צור קשר

צור קשר

מה זה Google Analytics ?

מה זה Google Analytics ?

[gravityform id="1" title="false" description="false" ajax="false"]

 

שימוש ב – Google Analytics

על מנת להצליח בתהליך קידום אתרים אורגני אתה חייב להשתמש באחד הכלים הטובים ביותר שיש היום בשוק לביצוע ניתוח ובקרה. כלי זה הנקרא Google Analytics, אשר גרסתו הבסיסית מופצת בחינם, מאפשר לך לערוך מעקב אחר המבקרים באתר שלך, ולייצר דוחות שיעזרו לך לנתח את פעילות השיווק שלך. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, אמליץ לך להשתמש בגרסה המשודרגת Universal Analytics אשר עולה כסף. בשיטה המתוארת כאן הסבר קצר כיצד להפעיל את Google Analytics באתר שלך.

לפני שתגדיר את ה – Google Analytics, עקוב ובצע את הפעולות הבאות כדי לוודא ש- Google Analytics אינו מופעל כבר באתר שלך. במידה ואתה בטוח ש- Google Analytics אינו מוגדר, דלג על שלב הבדיקה. כעיקרון, מפעילים את ה – Google Analytics רק פעם אחת, אחרת אמינות הדוחות דיוקן תפגע.

בדיקה

כפי שציינתי לעיל, לפני שתתחיל בהגדרת Google Analytics, עליך לוודא שהוא אינו מופעל כבר, בצע חיפוש אחר הקובץ theme.liquid במידה והוא יכיל את הסקריפטים הבאים Ga.js, Dc.js, Analytics.js זה סימן כי הוא הופעל בעבר באתר שלך. אם הקובץ שלך מכיל את הסקריפטים האלה, שמור אותם רק אם אתה משדרג מ- Google Analytics  ל- Universal Analytics, או אם יש לך סיבה טכנית ספציפית נוספת. כדי לבדוק אם יש בעיות אפשריות עם סקריפטים למעקב של האתר שלך, התקן את עוזר התגים של Google. אם Tag Assistant מזהה בעיה, תראה הודעת שגיאה בעת ביקור באתר שלך. דוגמה לשגיאה תגים מרובים של Google Analytics זוהו.

תחילת עבודה עם Analytics

כדי להתחיל לאסוף נתונים בסיסיים מאתר אינטרנט או מאפליקציה לנייד, אם עדיין אין לך חשבון Google עשה זאת על ידי צירת תיבת דואר אלקטרוני אשר ישמש אותך לכל הכלים של Google. לאחר שיצרת חשבון לגוגל, לחץ על כניסה Analytics. אם אין לך חשבון, לחץ על אפשרויות נוספות ולאחר מכן צור חשבון. אם יש לך חשבון, הזן את כתובת הדוא"ל והסיסמה המשויכות לחשבון. הגדר נכס בחשבון Analytics שלך. נכס מייצג את האתר או היישום שלך, והוא בעצם נקודת האיסוף ב- Analytics עבור הנתונים מהאתר או מהאפליקציה שלך. המאפיינים מכילים תצוגות דיווח. צפיות מאפשרות לך ליצור פרספקטיבות מסוננות של הנתונים שלך; לדוגמה, כל הנתונים המשויכים לאזור מכירות ספציפי. בשלב הבא עלייך לשנות את הקוד עבור האתר או היישום שלך על ידי הוספת קוד המעקב של Analytics, קידום אתרים אורגני נכון מצריך ממך לאסוף נתונים על האתר של Analytics שהגדרת, עקוב אחר ההוראות להגדרת מעקב אינטרנט או מעקב אחר אפליקציות לנייד. אם אתה עומד לאסוף נתונים מאפליקציה, למד את שיטות העבודה המומלצות לניתוחי אפליקציות לנייד.

צור קשר
חיוג מהיר