צור קשר

צור קשר

מדריך כיצד לכתוב מאמר לקידום אתרים

כיצד לכתוב מאמר לקידום אתרים?

יש עשרות אלפי מאמרים ברחבי האינטרנט המתיימרים להסביר כיצד לעשות קידום אתרים אורגני או ממומן לבד, אך אין מדריכים המסבירים באופן פשוט צעד אחר צעד כיצד לכתוב מאמר תוכן שהוא לדעתי אחד המשפעים הגדולים על הדירוג שלך במנועי החיפוש.

קידום אתרים בחברת SEO Google

מחקר מעמיק על נושא המאמר בין אם מדובר במוצר או שירות

בצע בדיקה מעמיקה בגוגל אודות נושא המאמר שאתה אמור לכתוב עליו. כדי שאנשים יקראו את המאמר עלייך לכתוב אותו באופן מעניין ומקצועי. לשפוך רצף של עובדות למאמר כמו רשימת מכולת לא מעניין איש ברוב המקרים. ולכן עלייך לתבל את העובדות במשפטי קישור ואנקדוטות שיגרמו לקורא להמשך ומאמר ולא לעזוב. העתק והדבק את המידע שאתה מעוניין להשתמש בו במאמר שלך על מסמך באופן מסודר, יחד עם כל הקישורים וההפניות. הדגש נקודות מפתח שאתה רוצה להכניס למאמר שלך.

מחקר מילות מפתח – שימוש  ב- Google AdWords

Https://adwords.google.com/ko/KeywordPlanner/Home

עליך ליצור חשבון משתמש כדי להשתמש ב- Google AdWords. במידה ויש לך תיבת דואר אלקטרוני תוכל להשתמש בחשבון לטובת כל הכלים של גוגל. הזן את מילת המפתח או הביטוי העיקריים שלך בתיבה. לדוגמה אם אתה כותב מאמרים על מטען לטלפון הזן את המילה מטען לטלפון, לחץ על " קבל רעיונות למילות מפתח " סקור את מילות המפתח או הביטויים ולחץ על " הוסף " למילים שאתה מעוניין להשתמש בהם. מילות המפתח אשר בראש הרשימה טובים יותר עבור קידום אתרים של המאמרים שלך כי הם מתאימים יותר וקשורים יותר לתחום שלך. כמו כן, אם מילת המפתח המוצעת לא הגיוני ואיננה קשורה לתוכן המאמר שלך אז לא כדאי לך להוסיפה מאחר ואי רלוונטיות יכולה לגרום לפגיעה בדירוג האתר כפי שנאמר שכרה יצא בהפסדה. לאחר בחירת מילת המפתח לחץ על " הורד מילות מפתח " בצידו הימני של המסך. הורד אותו כטקסט או csv. מה שהכי נח לך וזכור לשמור אותם.

כתיבת המאמר

כעקרון יש שני סוגי כותבים, הכותב האינטואיטיבי והכותב הרגיל. האינטואיטיבי כותב באופן שוטף וזורם וזקוק לתיקונים קלים בסוף התיבה. הכותב השני עובד בשיטה מסודרת, כלומר אם אינך כותב אינטואיטיבי עלייך לעבוד בשלבים. השלב הראשון כתיבת פסק פותחת המציגה את הרעיון המרכזי של המאמר. בשלב השני כתיבת נקודות עיקריות. בשלב השלישי הרחבת הנקודות ושימוש במשפטי קישור לקשר בין הנקודות. בשלב הרביעי במידת הצורך הוספת עובדות ומחקרים ולסיום כתיבת הפסקה המסכמת. עלייך לוודא תמיד כדי להוות מקור אמין לוודא כי המידע שאתה מציין במאמרים בעל תקפות במידה ואתה לא בטוח אז דאג להשוות לפחות בין שלושה מקורות אחרים מקצועיים בתחום האמור ובמידה ואינך בטוח לגבי טיב המידע אל תכניס אותו.

אינני יכול להמליץ לך לכתוב מאמר קצר מאחר ויש תחומים או נושאים בהם מתבקש מאמר תוכן מעמיק וארוך ולא ניתן לקצרו. אך בהחלט נכון כי אנשים החלט יכולים לאבד עניין מהר!

הוספת מילות מפתח – קל יותר להשאיר את זה עד האחרון, אבל אתה לא צריך.

קרא את המאמר שלך פעם או פעמיים בצע תיקונים בהתאם לצורך לדקדוק, איות וכדומה. לאחר מכן, התייחס לרשימת מילות המפתח שלך תוך כדי קריאת המאמר.

שלב את מילות המפתח במאמר במקומות שבו הם הגיוניים ביותר. הקפד תמיד לשלב את מילת המפתח בכותרת המאמר, בהתחלה ובסיום המאמר. במידה ואתה מוכר מוצר הצע לקורא לבצע מעשה, כמו רכישה או השארת פרטים.

שלב אחרון ביצוע בקרה

לאחר כתיבת המאמר עשה הפסקה של שעה לפחות וחזור לקרוא אותו. נסה לשים לב האם אתה מבין את מה שהתכוונת העביר לקורא. שים לב לטעויות והכי חשוב האם הוא משיג את המטרה של קידום אתרים שזו המטרה הראשית מלכתחילה.

חיוג מהיר
דילוג לתוכן