צור קשר

צור קשר

הפוך את אתרך לפחות פגיע משינויי אלגוריתמים של מונעי חיפוש

עדכון אלגוריתמים של מנועי החיפוש, למשל עדכון Panda המפורסם, הוא עדכון מלחיץ עבור כל מנהל אתר אינטרנט, לעתים קרובות עדכונים אלה הם כמו רעידות אדמה בקידום אתרים, הם מנערים את הדירוג שלך ועלולים להפוך את כל המאמצים והשאיפות שלך לדירוג גבוה של האתר לרדת לטמיון. בעוד שינויים אלה הם בלתי נמנעים ואין דבר שאתה יכול לעשות כדי למנוע אותם, ישנם כמה צעדים שניתן לנקוט על מנת לרכך את המכה. ביסודו של דבר, אתה ודאי מאמין שעצם ההתנהלות שלך על פי שיטות הכובע הלבן שיטות העבודה המומלצות, אתה בטוח מפני עדכונים אבל במציאות זה לא כך. הנה מספר הצעות בנוסף לכללי הכובע הלבן המומלצות כיצד להפוך את האתר שלך לפחות חשוף לשינויי אלגוריתם של מנוע החיפוש. עם זאת, לפני שנמשיך את הצעדים עצמם, הבה נבהיר שלא כל שינויי התנועה הן תוצאה של עדכון אלגוריתמים של מנוע חיפוש. לעתים קרובות התנודות הן נורמאליות, תנודות עונתיות אינן נגרמות על ידי שינוי באלגוריתם אלא בהתאם למשתנה, עונת השנה. שינויים כאלה קשים יותר לשליטה, כי בדומה לאלגוריתם מנועי החיפוש גם הם מחוץ להישג ידך ולכן אני לא עוסק בהם.

הישאר ממוקד על מילות מפתח היעד שלך

כאשר אתה רוצה להגדיל את התנועה ממנועי החיפוש, הצעד הראשון שלך יכול להיות שאם אתה מצליח לדרג עבור מילות מפתח נוספות, תקבל יותר תנועה. יכול להיות במיוחד אם מילות המפתח אינן קשורות קשר הדוק אבל בעצם זה לא בהכרח כך. אתה עשוי לחשוב שכאשר אתה מרחיב למילות מפתח חדשות, זה יגדיל את התנועה, אבל למעשה בקידום אתרים זה בדיוק ההפך, מילות מפתח חדשות אלו ידללו את הרלוונטיות של מילות המפתח הנוכחיות שלך וכתוצאה מכך אתה עלול לאבד חלק מהתנועה שכבר יש לך. לכן, לפני שתמקד למספר מילות מפתח חדשות, תמיד תהיה מוכן לחזור צעד אחורה, במידה והתוצאות יהיו גרועות ממה שצפית.

מיטוב עבור מילות מפתח זנב ארוך

מילות מפתח זנב ארוך מוזנחות לעתים קרובות כי הן לא מביאות תנועה רבה יותר ממילות החיפוש הרווחיות. עם זאת, מילות מפתח זנב ארוך הן הוכחה נוספת להתמודדות עם שינויי האלגוריתמים. התנועה של מילות מפתח זנב ארוך נוטה להשתנות פחות כי יש פחות תחרות עליהן. אם אתה דילגת על מילות זנב ארוך עד עכשיו, כדי לך להתחיל אופטימיזציה עבורן בהקדם האפשרי.

אופטימיזציה עבור פחות מילות מפתח תחרותיות

מילות מפתח פחות תחרותיות אומנם לא מילות מפתח זנב ארוך אבל הן גם נוטות לסבול פחות מעדכוני מנועי החיפוש. ההסבר קל למדי, נניח שיש 10 אתרים המתחרים על מילת מפתח מסוימת, גם אם Google מעדכנת את האלגוריתם, המצב הגרוע בותר שיכול לקרות לך הוא להידרג במקום ה -10, מעבר לכך במקרה כזה כולם חוטפים את אותה המכה באופן שווה ומקביל.

פרסם תוכן חדש באופן קבוע

פרסום תוכן במרווחי זמן גדולים בין הודעות חדשות ממש יכול לקבור את האתר שלך. אפילו עבור מילות מפתח שאתה תמיד השתמשת כדי להידרג היטב וגם אם אין שינויי אלגוריתם במנוע החיפוש. למרות שאתה לא יכול לנצח את השינויים האלה אך ורק על ידי פרסום תוכן חדש כל הזמן, פשוט כי זה לוקח זמן להודעות חדשות להידרג טוב, תוכן חדש מביא תנועה. כפי שכבר הזכרתי מספר פעמים, כול מי שעוסק בקידום אתרים באופן מקצועי יודע כי עדיף לפרסם פריט תוכן חדש אחת לשבוע או אפילו לחודש מאשר לא לפרסם תוכן במשך חודשים ולאחר מכן לשפוך 20 מאמרי תוכן בו זמנית.

חיוג מהיר
דילוג לתוכן