פייסבוק החליטה שהיא דואגת שהמשתמשים בה יצפו פחות בתוכן מסחרי ובו מנסים למכור להם משהו אלה עם כן פייסבוק תקבל תשלום בעבור זה ולכן עמודים עסקיים כבר כמעט ולא רלוונטיים והחשיפה שלהם קטנה בהרבה ולכן בעל עסק שרוצה להתקדם בפייסבוק צריכים לשנות את דרך הפעולה שלו ולמצוא דרכים שיביאו לחשיפה נרחבת ללא תשלום לפייסבוק.
עם בעמודים העסקיים החלה ירידה משמעותית בקבוצות בפייסבוק קרה בדיוק ההפך והן החלו לעלות להתפתח, לכן בעל עסק שרוצה לפרסם עצמו בפייסבוק ללא צורך בתשלום יכול לנסות את מזלו ולפתוח קבוצה בפייסבוק שבמידה והיא תצליח הוא יוכל להרחיב את קהל הלקוחות שלו וליצור לו מעין קהילה קטנה משלו שמשתתפת באופן פעיל בשיח על המוצר או השירותים שבעל העסק מספק ועם והדברים יהיו חיוביים העסק יכול להתפתח ולצמוח משמעותית.
חשוב להבין שלהחזיק קבוצה פעילה בפייסבוק זה דבר שאינו פשוט בכלל וזה כמו להחזיק בעבודה נוספת, בקבוצה צריכה להיות פעילה עשרים וארבע שעות ובעל העסק שמחזיק בקבוצה צריך להעלות תכנים, תמונות ,שיתופים ולהתחיל בפתיחת דיונים ועוד.
בפתיחת קבוצה בפייסבוק יש היתרונות רבים והם התחושה שמוענקת לחברים הקבוצה של מן מועדון סגור שנותן את התחושה של מעין קהילה, זהו מקום מצוין לבדיקה והתנסות בדברים ורעיונות חדשים, מעורבות גבוה של בעל עסק וחברים הקבוצה תחזק את מערכת היחסים בין בעל העסק ללקוח ועוד.
בשביל לשגשג בקבוצה עסקית בפייסבוק העסק שלכם צריך לעסוק בתחום מסוים שיעניין אנשים וייתן להם ללמוד לעשות דברים בעצמם ובכך הם יראו בכם בעלי עסקים שבאמת רוצים לעזור ותרום ללקוח וכך תצרו עימם תחושת אמינות ומקצוענות.
לסיכום קבוצה בפייסבוק היא דבר שמומלץ לכל בעל עסק שיכול עניין את הלקוח ולהעשיר את הידע שלו וקבוצה בפייסבוק יכולה חדש משמעית להעלות את כמות הלקוחות הפוטנציאלים שלכם ולהעלות את כמות ההכנסות, אך בשביל להצליח בקבוצת פייסבוק צריך להקדיש המון זמן ומחשבה, והשתתפות מרובה ככל האפשר.