כאשר אנו מדברים על פרסום ממומן ברחבי הרשת אנו לרוב מתכוונים לפרסום באמצעות גוגל או פייסבוק למרות שיש הרבה דרכי פרסום ממומנות נוספות, גוגל ופיסבוק עושות את רוב הקידומים הממומנים בארץ ישראל ובקמפיין נכון בפייסבוק יש הרבה דברים שחשוב מאד לדעת.
לפני שאת מחליטים לנהל איזה שהוא קמפיין בפייסבוק אתם חייבים לדעת העם קהל היעד שאליו אתם מכוונים נמצא באופן מרובה בפייסבוק ועם תוכלו להגיע אליהם בעזרת מערכת פרסום כזו או אחרת.
החשיבה שפיסבוק היא מכונה משומנת שעם תעזרו בפרסום הממומן שהיא מציעים תצליחו במאה אחוז ללא מאמץ היא מחשבה מוטעית, בכדי באמת להצליח הפרסום ממומן בפייסבוק אתם חייבם לדעת שאתם חלק בלתי נפרד מהקמפיין הזה ולהמשיך ולפרסם, להיות פעילים ולהראות את ההשתתפות שלכם בשיח פעיל בנושא שבו אתם עוסקים ברחבי פייסבוק.
כפתור הבוסט שפיסבוק מציעה כן יכול לעזור לכם להגיע לחשיפה גדולה מאד הוא בעיקר יכול לבזבז את הכסף שלכם לחינם וכלן אני מציע שלפני שאת משתמשים בכפתור הזה לבדוק איך להשתמש בו באופן הנכון ביותר שאפשר.
אתם צריכים לדעת לנתח את הקהלים שלכם, לבנות אסטרטגיה לשיווק ומיתוג, לבנות מודעות ססגוניות ומושכות עין שיבנו על ידי איש מקצוע איכותי בתחום העיצוב, ולאחר שיהיה לכם טקסט איכותי וקליט לשים על המודעה רק אז תוכלו באמת להשתמש באופן הנכון ביותר בפרסום בפייסבוק ממומן.
ממש בקצרה על סוגי המודעות הבולטים ביותר ומתי כדאי באמת להשתמש בכל ואחד מהם:
קמפיין חשיפה
קמפיין זה יציג את המודעה שלכם לכמה שיותר גולשים ויפרסם אתכם באופן נרחב ויביא לחשיפה גדולה מאד
קמפיין וידאו
יצירה של סרטון איכותי ומעניין שיוביל לבחירה דווקא בכם יכול להיות רעיון מעניין לקמפיין בפייסבוק
קמפיין הודעות
זה הוא קמפיין ובו הגולש מיד מעובר ליצירת קשר בצ'אט עם מפרסם המודעה ויכול להיות קמפיין שיווקי טוב ואיכותי
קמפיין הגדלת כניסות
הוא קמפיין שתורם להעביר את הגולשים שבפייסבוק לדף הנחיתה שלכם והוא אחד מהקמפיינים הפופולאריים ביותר.
קמפיין פניות
זה הוא קמפיין שבו מפרסם המודעה משאיר פרטי יצירת קשר והגולש יכול ליצור עמו קשר או אפילו להשאיר פרטים ומפרסם המודעה כבר יחזור אליו.