספק מענה לצורכי המחפשים, ישפר את הסיכוי שלך לזכות בדירוג גבוה.