כיום לרשתות החברתיות יש כח עצום ובלתי מוגבל ולפייסבוק בפרט.
כיום יש למעלה משלושה מיליון משתמשים ישראלים ברשת החברתית פייסבוק, חמישים ושלושה אחוזים הם גברים וארבעים ושבעה אחוזים הן נשים.
עקב הכח העצום שצברה פייסבוק במדינת ישראל בעלי עסקים רבים הבינו שהם יכולים לפרסם את עצמם באמצעות פייסבוק ולהגדיל את קהל היעד של עצמם.
כמעט לכל עסק במדינת ישראל יש עמוד עסקי בפייסבוק אך תופעה זו כבר לא חזקה כמו פעם מכיוון שפייסבוק בחליטה להראות לגולשים שלה פחות תוכן מסחריים ויותר תוכן חברתי אלה עם כן תשלמו בכדי שיצפו בתוכן המסחרי שלכם.
בפייסבוק בעלי העסקים החלו לחפש דרך חדשה שבה יוכלו להגדיל את קהל היעד שלהם ולמצוא דרך לחשיפה ללא תשלום לפייסבוק.
מכיוון שפייסבוק החלה להציג פחות דפים מסחריים היא החלה להציג במקומן יותר קבוצות ובעלי עסקים הבינו שעכשיו הם יכולים לנצל את כוחן של הקבוצות אשר נמצאות בפייסבוק, פייסבוק השקיעו המון בכדי לפתח ולהגיד את השימוש בקבוצות ולכן עם פייסבוק רוצה משהו כדי לתת לה אותו בכדי שגם אנחנו נוכל להרוויח מכל זה.
רבים טועים לחשוב שכאשר הם יפתחו את הקבוצה הם לא יצטרכו לעשות כלום והקבוצה תהיה הצלחה מסחררת, קבוצה היא גבר מאד שונה מעמוד מסחרי ויש להשקיע עליה זמן רב מאד ולהעלות דברים שימשכו קוראים וצופים, לתחזק קבוצה מצליחה בפייסבוק זה ללא ספק עבודה מאד קשה ודורשת פעילות מסביב לשעון.
קבוצה בפייסבוק נותנת לחברי הקבוצה תחושה של מעין מועדון חברים שבו יוכל לשתף וללמוד דברים חדשים עם החברים לקבוצה, זה ללא ספק דבר המשפר את הקשר בין קהל הלקוחות לבעל העסק, שיח נרחב שיוכל ללמד אתכם מה לשנות ומה לשפר בעסק בכדי למשוך יותר לקוחות הרי הדרך הפשוטה ביותר לדעת מה לקוח רוצה היא פשוט לשאול אותו.
לא כל עסק יכול להצליח בקבוצה בפייסבוק, זאת עבודה לא פשוטה כלל להקים קבוצה מוצלחת וכדאי להיעזר באיש מקצוע בכדי למקסם תוצאות.