גורם ההצלחה Google’s display network
רשת המדיה של Google ענקית ומסועפת, היא מקיפה למעלה מ – 4 מיליארד צפיות ביום, 700 מיליון משתמשים חודשיים, ומגיעה ליותר מ -80% מהקהל המקוון. עם כל זאת, מפרסמים רבים נכשלים בשימוש בה. הסיבות העיקריות לכך, או שהם טועים בהגדרת המטרות או שהם לא מבינים כיצד לנצל את האפשרויות הטמונות בה. במאמר זה אנסה להסביר איך להתחיל עם הצגת הפרסום, כך שתוכל למנוע כמה טעויות נפוצות שיגרמו לכישלון ברשת. עוד כלי בידך לתהליך קידום אתרים אורגני.
מילות מפתח לתצוגה
רוב המפרסמים משתמשים באפשרות ברירת המחדל של Google לפרסום. הוסף מספר מילות מפתח ובדוק מה קורה, מה השתנה. לעתים קרובות, הרשימה של מילות המפתח היא ברירת מחדל של החיפוש בחשבון. חברת Google באמת דואגת להתאמה שלך הן עבור מילות מפתח חיוביות והן שליליות. בפרסום, אך Google מתעלם מסוגי התאמה. הם ישתמשו במילות מפתח שליליות שיעזרו להם במיקומי המודעות, אך אם אתם מייבאים אלפי פרסומות שליליות ממסעות הפרסום לרשת החיפוש, לעתים קרובות Google לא תעשה עבודה טובה במודעה שלך. בדרך כלל, אתה רוצה רק כמה מילות מפתח בקבוצת מודעות. בעבר, Google העדיפה גישה מבוססת נושא לבחירת מילות מפתח לתצוגה. לאחרונה הם נותנים יותר דגש על מילות מפתח בודדות. זה קל יותר לקחת את מילות המפתח לחיפוש ולהפעיל אותם על הפרסומת, אבל עדיין זו איננה מערכת מושלמת.
נקודת התחלה טובה למילות מפתח ברשת המדיה היא,לקחת את ביטויי מפתח לחיפוש, של 2-3 מילים, לא את השילובים של 6 מילים, ולשכפל אותן במסע פרסום בלבד. אם יש לך כמה מילות מפתח שליליות שבאמת תרצה להשתמש בהן – אל תהסס, אך אל תייבא את אלפי הביטויים השלילים שלך למסע הפרסום של המודעה.
פילוח של מילות מפתח
הבעיה הגדולה ביותר עם רוב המודעות לחיפוש היא שאין התאמה מושלמת בין המודעות לבין מילות המפתח. כאשר אתה יוצר קבוצות מודעות לפרסום, תחילה עליך לבחור את המודעה ואת דף הנחיתה עבור כל קבוצת מודעות. לאחר מכן, השתמש במילות מפתח שתואמות הן את המודעה והן את דף הנחיתה. אם מילת מפתח אינה תואמת את שניהם, היא צריכה להיות בקבוצת מודעות אחרת. פילוח זה טוב הן לחיפוש והן למודעה. יחד עם זאת, אם אתה ממקד את המודעות לפרסום על סמך מילות מפתח, לא משנה כמה מילות המפתח טובות, ייתכן שתמצא את המודעה שלך במגוון רחב של אתרים. חלקם עשויים להביא לך תוצאות טובות, באחרים כישלון, אבל אתה לא ממש יודע אם זה התנועה של האתר או את ההצעה והאם זו גם המודעה וגם דף הנחיתה. בקידום אתרים אורגני יש חשיבות לשימוש בכלים הללו, כל אחד מהם תורם מעט או הרבה אך הוא תורם.