צור קשר

צור קשר

איך להשיג לעסק שלך לקוחות רבים על ידי מנועי חיפוש ?

איך להשיג לעסק שלך לקוחות רבים על ידי מנועי חיפוש ?

[gravityform id="1" title="false" description="false" ajax="false"]

 

מנועי חיפוש

במשך עשרות שנים, בעלי עסקים חשבו כי אתר האינטרנט של החברה הוא הנכס הדיגיטאלי החשוב ביותר בעסק שלהם, ולהשקיע בו זו הדרך העיקרית להניע לקוחות מהאינטרנט אל העסק שלך. אך זה כבר איננו נכון. בעוד שאתר האינטרנט שלך עדיין חשוב מאוד לעסק שלך, מגמות חדשות בהתנהגות הצרכנים בשנים האחרונות שינו את המסקנה הזו. אתרי החברה אינם מהווים עוד את הערוץ הראשי של המעורבות המקוונת. תוצאות חיפוש, כולל מפות ורשימות דיגיטאליות, הן הזירה בה הלקוחות מנהלים עסקים בצורה הטובה ביותר.

מדוע עסקים קטנים נכשלים באינטרנט

על פי ניתוח נתונים של, 20,107 פרופילי עסקים במנועי החיפוש, בספריות המקומיות, במפות ובאפליקציות, חברה מסוימת הציגה נתון שהיא מקבלת למעשה פי 2.7 יותר תנועה באמצעים הנ"ל מאשר באתר שלהם. בענפים מסוימים היה פער זה עוד גבוה יותר. למעשה, בתחום המזון הפער הגיע עד פי 10 יותר כניסות מאשר באתרים. למה? כי כאשר אתה יכול לשלוף את הטלפון כדי לחפש קפה, ואתה לוחץ בית קפה, זה מופיע לך מיד על המפה ואתה אפילו מקבל הכוונה וכל זאת מבלי לגלול או לחפש אז למה לא להשתמש באפשרות הזו בעצם? לסדר החדש הזה יש השלכות רבות על ההכנסות, משום שהאירוסין מעסיק עסקאות. שבעים ושישה אחוזים מהחיפושים הספציפיים למיקום מביאים לביקור עסקי בתוך יום אחד, ו -28% מביאים לרכישה, לפי גוגל.

היה מוכן לקראת SEO

מה זה אומר עבור העסק שלך? ניהול העסק באמצעות כלים מקוונים דורש בחינה של האסטרטגיה הדיגיטאלית.

הנה שתי עקרונות מנחים אותם צריך לדעת על מנת לשנות את האסטרטגיה הדיגיטאלית.

תוכנית עבודה

חברות ממותגות כבר לא נמצאות רק באתר האינטרנט יותר. ניתן למצוא אותן בכל מיני מקומות במפות גוגל, ביישומים, בכלי החיפוש הקולי, עוזרים דיגיטאליים, מנועי חיפוש ורשתות חברתיות. זה מפתה להשליך את הידיים על המשימה המרתיעה של שמירה על המותג שלך בכל המקומות האלה, אבל אם אין לך אסטרטגיה לעדכון התוכן בפלטפורמות אלה, מידע לא עדכני יגדיר אותך בעיניים של הלקוחות שלך

להשקיע בתוכן מקצועי מחוץ לאתר

אתה משקיע משאבים רבים כדי להיות מעניין, אתר מועיל שנותן ללקוחות הפוטנציאליים שלו את המידע שהם מחפשים, בכדי שיעדיפו אותך על פני המתחרים שלך. אבל, האתר שלך כנראה לא מושך את הגולשים. כמעט כל המידע שיש לך באתר צריך להיות גלוי בתוצאות החיפוש, או אז הלקוחות שלך צפויים לראות את זה ולהתקדם עם זה.

השנים הבאות יראו מעורבות גדולה יותר של הצרכן. יותר יעברו לפלטפורמות החדשות. אם לא תחליט על האסטרטגיה שלך למערכת הדיגיטאלית החדשה, ממש עכשיו, בחר לך חברה מקצועית לקידום אתרים אורגני אחרת, אתה כבר בפיגור ויש סיכוי שתחמיץ את הרכבת.

צור קשר
חיוג מהיר