צור קשר

צור קשר

גורמי דירוג ב – Google

מהם גורמי דירוג ב – Google ? איך להגיע לדירוג גבוהה ?

 

אתה בטח כבר יודע כי גוגל משתמשת בעשרות פרמטרים לטובת דירוג האלגוריתם שלהם, אבל מה הם אותם פרמטרים? ובכן היום ננסה להרכיב רשימה חלקית לפחות של הפרמטרים המוכחים אומנם יש כאלה אחרים השנויים במחלוקת. וכל השאר הן ספקולציות של מקדמי אתרים. בכל אופן להיות חברה לקידום אתרים בגוגל הטובה ביותר מצריך יותר מאשר לעשות כמה מניפולציות. הכרות מעמיקה עם החשיבה והתובנות של חברת גוגל עוזרות לנו להיות הטובים ביותר, הנה רשימה חלקית.

קידום אתרים בניידים וקידום ברשתות חברתיות

  1. ותק הדומיין, ההבדל בין דומיין בן שישה חודשים לדומיין בן שנה הוא באמת לא כל כך גדול.
  2. מילת מפתח המופיעה בדומיין, לא מוסיפה לדירוג כי היא לא אמורה להיות שם.
  3. מילת מפתח כמו המילה הראשונה במאמר, מאמר שמתחיל עם מילת מפתח יש לו יתרון על פני אחרים שאין להם את מילת המפתח במאמר שלהם או שהיא מופיעה באמצע או בסוף של המאמר.
  4. כותרת מאמר המתחיל עם מילת מפתח או, תגי כותרת שמתחילים עם מילת מפתח נוטים להוסיף לדירוג האתר יותר מתגי הכותרת עם מילת המפתח לקראת סוף המאמר:
  5. אורך מאמר התוכן, מאמר ארוך איננו מעיד בהכרח על מאמר מקצועי, אך גם מאמר קצר מידי איננו איכותי.
  6. צפיפות מילות מפתח, זה אמנם לא נתפס כבעל משמעות כמו פעם, צפיפות מילות מפתח היא עדיין משהו ש – Google משתמשת בו כדי לשייך את הנושא של דף האינטרנט.
  7. מילות מפתח אינדקס סמנטי סמוי תוכן, מטרתן של מילות מפתח LSI לעזור למנועי החיפוש להבין משמעות של מילים עם יותר מאשר משמעות אחת, כמו חברת אפל, לעומת הפרי תפוח. היעדר שימוש ב – LSI כנראה מעיד על איכות התוכן.
  8. טעינת דפים באמצעות HTML, גם Google וגם בינג משתמשים במהירות טעינת הדף כגורם דירוג. עכבישים של מנועי חיפוש יכולים להעריך את מהירות האתר שלך בצורה מדויקת למדי על סמך קוד הדף והקבצים בו.
  9. תוכן כפול, תוכן זהה באתר גם אם הוא מעט שונה, יכול להשפיע לרעה על דרוג מנוע החיפוש של האתר.
  10. טעינת מהירות באמצעות Google Chrome, עשויה להשתמש בנתוני המשתמש של Chrome כדי לקבל טיפול טוב יותר בזמן הטעינה של הדף, שכן הדבר מביא בחשבון את מהירות השרת, את השימוש ב- CDN ואת אותות מהירות האתר שאינם קשורים ל- HTML.
  11. אופטימיזציה של תמונות, תמונות בדף שולחות למנועי החיפוש הרלוונטיים אותות באמצעות שם הקובץ שלהם, טקסט alt, כותרת, תיאור כיתוב.
  12. איכות קישורים יוצאים, מקדמי אתרים רבים חושבים כי קישור לאתרים בעלי סמכות עוזר לשלוח איתותים אמינים ל- Google.
  13. דקדוק ואיות, דקדוק ואיות נכון לכשעצמו איננו סימן לאתר איכותי אך שגיאות כתיב בהחלט מצביעת על אתר בעייתי.
  14. תוכן משלים, על פי מסמך הנחיות של Google Rater, תוכן משלים מהווה אינדיקציה לאיכות של דף ולכן, גם משפיע על הדירוג של Google. דוגמאות כוללות מחשבוני ריבית,ממירי מידות ומטבעות.
  15. מספר קישורים יוצאים, יותר מדי קישורים יוצאים יכולים לפגוע בדירוג של הדף.
  16. מולטימדיה, תמונות, סרטוני וידאו ורכיבי מולטימדיה אחרים פועלים בוודאות כאיתות על איכות תוכן.
  17. מספר קישורים פנימיים, קישורים פנימיים לדף מציין את חשיבותו ביחס לדפים אחרים באתר.
  18. איכות הקישורים הפנימיים, לקישורים פנימיים מדפים בעלי סמכות בתחום יש השפעה חזקה יותר מאשר דפים לא מוכרים.
  19. קישורים שבורים, יותר מדי קישורים שבורים בדף עשויים להיות סימן לאתר מוזנח או נטוש. מסמך ההמלצות של Google Rater משתמש במעקב אחר קישורים שבורים, שכן כל ניתן להעריך את איכות דף הבית.
  20. רמת קריאה, אין ספק ש- Google מעריכה את רמת הקריאה של דפי האינטרנט. למעשה, Google השתמשה בנתונים סטטיסטיים ברמת הקריאה. אבל מה שנעשה עם המידע הזה עומד לדיון. יש אומרים כי רמת הקריאה הבסיסית תעזור לך לדרוג טוב יותר כי זה ימשוך את הגולשים. אבל אחרים לא מקשרים את רמת קריאה בסיסית עם מאמרי תוכן.
  21. מקורות, התייחסות למקורות כמו מחקרים, בהחלט מעידה על איכות. הנחיות האיכות של Google קובעות כי על המבקרים לבחון את המקורות בעת עיון בדפים מסוימים. זהו נושא שבו המומחיות או מקורות הסמכות חשובים …. עם זאת, גוגל הכחישה כי היא משתמשת בקישורים חיצוניים כפרמטר דירוג.

כפי שכתבתי להבין ולבנות את הרשימה החלקית הזו מצריך ידע מקצועי ברמה גבוהה לא כל חברה לקידום אתרים בגוגל תדע לרדת לרזולוציות האלה.

seoup.co.il

חיוג מהיר
דילוג לתוכן