צור קשר

צור קשר

כיצד להשתמש בכלי מילות המפתח של גוגל לקידום אתרים

מתכנן מילות מפתח של גוגל

המאמר הבא אסביר כיצד להשתמש בכלי מתכנן מילות המפתח של Google לתכנון מילות מפתח לקידום אתרים. ראשית כדי להשתמש בכלי זה, אתה זקוק לחשבון Google AdWords. לאחר שתכנס ל- Google AdWords, לחץ על כפתור ניתוח כלים בחלק העליון ולאחר מכן לחץ על הכלי לתכנון מילות מפתח. הכלי יראה לך שלוש אפשרויות. לביצוע מחקר מילות מפתח לחץ עלייך ללחוץ בחלק העליון על היכן שרשום חיפוש מילות מפתח ורעיונות קבוצתיים. יש לך מספר אפשרויות כאן. התיבה הראשונה היא המקום שבו אתה מזין מילת מפתח הקשורה למוצר או לשירות שלך. אז, אם אתה מוכר פסנתרים, יתכן והיית משתמש במילים כמו פסנתרים, כלי נגינה ווכדומה כדי לקבל את מירב הרעיונות למילות מפתח. לחילופין, תוכל להציב את דף הנחיתה שלך שיכול להיות דף הבית או כל דף שתרצה שאנשים יגיעו אליו בעת החיפוש אחר מילת המפתח הזו. ברוב המקרים ברירת המחדל היא בדיוק איך שאתה רוצה שהיא תהיה. הראשון הוא מיקוד גיאוגרפי. תוכל למקד לאזור ספציפי, לשפה מסוימת או למנוע חיפוש מסוים, מנועי חיפוש אחרים הנמצאים ברשת Google כמו AOL. תוכל גם להתאים אישית את החיפוש ולסנן מילות מפתח שאין להן סף חיפוש חודשי מינימאלי או מחיר לקליק מעל או מתחת לסכום מסוים. תוכל גם להסתיר מילות מפתח שכבר יש לך בחשבון AdWords שלך או שלדעתך רלוונטיות, והן יופיעו. יש לזה חשיבות רבה בביצוע קידום אתרים.

חברת קידום אתרים בגוגל - שיפור ROI

לאחר שתכניס מילת מפתח או מספר מילות מפתח, לחץ על הלחצן קבל רעיונות. פעולה זו תביא אותך אל הכלי בפועל לתכנון מילות מפתח. הדבר הראשון שתרצה לעשות הוא ללחוץ על רעיונות למילות מפתח, כי ברירת המחדל היא רעיונות לקבוצת המודעות אשר אינו אידיאלי עבור ביצוע מחקר מילות מפתח. לכן, לחץ על רעיונות למילות מפתח. לאחר מכן, אתה רוצה לוודא כי נפח מילות המפתח שהוא מציג כאן עבור חיפושים חודשיים ממוצעים מוגדר בהתאמה מדויקת. פירוש הדבר הוא שאתה רוצה את נפח מילות המפתח כדי לשקף את מה שאנשים מחפשים בדיוק. כברירת מחדל, Google מגדיר את מילות המפתח בהתאמה רחבה. פירוש הדבר, למשל, שמילת מפתח זו מקבלת קישורים נכנסים, כאשר היא מציגה חיפושים חודשיים ממוצעים, הכוללת אנשים שמחפשים כיצד לקבל קישורים נכנסים, היכן ניתן לקבל קישורים נכנסים, כיצד לקבל קישורים נכנסים של רשויות, וכולי.

כאשר אתה תגדיר את זה במדויק אתה תבטיח כי נפח החיפוש שאתה רואה הוא רק עבור אנשים המחפשים את המילים לקישורים הנכנסים. כדי לעשות זאת לחץ על סמל העיפרון הקטן והגדר מילות מפתח בהתאמה מדויקת. לאחר מכן, לחץ על אישור כדי לוודא שכל סוגי ההתאמה מוגדרים מעתה ואילך. לפעמים זה ישנה באופן דרמטי את נפח החיפוש עבור מילות מפתח מסוימות.

במקרה זה, יש לנו את המונח קישורים נכנסים. זה, כמובן, כמה אנשים מחפשים את מילת המפתח המדויקת לחודש בלי תוספת לפני או תוספת אחרי. הדיוק הזה חשוב ביותר לקידום אתרים.

עוד פיסת מידע שימושי מכלי מילות המפתח היא אם אתה מעל זה אתה יכול לראות את החיפושים החודשיים במהלך 12 החודשים האחרונים המהווה את המגמה. אז, באופן כללי, אם אתה הולך להתמקד במילות מפתח ולשים את יהבך בקידום אתרים למילות מפתח, אתה רוצה לוודא שהמגמה אכן הולכת בכיוון הנכון, למעלה. ייתכן שזו לא מילת המפתח הטובה ביותר, תמיד יש תנודות מסוימות, אבל לאחר שנה אתה יכול בדרך כלל להגיד כי הכיוון של מילת המפתח.

לאחר מכן, אתה יכול להסתכל על התחרות. ברור, זה לא תחרות בין מנועי חיפוש. זוהי תחרות בין המפרסמים ב- AdWords. אבל, זה יכול לתת לנו תובנות מועילות כי אם התחרות היא באמת חזקה היא יכולה להיות רמז או סימן של כמה קל יהיה לבצע המרות ממילת המפתח הזו.

חיוג מהיר
דילוג לתוכן