צור קשר

צור קשר

האם טכניקת קידום אתרים משתנה כל הזמן או שמדובר בספין?

האם טכניקת קידום אתרים משתנה כל הזמן או שמדובר בספין?

איך משתנה טכניקת קידום אתרים כל הזמן? או אולי מדובר בספין ?

שמתי לב בעת האחרונה למגמה שבה רבים מבעלי המקצוע בתחום קידום האתרים במיוחד, על כך שקשה להם מאוד לעשות קידום אתרים עבור העסק שלהם. שוב, עולה הטענה כי קשה מדי להישאר במקום הראשון בדירוג כשאתה עושה קידום אתרים ועל כך שהמשפיעים על הדירוג משתנים כל הזמן.האבסורד שנושא זה הפך לנושא מהותי בכתיבת מאמרי תוכן לטובת קידום אתרים.אבל האם זה באמת נכון? כדי לענות על שאלה זו, יש להפריד את התיאוריה של אופטימיזציה למנועי חיפוש מהטקטיקות השונות אשר אנו  אנשי המקצוע בתחום SEO משקיעים כל כך הרבה זמן דיונים וניסויים. ככל שאני פוגש עסקים קטנים, ברור לי יותר שלמרות שהטכנולוגיה תמיד מתפתחת, וטקטיקות במיוחד אלה שמנסות להערים על גוגל במקום לעקוב אחר ההנחיות שלהם, צריך להסתגל לשינוי, ישנם יסודות מסוימים של SEO שהשתנו מעט מאוד לאורך זמן, ומי שאינו מומחה יכול בקלות להבין.

[gravityform id="1" title="false" description="false" ajax="false"]

 

היסודות הבלתי משתנים של SEO

האלגוריתם של Google מבוסס על מודל של סיווג וציטוטים בהשראה אקדמית, המנצלת מילות מפתח כדרך לפענח את נושא הדף וקישורים מאתרים אחרים הנקראים, קישורים נכנסים, זאת כדי לקבוע את הסמכות היחסית של האתר. השיטה והטכנולוגיה שלהם ממשיכה להיות מתוחכמת לאורך זמן, אבל העקרונות נותרו זהים.

אז מה הם אותם עקרונות היסוד?

האם מנוע החיפוש יכול למצוא את התוכן שלך?

כיצד צריך מנוע החיפוש לארגן ולתעדף את התוכן הזה?

על מה התוכן שלך?

כיצד מנוע החיפוש יודע שהתוכן שלך מספק מידע מהימן בנושא זה?

אם הגדרות האתר שלך מסוגלות לסייע ל- Google ולמנועי חיפוש אחרים לענות על 4 השאלות האלה, תוכל לכסות את היסודות הבסיסיים של אופטימיזציה למנועי חיפוש. אתה יכול לעשות הרבה יותר כדי לייעל את כל התחומים האלה ומעבר, אבל עבור עסקים אשר רק מתחילים או שהם מתבססים על תקציב הדוק, אלה המושגים הבסיסיים שיש לתת עליהם את הדעת.

סריקה

אתה יכול לקבל את התוכן הטוב ביותר בעולם, אבל זה לא יניע כל תנועה אם החיפוש במנועי החיפוש לא יכול למצוא את זה. משמעות הדבר היא כי סרקה של האתר שלך הוא אחד הגורמים החשובים ביותר להבטיח בסיס מוצק לקידום אתרים. כדי למצוא את התוכן שלך ולדרג אותו בתוצאות החיפוש, מנוע החיפוש צריך להיות בעל גישה לתוכן לפחות הדפים שברצונך שידורגו.

קרא את התוכן

זוהי בעיקר משימה טכנית, אם כי היא קשורה למבנה האתר, טוב יותר או פחות. ייתכן שיהיה עליך להתאים את הקוד, או להשתמש בתחליף אם האתר שלך פועל על וורדפרס.

מבנה האתר

בנוסף וודא שהתוכן שלך נגיש וזמין, חשוב גם לעזור למנועי החיפוש להבין את ההיררכיה ואת החשיבות היחסית של תוכן זה. זה יכול להיות מעניין לחשוב כי כל דף חשוב באותה מידה לדרוג, אבל כישלון מבנה האתר שלך בדרך היררכית לעתים קרובות מדלל את ההשפעה של הדפי החשובים שלך. במקום זאת, אתה צריך לחשוב על הדפים החשובים ביותר, ואת המבנה של שאר האתר שלך סביב אלה.

כאשר Google וסורקי מנוע חיפוש אחרים מבקרים באתר, הם מנסים לנווט אל דף הבית, ולאחר מכן לחץ על כל קישור. לכן, כאשר אתה יכול להגיע לדף כתוצאה מקליק בודד מדף הבית, או כאשר הוא מקושר אל כל דף ולכן יחשבו שהם חשובים יותר. עבור דפים פחות חשובים, אתה עדיין צריך לקשר אותם ממקום כלשהו עבור מנועי החיפוש כדי להיות מסוגל לראות אותם, אבל אתה לא צריך להדגיש אותם די לעתים קרובות או לשמור אותם קרוב לדף הבית.

השאלה העיקרית היא, האם מנועי החיפוש יכולים לדעת מה הדפים החשובים ביותר שלך, רק על ידי הסתכלות על המבנה של האתר שלך? מטרתה של Google היא לשמור על השלבים של המשתמשים, כך שככל שתקל עליהם למצוא אותם ולתעדף את התוכן שלך, כך הם יאהבו אותו יותר.

צור קשר
חיוג מהיר