צור קשר

צור קשר

התראות Google SEO

התראות Google SEO

אם יש משהו חשוב ולא כל כך ידוע שאתה צריך לדעת אודות קידום אתרים למנועי חיפוש, זה, ספירת קישורים נכנסים והרבה! אז בכל פעם שאתה מתלונן מדוע הדירוג שלך כה נמוך או מה הסיבה שאתה מקבל רק לעתים רחוקות תנועה ממנוע החיפוש, הדבר הברור ביותר להטיל בו את האשם הוא הקישורים הנכנסים שלך. יותר מאשר מספר הקישורים, גם את הרלוונטיות והאמינות של הקישורים הנכנסים שלך עלייך לקחת בחשבון. קישור נכנס אחד מאתר כמו וואלה או YNET, שווה אלף קישורים מאתרים ספאמיים. אם ניקח את זה בחשבון, אנחנו יודעים להתמודד עם בעיה זו איך אנחנו באמת מקבלים קישורים נכנסים איכותיים?

התראות Google Alerts

קראתי אודות הטריק הזה מזמן לפני באחד המאמרים לקידום אתרים אורגני, אינני זוכר את שם המאמר או הכותב אבל המאמר היה מקצועי ומעניין במיוחד. בכל אופן, הטריק שהוא לימד אותי היה מדהים. באמצעות מספר צעדים, הוא לימד אותי כיצד לנצל את התכונות החופשיות של Google כדי להיות מסוגל לקבל יתרון של קישורים נכנסים בתהליך קידום אתרים. וכן לא מעורב בזה כל  תקציב. התכונה של התראות Google פשוט עובדת כך. אם אתה בונה קישורים נכנסים עבור אתר, אתה ללא ספק צריך לחפש אתרים רלוונטיים מלכתחילה שישמשו כקישורים איכותיים. עכשיו זה החלק המסובך. יש באופן ודאי מיליוני אתרים אפשריים בעלי שם ועדיפות לאתרים מסוננים לנהל משא ומתן עימם היא בעיה גדולה. כדי לעשות זאת בקלות, מה שאתה צריך לעשות הוא לפרט את מילות המפתח של האתר שאתה עושה בהם שימוש בקידום אתרים, ולאחר מכן מתוך הרשימה,